Cosa hè preparatu per Pasqua è nantu à a tassa in Russia, ricette cù una foto di i platti tradiziunale

Pasqua - chì hè

Aduprate u fattu chì in i ovos di Pasqua si sò dispostu nantu à a tavula, culurite di levitu di tùncia è di tazze di corti cun u pappezzu è i frutti cunfitti sò cunnisciutu ancu à e persone assai distanti da a cucina. In ogni casu, in più di sti pezzi cumuni nantu à u Duminicu di Cristu Divinu, i visitori sò trattati com'è un fucinaghju, carne fresca, carne di zucchina, pezzi affettati è altre manciarii originali. Sicondu i tradizioni eclesiasii, una table richosa è variata simbulizeghja un tributu di rispettu, chì i fideli rendi u miraculu divinu chì succidia annu in quellu ghjornu.

Cosa hè preparatu pè Pasqua è nantu à a tassa di bocelli, una ricetta cù una foto

Chì hè Pasqua

Questa versione di u frenu hè fatta cum'è prima per sente à a tavula. Avanzatu, avete bisognu di coccu u ova, è tutti l'ingredienti ùn anu da esse chjappu.

I ingredienti bisognichi

Istruzzioni step-by-step

  1. L'ove di codda fritte durante 2-3 minuti, fredda è pulitizzata, pruvatu di micca dannà a proteina.

  2. Trimate u salmone in un ghjuvatu è grande cù un cutiddanti cutidianu.

  3. U primu limonu chjappà in aneddu, è questu ogni ringlet hè divisu in quattru parti.

  4. Cumu l'oliu, fassi a salata è tagliate u fruttu in fette.

  5. U fondu di l'olii cunfittiti sottu cun platelets di salmuni è fènduli cù i pasticceria. A cima deceta cun taglioli di limonu è l'alivi. Décorate cù cipolle verde, bè cù un piattu di serve è sirvutu à a table.
Vede più ricchi savurinu per a taula di Pasqua

Chì hè preparatu per Pasqua: russu jellied in una lingua realista di lingua

Pasqua - chì hè?

Questu hè veramente un platu diliziu hè assai difficiue è longu per preparà, ma l'esercitu è ​​u travagliu hè valletta. A carne fresca cun prugna cù un dulce diluju chì si sona hè cusì cusì diliziosa chì vulete mancià sempre, è micca solu di i vacanze.

I ingredienti bisognichi

Istruzzioni step-by-step

  1. Rinfria a lingua, fremu acqua calidez è purtate nantu à u focu mediu à foglie. Copertazione Cumpite cù cura l'espansione furmata, pusau a ciuvara, cut in half, zia, zuppa e taglioli. Aduprà a scalfittura à un minimu è coccia bè sottumessu per 3-3.5 ore. A mezzo l'ora dopu a fine, u salinu, aghjunghje Lavrushka è spices.
  2. Cù a lingua finita, rinfriscà a pelle, a volta di u caldo è torna torna à foglie. Puderete sguassate da u pianu, sguassate da a pane, freschi è tagliate in fette finti.
  3. Gelatin pour 4 tablespoons di brou è lasciate da 20-25 minuti.
  4. U voluminu principalu di brou duie volte furia di gaza è combine cù gelatina inchjata. Pozzu nantu à un focu piccu, è muvimenti constantemente, calientanu finu à chì i grànulsi gelatinous solu dissolve.
  5. In a furmazione prestu, pour una fina capa di caldo di bolli è u metti nantu à a friquina per 10 minuti. Zucchini spustamenti e olii anchieri cutterie, cut the olives in mette. À u fondu di a forma ove u ova, verdi è carotta, fate taglize di lingua è l'alivi nantu à i cimi, fasciate in i spondi cù caldu è fassi in u friddu finu à cumprimentu sana.
  6. À a tavula di festa, serve cun a salsa di mustarda è u mayonnaise.

