Cumu di basgiallu correttu

Comu secondu u sessu, un bufellu pò esse migliuratu cù i praticanti a vostra vita sana. Gratu à u babbu, pudete piglià più piacere è spetta. I scientisti anu pudè identificà 2 factores chì palesanu chì i boi sò utuli. In questu articulu, avemu da divulgà tutte e sicretti per e ragazze cumu per fassi bbonu è per fà u baciu un piacè. U primu postu chì deve ricurdà è sapete hè a salvezza di rinfrescante. Cusì chì dopu avè arruspigghiatu, avete un'alispera fresca, frasciate i vostri denti prima di caminari di dorme. À u petru ùn hè micca necessariu assignà molti salivi. Biscite acqua fredda per riduce a secrezione.

Comu basgià una zucca corremente cù una lingua :
  1. Sì bisognu per a prima volta, pruvate à esse situatu è pruvate à sente u baciu da u piacè. Ùn sìanu senza timore à tutti.
  2. Avete bisognu di guardà u filu novu.
  3. Crià un ambient intimu è romanticu.
  4. Quandu si basgiate un omu, pudete culpisce i so capelli è toccu u to pochette.
  5. Whisperi dolci boni, questu hè un omu assai eccessenti.
  6. Relaxate i vostri labbre, ùn deve micca stati.
  7. Durante u bacio, brutta mentri fissuru u lipu di u socie.
Per esse di circà si sape u baciu, fate curazioni à a faccia di u to cumpagnu. Se a face si stalla tranquillu è si grideghja ligne, vol diri chì diventa u to bico. Eppuru si vede una grimace infeliz, ùn avete micca cunnisciutu ancu a so tecnica tècnica di basgià.

Avete sentutu chì u to cumpagnu di u baciu ùn sò micca basgiate solu per u vostru piace. Quandu abbiuse, ùn accentu micca i vostri labbre e ùn avianu micca apertu a bocca aperta. U vostru omu stessu amparà cumu l'amò à bacio. Vede a so retazioni currettamente.

Sugnu u to cumpagnu, ùn vi scurdate di fighjà cura à e zoni erogeni. A maiò parte di l'omi avianu un piacè di un baciu in u collu è l'arechja. Tali muschi causanu è arraggiamu assai omi. Pruvate a spirimizzari, ùn esiste micca timida, furmà è aghjunghje tutte e vostre imaginazione. U vostru omu serà capaci di ricurdà i vostri picciotti cale è passiunanti per un longu tempu.

In u tempu, avete da appruntà cumu per fassi bbonu è acquistà assai spirienza. Ùn un omu ùn pò micca esse rispetu dopu u vostru basso inolvidable cù a lingua. Fate tuttu u sforzu è dà volu à a fantasija per ch'ellu sguassate.

Avà, i mo figlioli, sapete per basgià u vostru parente bè.