Miti nantu à pedicure: quantu scapparà di u captivity di l'illusioni

Spessu, i donne si cunsideranu in professorii in u trattamentu di pedicure. Sicondu ogni simana, è ancu più spessu si ponenu una pedicure, è, naturalmente, attribuite à l'esperti di stu casu. Ma sta affirmazione pò esse discututa da specialisti qualificati, perchè ùn sò quelli cunnosci quantu d'errore facenu annu, da generazioni à generazioni. Ci hè parechji miti nantu à u trattu di i pezzi è i pezzi d'unghie nantu à i so maghi. Senza l'aiutu di maestri, ùn hè micca impositu cumprendre micca cum'è miti finiscinu è manipulazioni veri curretta. E forsi ùn hè micca cunsigliatu per fà in casa?


Intendemu di cumprà stu puntu di sore.

U mitu # 1: Per evienti unghie chjucu nantu à a pelle, avè bisognu à esse cut-cut

In fattu, unghie chjode u fattu di a rinfurzata constantemente di e cantone di a chjuda di u unghje è da una massa curta. Per fà a circuncisioni hè unghjustu inturnuali in i lati di e fette cù trisorzi di manicura, o cù l'aiutu di pinzeri. Strumenti prufessiunale per fà per i bisogni di a tecnulugia, chì hè, solu in u claqué. In a ingruppu hà un impactu direttu nantu à u mudellu di i scarpi. Sì avè un nasu strettu, allura sta prublema prontu hà influente à voi. Per quessa, valuta à pumparisce i scarpi più longeva o stivali per posicinarii i pezzi in un statu cunvivitu per elli.

In quantu à u largu, hè megliu per andà à u maestru, chì hà da piglià subbitu per voi, basatu nantu à a forma di i vostri unti. In cunseguenza di questu puderete sustene issa forma è visualmente sapè tutti i matte di questu artu.

U mitu 2: A cutícula deve esse cututa cù una razor

Questa hè una prutezione misteriosa è un modu di e ignurante. Stu metudu pò purtà à cunsiquenzi desastosi, perchè e più prestu chì e persone cun l'esperienza possu propriu di sta tecnica, è dilettanti cù una razor in a so manu pò esse diventata sicuramente com'è un assassinu cun un acei frio. In questu casu, per i so tacchi. Un mossa sbagliata è u to pede sarete una ferita aperta. Ci hè una alternativa facile è senza risparmià à l'"armi friddi" per sguassà e riflette. Questu hè una seriu cù parechje diffarenzii. Bastamente una parti hè pensata à a sila, è l'altra hè di pulitre u pede. Disponibbli per a vendita sò atticciati universale, adattati per a formate di i ungi è per trattà i peri.

Dopu piglià stu difettu, ci vole à piglià mette preventivi. Se ùn avete micca vulutu cuntinuà a soffrendu di l'insuffizzioni, avete esse spustate l'usu di i scarpi cun tacchi cale. A ragiunazione di a so presentazione hè solu cusì.

U mitu # 3: Nun maiicisce u to pane

Ùn pigliate l'espressione "coguanu unghie per i vostri pedi" in u sensu litterale. Perchè sta sta prucedimentu ùn implica micca crescenu a longu, ma megliu l'apparenza è a deformazione di a chjave. Prucessu assulutamente ghjustu, chì hè indispensabile per i persone cun ughjetti prublemi nantu à i so pedi. Hè assai impurtante in l'estiu, quandu quasi tutti i scarpi sò aperti è i peri, pudete dì, sò a partenza cumuni di l'altri.

Sì i ligne ùn sò micca forti sò forti, u materiale bioacrilicu, chì ghjacia in a basa è micca solu u ughjone stessu, aiutarà. I so prupietà sò destinati à restaurà u rinfurzà i chjavi.

Cù l'aiutu di u prucedimentu per l'estensione di ugliu, unu pò esse guaritu di a crescenu angulare. A causa di u fattu chì creanu un novu aghjugnu, u so propiu ungue hè stesu, agitu à l'attrachju protettive è ancu acquistenu una nova forma segura.

Per una ragione, e donne ùn sò pocu cuscenti di sta prucedura. Hè bella è impurtante è bella cum'è l'accumudenza nantu à e vostre mani. À u tempu, u sirviziu duverà una dumanda speciali. Ricunnisciute à stu tipu di pedicure, uni pochi sò cunzignati di e prugetti curative di l'accunciamentu.

Ma micca solu per u trattamentu pò pudè utilizà sta prucedura. Una forma assai bella è estètica cù l'addunione di un dibellu interessante ponu prupone un maestru. Per a maiò parte di i clienti à a so dumanda, hè una ghjuvellu di sfarenti sfarenti. Inoltre, aquarium design sera bella è elegante, da a strada, hè più durable, chì rapprisenta u stessu, cum'è hè stata, un ritimu à u vetru.

Prima di l'accumudenza nantu à i pedi, hè necessaria una pedicure completa, cumprese a pedicurità stessu, sgrassi di a superficia di u unghje, sguassà u pezzu grassu, desinfettendu a cavità di u unghjetta, appiecà gelu o acrilite cù consiglii o unghji naturali, u trattamentu finali.

A causa di u crescite dèbbitu di a chjuda di u unghje nantu à i so gemme, a correzione hè necessariu una volta ogni dui à trè mesi. Deveni di a natura unica di u corpu di donna. Quandu, in tuttu u tempu di l'estiu, i vostri buttiglii boni vistini perfettu, ùn hè micca un sònniu?