Moda 50's, accesorii

I stilisti più vividi, unicu è charming, tènniru stylissini cunzidira à esse a moda di u 5 - s. E donne, libbiratu di l'esperimenti di post-guerra, finalmenti si permettenu à piglià un oglienu novu in u mondu, cosmichi è accessori di moda. Elli busciammi attinmente à sè stessu. E mòglie di l'omi ricchi anu bisognu à accentà a prosperità, mudificà u putenzi è facianu parechje volte di ghjornu. U rolu di l'ama di casanu hè ridduzzatu solu per a capacità di pruprietà un aspiratori è di colpi di pagliaghji. Ogni donna era simpricimenti obligata di parèntesi perfetta, avete un bellu pè hairstyle, cammina nantu à i so tacchi è utiliscia un maquillaje brillanti. Invece l'apparitu grottique, assai elementi di a moda di l'anni 50 cun successu migratu in u nostru tempu.

Pearl.

Pigliate, per esempiu, perle perle. Questu attribuu ubbligatoriu, induve a moda di i 5 anni, l'accessori hè diventatu un mudellu di eleganza è in a moda muderna, stanu assai in cunglizzione cù diversi modelli. Perli si ponu purtate cù e robba in ogni ghjornu, ponu per andà in lu lume o à l'avvenimenti formali. U stessu pò esse riferite nantu à a cumminzioni classicata di arazzi (clips), bracciale, catena. Questi gruppi anu acquistate popolarità spéciale in i 50, ma anu persu in a dumanda finu à quì. Oghje, i grandi clips e arettes sò avè acquistatu popolarità micca menu in quelli tempi. A so scelta hè simplice grandi, ma ancu e donne di moda prefittà un aneddu largu o mudelli rossi in forma di buttoni cù inseriti di malachite, cristallu o topà.

Capelli è guanti.

L'accessori più ricunniscianu di i 50 sò i capelli è i guanti. A so variità permessa di sceglie un kit per ogni occasione. U caprettu era un attributu indispensabbu di ogni apparizione. Dopu l'esplendenza è a varietà di hairstyles, i capelli puderanu cambià a so dimensione da u solitu à u minimu, quandu u caprettu vultò solu in un ornamentu cum'è un broche. I donne ùn ponu aiutà, ma sapendu chì un chjaru scelta hà sceltu l'esprissioni di a faccia è aghjunghjenu una prufundità. Avà a moda per i capelli hà tornatu. Mudelli Exquisite di sti headdresses adornanu no solu e femine populari è eleganti, ma ancu diventanu un attributu indispensabile di u vestitu di u casu.

Sciarpe e bufalini.

À l'anni 50, i panchichè è scarves sò assai populari, attaccati à a testa, cum'è una cappella chì hà mantutu un stilu di capelli. Paria chì una donna hà duvule in un cabriolet. Ma ancu s'ellu ùn era micca un caru, nunda hà impeditu à a donna di fà sta impressione, cum'è s'ellu hè. Stu metudu hè riesciutu bè cù a nostra donna stylish in u nostru ghjornu. Adupratu per a so creazione, tessili muderni furniscenu l'opportunità senza limiti di i muderni di a moda.

Fashion 5 - s, accessori hà obligatu à e donne per fà scopre di guanti di a donna è di a ghjurnata. L'eleganza unica di un vestitu longu di sira cù manichi corto hè stata dada da guanti da u pelle. Puderete, anu cuminciatu à fà da u listessu tissu vistimentu, aghjunghje à questu uneiutu a listessa màzza. Oghje, vede una borsa o guanti à u tonu di un vestitutu ùn hè micca cusì difficiule, ma tuttu grazia à l'elegante 50!

Cinture.

Riturnà da u passatu in i nostri ghjorni è a moda cintrali anchi, pigliati cun elli cum'è cusì calzatore - calzetti di ballet. Un corpu largu pò escevule una cinta finta o rigrescia i forme quarchi fora di l'ideale. In questu, e femine successi. I corretti sò purtati à a cintura, è sùffranu i linii linii di i maletti, trasfurmendu l'accentu in direzzione bona. Puderanu esse mischjutu solu per un vestitu o nantu à un cardigan mischinu nantu à u vestitu. Moderno attruva un corpu largu cù un vestitu legatu o cù un sarafanu di sera longu. Amurrà un cinturione cun una fascia è tuccinata in a so bagnu, pudete enfatizà a ligna di cintina precisa, ùn hà solu aghjunghje l'eleganza è a cumpleta di l'entera.

Shoes.

Scarpe - ballet appartamenti ghjustu ghjustu da u captivity di i 50 di u ghjovanu fascinante è mudernu. Sò cunvenuti è pratichi. E pudete adupirà quasi cun tutti - calzini, capers o pantaloni ordinali è i jeans.

E, per voi, i capri pusati eranu icòcichi in a moda di quellu tempu. U so autori hè Emilia Pucci, chì a idea di i pantaloni curti hè stata pianta da i pescadori di l'isula di Capri, induve Pucci hà apertu a so boutique. Talesi pantaloni possani in u so vestitariu ogni donna muderna, anu presumatu u so postu è ùn prudenu di sduprà. Da quà vense u modellu per vestiti stampati brillanu è di cammisa, chì sò assai amati di i devoti d'un stilu romanticu.

A moda di l'anni simbulizeghja u stile di l'icona di famosa Gabrielle Chanel. Era ella chì hà purtatu in a moda suits tweed peculi chì sò adattati per ogni occasione. I so vistimenti custate un edgimentu unicu, è sò eleganttamenti supplementati cù borse è accesorii in forma di buttoni. Chanel hà insignatu à e donne di vestiti per spencerà a so dignità è fegate e cacciate i difetti, è dettiru u mondu un vestitu tutale fiore glorioso.

Vetri.

In ogni casu, volta à i accesorios. I belli di i 50 ùn anu micca rapprisintà a so imaghjera senza stele stylish sunglasses. Questu elementu hè fatta di ricaricà. Era questu anni chì i culori brillanti è e forme esaggettati di l'anni passati annullati à u mondu di l'occhi di sole. Grandi, in frames multi-culuri, imitanu a pilosa di l'animali, decorata cù arcati è ancu cù l'ornamenti nantu à i vetru, l'occhi annunziate oghje l'individualità è enfatizà l'estilu di ogni donna.

Brocche.

Un altru attribuìbile indispensabliu di i 50 - enormi brocchi cù inseriti di pietre semipreziosi. Ci ponu truvà u so postu nantu à u pettu o lapel di una chaise (capace) di e femini stylish. Aghjustate u broche à a cantina di u collu di un vestitu o blusa è ancu a un saccu, sciare o jeans. Inoltre, i tendenzi di a moda chì permettenu micca di cunghjunghjini u culore di u broche di u culore di a robba.

I pruduttori di moda di i 50 è e so petri chic femini prisentanu una quantità incredibile di cose belle cusì à a moda muderna. U mondu adoptenus, cumplementatu cù nova tecnulugia è u presentà cum'è un rigalu apprezzatu à a industria di moda muderna. Avemu solu à pruvà nimu, di guddà è di ricurdà cù gratitude l'intellighjenti femminile è coquettishly charming 50.