Moduli per origami propriu mani

Origami - l'arti di plegà tutte i tipi di figuri di e foglie di carta, oghje hè assai assai in u mondu. Quelli chì pussede a tecnica di maestri d'origami sò capaci di turnà a scheda più simplice di carta in una cola elegante o un dragone bonu. Modulari origami - una direzzione indipendente, chì vi permette di creà formate tridimaniunali da i moduli più chjucchi. Hè necessariu di fabricà moduli di triangulu di carta.

Fate un modulu per origami innanzu, assai sèmplice. Ci và à piglià un papallu è un pocu di pacienza.

I materiali necessarii:

Nota: i moduli ponu doblegà usendu listesse coati cunvestenti è un carta di culore cunfilatu. Per l'origami, hè megliu aduprà un carta più forti chì ùn si micca sparghje durante u plegaggiu di l'elementi è l'assemblea di tutta l'estructura.

Moduli per origami - struzzioni urdinata

Nota: i rettili rectanguli di u listessu tamantu sò stati uttinutu cù una carta di carta A4. Per fà moduli grandi, i costi longu è curtu di una foglia di u paisaghju sò spartuti in quattru parti equi. Doppendu a foglia sopra i linii longitude è transversa, avemu ottene 16 rectangoli ugguali 53x74 mm. Ùn pudemu solu tagliate à l'articuli distillati in elementi separati.
  1. A piezzu rectangulari hè inturnutu à longu u liceu à a mità. U numaru di schezi necessari depune di a cumplessità di l'articulu è di a dimensione di i moduli da quale hè fatta. Per a criazione di moduli più chjucchi, i sezioni attali rectanguli 37 x 53 mm sò usati, è ponte grande sò 53 x 74 mm. In i dui casi, i costi di u rectangulu hanu una ratio di 1: 1,5. (dui schegi: 16 è 32 modulule) Quandu avete averà 32 stampa identica in 37 x 53 mm.


  2. A parte inturniazione à a mezza strada hè attentata à u latu curtu, chì marca per ella stessu a ligna di u mezu di u travagliu.

  3. Dopu avemu aduprà a pratica, u mette in a seconda volta (muntagna) à noi.

  4. I fiurati di i tarri à longu u longu di u rectangulu sò intrezziati à u mità, formant un triglaghju.

  5. Turnate u triangulu curddu, è aghjau i cingi più minimu di a parte à u partitu "riversu".

  6. I cantini sali di sali di a piezzu sò assicurati è rienamente fendu, ma micca plegatatu da un triangulu, ma tuttatu da a fronte di a parte.

  7. U triangulu resultanti hè inturnutu à meza.

U modulu finitu hè duie borse è dui anguli di foto.

Forsi inseritu i rinforzii di certi moduli in i sacchetti di l'altri, pudemu creà articuli voluminoso di tutti i forma è di grandezza.