Roberto Cavalli venditita a so marca

Roberto Cavalli, apparentemente, decide di ritirata - hà vindutu più di u 90% di a so attività à una cumpagnia privata italiana, Clessidra. Ghjudicatu da l'umore di u couturier famoso, ùn hà micca fattu in cunnessione cù difficultà materiale, ma precisamente perchè dicidiu di ritirata di l'affari.

U disignu di moda di 73 anni hà travagliatu nantu à a so propiu marca di più di quaranta anni è ora espresioni a satisfacione chì a causa di a so vita cascò in mani fiduciale. Roberto Cavalli dicia chì era assai disprezzu cù u cuntrattu cù l'associati italiani, quale hà esercitatu a ghjestione quasi cumpletu di a marca Roberto Cavalli. U moda designer crede chì u novu gruppu purtarà à i novi orizzonti di successu a famosa casa di moda.

U capu di a cumpagnia sarà Francesco Trapini, chì hà 25 anni funziunatu direttore esecutivu di una altra marca famosa - Bulgari. Francesco hè ancu cun piacè di u trattatu cunclusu, apprezzé l'autorità di a marca tradotta di Roberto Cavalli è a so cumpagnia primaria hè di priservà a unicité è l'identità di a marca, invece ancu per assicurà u so rapidu crescita internaziunale.