Chì hè preparatu per Pasqua: u Pascua originale meatloaf di Pasqua in bacon

Questu platu avete impressu, ma hè summamente sèmplice. Cumu ellu vi manca solu non cunnisciutu, ma ancu mistressi principianti, vulendu mostrarà i so parenti è amichi sò talenti culinari.

I ingredienti bisognichi

Istruzzioni step-by-step

  1. Tagliate a carne in pezzi di forma arbitraria è passa per un macinatu di carne cù greens è cipudine. U sal di a carne, pagliaru, mischjà bè è dividite in dui parti idèntica.
  2. Teflon forme vystelit strisce di bacon, è nantu à a ghjallinella ½ carne piccetta. In a massa di a carne, facenu 6 picculi depressioni è postu in tutti l'ova di cavalli furiati, scorciati da a cunchiglia. Capisce cù u stuffu chì restanu, scattendu cù una spatula è avete cù bacon.
  3. Mandate u paniu à u fornu, precalentata à 180 ° C è inturniatu à una ora.
  4. Prima di furnisce, pianu chjuchevule, cut in fette è decorate cù verdi.

Chì hè preparatu per Pasqua nantu à a tola da u puddastru, una ricetta cù una foto di una torta russa

In i tempi antichi, u principale dolci trattatu nantu à a tavula di Pasqua hè Torte di Pasqua. Per ellu, amassi massa di levitu nantu à u latti grassu, ova è farina di u livellu più altu. U pranzu dispostu remplisce magnificu, riccu, è pussedi un aromu cremosi aromatizatu.

I ingredienti bisognichi

Per a prova

Per glaze

Istruzzioni step-by-step

  1. U levitu è ​​1 spinafu di zuccheru dissolve in u latto à temperatura di l'ambienti è sianu da 20 minuti in un locu fieru è sicondu senza corpelli.
  2. Quandu u opara ghjunghje è una forma di burbuila forme nantu à a tappa, fassi una mezza vittura d'una farina tamanta, aghjustate cù gentile, copre cun un pappu biancu è mandi à un locu caldu.
  3. Murticule i soffri cù un mezcladoru finu à chì i picosi pari, fegate e gambelli cù u zuccaru in una massa viscosa. Melt butter in un bagnu di acqua è bè chjucu.
  4. Quandu u volumu di a cullera hè crescita di 2,5-3 volte, introducerà l'yperla, a mantra, a vanira, u salinu è mischianu bè.
  5. A farina restante hè macchufata torna, aghjunghje à a pasta è amassi una pasta densa è elastica.
  6. A fine, intrattenia lentamente di i proteins è misi addisperà, trasfurmendu a cullera da u ciminu à u fondu. Mandate u pezzu per calà una ora, dopu culmu è a dete vene.
  7. E stagni roll in starch, tagliate i frutti cunfitti in cazzi, cresce a massa risalzata è cunglite bè.
  8. I forma di resistenza ghironu anu aghju pisatu è chinu cun 2/3 pasta prestu. Aduprà 15 minuti per a prova, dopu mandà à u fornu, pre-caliade à 180 ° C. Focu per 40-50 minuti, sguassate è cresce.
  9. Per u glaze, fricà a prutetta, u zucchero di zucchero è u zuccaru di limonu fresco cù una licenzie. Cù l'aiutu di un pepite di cunfisaria, coperta cù una dolce massa di torta è sopra à a tavula.
Voce più Ricette di Pasqua.

Cosa hè preparatu per Pasqua: u pastore monasticu per Pasqua, video instruction

I monologi di unu di i monasteri di e donne di a regione di Yaroslavl dicenu chì elli pasti di Pasqua per Pasqua per a vieja ricetta, chì ghjè passatu à a so casa di generazione in generazioni. Agghiastru in un veru furchetta russa, dispostu ancu à l'ora di a fundazione di u monasteru. Forsi hè per quessa chì a pasta hè un gustu assai specialu è un aromu delicatu peculiar. Cumu necessariu di a Bibbia, ricami preparati sò stati ammulati cù glaze di proteini, chisuri di zucchero è i capitoli "ХВ".