Trè platti sia cù prescia

Tanti dami chì ùn piace micca particularmente di fà facitimi di casa, cibu è di pienzi di cura è un horror silenziale. Sò pare ch'elli anu da vulete coceranu qualchì diliziu, cusì avete bisognu di passà a meza a meza ghjurnata in a cucina. In fatti, ùn hè micca cusì chì à tuttu. Ci sò assai ricetti per i platti fast, chì ùn sò micca inferiliate à u gustu di l'arti culinaria di l'ingredienti spiciali chì sò disposti in un ghjornu.




Pizza Casera

Molti donne ùn piaciunu micca di cugliera di pizza, perchè pare un tempu longu à u prugramma cù a pasta, è l'affullanza di solitu ùn sò micca sapori. Per quessa, hè necessariu gastru soldi extra è ordine pizza in i stabilimenti publicu. In fattu, invece di overpaying dui o trè volte, pudete fà tuttu u vostru, è passeti 20 minuti nantu à u prucessu di coccia.

In fatti, l'addisperu tutta in a prova. Immediatamenti vi aghju avete chì a vostra pizza ùn serà micca u listessu chì in un restaurant italien, ma ciò chì ti piace hè garantita. Per a cucina, avete bisognu di piglià una pasta congelata. Ci hè trè tippi di massa: levitu, sopfete di sopra è sopra. Cusì, ci tocca u levitu. Se tu pigliate u levitu, sarà troppu duci è sopra, in cuntrariu, senza gustu. In addition, ci hà bisognu di funghi, olivi, granu, pasta di tomate, pasta dura, maisonie, prudutti di carne (salchicha, pollo, bacon ... à a vostra discrezione).

Prima di cocilu, ci vole à piglià una piccula di fragola, nantu à quale avete sprezzatu a pizza è umite è cù l'acqua. Allora u pruteggià a pizza da vede in u fondu di a bacia. Allora scappò a pasta. Pudete pudè scogerlu se vulete chì a base per esse finita o d'abbandunate cum'è ella hè. Pone a pasta in una stufa. Avemu bisognu di u paste di tomate. Hè necessariu difundir un capu finu à a superficie di a massa. Ora pudete ancu spenderu l'ingredienti. Tutte e prudutti sò stampati in bundanza media. Per esempiu, se hè un champignon medievale, u so captu deve esse tagliatu in quattru parti. Dopu avè aduprà tutti i prudutti, duvemu avè u furmagliu intruducede è a maisonette. Hè avà u so turnu. U maone hà da manghjà cun una magica capa nantu à tutta a superficie di a pizza, è allora sminuzzate cù u furmagliu dura. Hè tuttu, ora avemu mandatu u forcu di pizza. Sposta da quandu hè cale, a pizza pò esse preparatu per separà à vinti minuti. Dunque, da u tempu à tempu, vemu cun palcu di lignu è quandu avemu capitu chì a pizza hè pronta - tiraimu u nostru platu.

Per esse a pizza da esse migliori di a bacia, pudete taglià a pasta in pezzi. Avete bisognu di piglià a pizza chì hè un pocu friddu. Dunque ùn hà micca ghjallati è d'esperià à deci minuti. Sè vo site pacienza, u pruduttu ùn caghjanu micca frustrazzioni per u fattu chì a pizza hè stata eliminata da a prufette di furna è perde u so aspettu.

Se vulete dà l'aghjettivu è l'aroma, da seguita dopu a ghjurnata chì tira a pizza da u fornu, aspicì l'alla finamente finamente chopped.

E, in fine, assai putti tomates frescos in a pizza, ma in u nostru casu, ùn hè megliu micca fà, perchè sò troppu pozzu a mozza è a razza hè cusì diliziosa.



Waffle crochet cù meat stuffing

Sì stati stancu di cicculata sausage, vo vulete una carne di qualcosa, ma à u stessu tempu, e finanzii ùn permettenu micca di piglià molti di carni, è ùn ci hè micca bramatu di lastu per una stufa, da coccia di sti olii. Per fà quandu avete bisognu di un ovu, ombula, civile, ciliegie, ajonchi è, in fattu, carne piccetta. Fighjemu i ingredienti in detail.

