Music salva

Restaura cumpusitura, dà a musica spirituale è religiosa un sensu di pace. Se compara a musica di drogu, a musa riligiosa hè un analgésicu in u mondu di i sonu, per quessa, alluvi u dulore.

Cù u dulurieddu, hè cunsigliu per sente a "Song di primavera" di Mendelssohn, Dorescu di Dvorak, George Gershwin's American in Paris, Rhapsody húngara di Liszt, Fidelio di Beethoven, Brahms's "Lullaby", Debussy's "Moonlight", "Ave Maria" Schubert, Waltzes Strauss.

Fighjate l'estressu aiutà a musica romantica di Schubert, Schumann, Tchaikovsky, Liszt.

L'ulcera di u stomacu hè megliu cicatricrata in sente à u "Waltz of Flowers" di Tchaikovsky.

A pressione di sangue è l'attività di cori normalizà a "March Campagna" di Mendelssohn.

U sonnu normalizeghja u gruppu "Peer Gynt" di Grieg, Sibelius di "Sad Waltz", "Melody" di Gluck, Schumann's "Dreams", preludie di Chopin, valenziale Strauss, teatrale di Tchaikovsky. In l'Anticu Eggitu, l'insomne ​​hè statu trattatu cù u cantu di coru.

A rinfrittu sullevenu pudete acquistà da u "Waltz" Shostakovich da u filmu "The Gadfly", u travagliu "L'omu è donna" da Lea, u romance "Snowstorm" Sviridov.

Hà ascultatu l'umore, distrugge jazz, blues, dixieland, soul, calypso è reggae da depressioni, urigginati da a musica africana temperamental.

Cù malati oniggiani, hè cunsigliu per sente i primi travaglii di Mozart, l'oratoriori di Handel, i opere romantichi di Bach, a "Vigil di a vigilia" di Rachmaninov, a musica riligiosa, l'opere prediletti di quelli anni chì erani sani è felici.