Fustelle di Wafer pudete cumprà in ogni supermecchieru. Ci sò parechji tondi è rectangulare per pastelli è chjuchi, per pastelli. Ogni palude sò lucrativi, perchè sò più prezzu è sò abbastanza per a più cantità di pagine.

Carni vi cunsigliu per piglià u puddastru, ma ancu chì a porcu hè ancu adattatu. Cusì elettu quellu chì piace u megliu. Half a kilo di grani per trenta ostili.

Se parla di cipudioni, dapoi un capu di u centru. Per fà u pani parfettu, aghjunghje parechji craci d'alli.

In quantu à l'ova, avete cinque or sei pezzi per trenta forzi. Ma se vulete più pezzu, pudete cumprà una docena.

Avà parlate micca di a so preparazione di u pranzu. Pigliate u rilassu, fremientà in un tavulinu. Ci hè un bonifiche di regnu di zhemelko, squeezing alli cù l'agliu, aghjunghje un pepite povira nìvule è u sali. Tutti mischiati. In un altru vaso cusì ponu turnà ova. Ùn avete bisognu à chjude ogni cosa una volta, perchè i primi ostrici avè assorbate assai ova. Dunque, rumpia e trè ova, è aghjunghje più quandu vi vede chì i waffles ùn anu nunda à impiccà.

Avemu pigliu u waffle in biancu. À noi hè stata torna. Pujani nantu à questu una parte di u forcemeat in una capa uniforme, perchè chjode a superficie sana. Coperta cù una siconda biella. Dà un pocu di minuti per oseveri un pocu umitu. Allora chjappà u nostru circulu in quattru paritti ugguali. Ogni chjappu in l'ovu da i dui bassini è piglia un pappu, pritrate cù l'oliu di girasole. Quessi oghji sò frittu micca più di cinque minuti, cusì seguitammi currettu è turnate. Mentre a produzzione hè prestu, preparamu a prossima. Cusì, duranti vinti minuti, i capeddi seranu un pienu di oghji diliziosi cù a carne in batti, chì puderete trattà à a famiglia è l'amichi.



Gatti francesi

È, finita, a ricetta più simplice per i cutleti, chì solu ponu sviluppà. Per a preparazione di cutlini franceschi avete bisognu di filu di pollo o di porcu, ovos, crema agria (mayonnaise), cipolla, salinu è pimentu moltu.

Per a preparazione di cutlettes, avemu bisognu di un pezzu, in quali pudemu spustà u rizzu, impone i olii (a quantità hè sceltu chì a massa hè viscosa), a crema agria o maisonette, aghjunghje e cebulite cut (un bulbo), u salinu è a pepite. Allora l'aghjustassi cusì. Avete bisognu di una sustanza chì puderebbenu culpisce una cullette è sposte a brute, ma ùn deve micca cambiatu u so forma. Eccu, i vostri cutlettes ùn deve micca bisognu cum'è un standard, ma ùn portanu micca à u puntu chì a massa resultanti stende in a panella cum'è una frittella. Puderete formar una cosa cum'è una frittella.

Avete pour l'oliu di girasole nantu à a padedda è pateanu focu à a padedda un poco calentatu. Puderanu quì u primu chiatte porcion. Hè necessariu aghjustà à cinque minuti è turnate à l'altra parte. Sì vi vede chì u basso ùn hè micca bonu frittu, turnate in cinque minuti. Allora turnate u cutlet unu per dui i dui minuti, finu à vede chì sò pronte. U prucessu di coccia ùn si faci micca più di a meza ora, ancu di voi, ùn avete mancu toccu à e mani purità, allughjà u cutlet nantu à una padedda. E à u stessu tempu, pudete sempri piace u vostru caru persone cù un camouflage.