Ebisu è Daikoku - i dii di a furtuna è a felicità in feng shui

Ebisu è Daikoku sò i deuses di a furtuna è a felicità in a filusufìa di Feng Shui. Comu regula, sò illustrati together. Malgradu u fattu chì certi volte sò ritratti separati, però, hè unitu chì ripenenu l'armunia di benessere materiale è tranquillità spirituale. Ci hè una parolla chì sò direttamente diretta per quelli chì avà digià acquistate un pocu di ricchezza materiale è ricchezza, mentri chì si sò teme chì anu pussutu qualità cum'è mercantilismu, avidità, callousness.


S'è avè cun cunsiderà queste deities micca in unione cù l'altri, ma per esse dinò chì Ebevu personificheghja micca a furtuna è a felicità, ma hè ancu un simbulu di u cummerciu, per questu hè cusì amatu di e persone dipendenu in l'espansione inclusiva. Per supra, Ebisu cuntribuisci ancu à a selezzione di un cumpagnu o un cumpagnu di vita hè correctu, postu ch'ellu hè un talismanu di l'armunia. Ebisu, chì hè in a casa, prutege puru i so residenti di scrivite è tradimentu per altri.

Descrizzione di deity Ebisu

In modu regula, Ebisu hè un vestitariu in un capricci senza pezzi, più com'è una kolpak. In una mano, ghjera di solitu una vignetta di pesca, in l'altru - un grande pesciu magicu chì rappresente u successu è l'espirituali. Oghje ch'ella hè creditu cù una espressione ben cunnisciuta chì hè longu diventata, cumu per piglià a felicità cù i vostri mani nuvuli.

Hoditsmenie chì Ebisu di grassu, hè un pozzu sordu, ma hè benificitu è ​​benèvule, senza ragiuni foru datu l'alcuni - un diu rirennu.

U principiu di a maschera Ebisu

U diu di Ebisuyschaetsya di a diligenza, è micca per nunda, sopratuttu, aiuta à quelli chì travagliani onestu cù u so travagliu. L'agricultori primuramente valora E Ebisu-aiuta à cultivà i culturi è a pruteghja i culturi di ogni tipu di disgrazzi naturali, cum'è a sicdura è di l'inundazioni. Oghje chì Ebisu hè intitatu cum'è artisanatu, un maestru in u so travagliu. Una pianta chì simbolizza Ebisu hè bambù.

Per esse u talismanu in u travagliu, Ebisu deve esse postu vicinu à l'acqua, per esempiu, solu un vase d'acqua, una funtana decorativa o qualsiasi altru locu "wet".

Talisman Daikoku

Daikoku (Daikokuten) hè u diu di a prosperità è di a ricchezza in Feng Shui, unu di i 7 dii di a felicità. Hè spessu cunzidiratu un protettore di casa, favurendu a casa è a pruteghja di qualchì energia negativa. Dunque, Daikoku hè u patronu di u focu è u guardiastru di a ricchezza.

Diu Daikoku

L'urdinazione hè una ghjocu cù un capu di tore, cun un saccu u raziu, grazia à quale hè ricunnisciutu è chì ùn sò micca solu simbulizii temàti in a so imaghjinà, ma ancu incorpore l'abbundanza. Dopu u saccu, Daikoku possa ricchezza Nedar ci hè una parolla chì un ragiu pò solu solu in una casa abunda di l'alimentariu è di a prusperità, induve ùn senterà micca a bisognu di l'alimentariu.

Daikoku palesa u ballatore, è durante a ballata chjama u so saccu sacri, chì hè presentatu com una fugliada di felicità è benessere per l'abitudine induve hè.

Ogni scossa cun beater presenta novi benedizzioni, felicità è prosperità ùn solu per a casa in u quale hè situatu, ma ancu per u mondu sanu!

Legends of Daikoku

Sicondu una legenda à Daikoku, u so bagu hè chinu di rossu maistu, è quandu a freccia s'apprispinu in stu saccu, u risu spiegarà ghjustu in u to palme.

N'autra legenda dice chì quandu Daikoku balla, cù ogni colpu di u scherzu u pezzu ùn sospetteghja micca solu u risu, ma ancu munimenti, è ancu e pedi preziosi, chì hè puntuale dipende da ciò chì necessite. Tuttu chistu è spartu da u saccu, grazia à i rattura di i surci intra, chì rende da mezu à i buchi, per ellu chì tutta a ricchezza va direttamente à voi in u palmu di a manu.

Ci hè una legenda più ciò chì rende un ragiu aiutau Daikoku è aiutau à scapparà a vendetta di i diri arraggiati quandu era culpèvule di disrespect. Fu doppu stu fattu chì u ratatu unificatu in una allianza cun Daikoku è hè u so satellita principali. L'esencia di Daikoku hè bella cù a frasa chì hè brodata nantu à a so bage: Fate a billezza di u vostru perfume, da tandu a so furtuna è a ricchezza passanu in e vostre mani, è vi puderete diventerà è manghjate i frutti.

U principiu di u talismanu Daikoku

Daikokunachinach a travaglià quandu hè trattatu cù l'amore è u rispettu. Per questu, trattatu cun ellu, ammirazioni di ellu è u so danza magica. Questa rilazioni à a divinità ùn devi micca i innanzurati è innanzi pò esse manifestatu da a so attività, chì vi prumesse l'attrazione di a felicità, a prosperità è a ricchezza materiale à a casa.

Ebisu è Daikoku

Insemi, Ebisu è Daikoku sò patroni di u cummerciu è l'articuli, in casa sò i prutatori di a pace è di benessiri di casa. Ci hè una idei chì Daikokui Ebisu hè un patronu di i picculi affarucci, in particulari per i picculi imprese è l'imprese. In rispettu à l'altri si ponu esse numinatu cum'è un maestru è apprentice, babbu è figliolu.

A sumiglia à sti dui caratteri hè spessu Fukurodzin - u diu di a furtuna. Spessu, sò cumposti di trè incù ghjunti, unificati da un talismanu.

Soyuz Daikoku è Ebisu ùn duveranu micca solu a missione di u vostru arricchimentu, ma dinò di a vanità chì vene cù a ricchezza. A volte, questa unione hè supplementata da una divinità altra, Showsin, chì prumove l'aumentu di putenza màggica è facenu u talismanu in più efficau à atravestà a prosperità è l'armunia di furtuna.

Siccomu Daikoku è Ebisu, in più di fà u successu, a furtuna è a ricchezza, stilla pruteggià a casa da energia negativa, constantemente da provine d'arnesi esterni, sò megliu situatu davanti à l'entrata à l'abitazioni. Hè megliu postu etimulaneimu nantu à a parti orientale di l'abitazione - in a zona di a famiglia è di a salute è in u sudestu - in a zona riperta. Di solitu tutti questi figuri, essendu in e to casa, pudianu cambià in a vostra vita per u megliu. Hè cunsideratu una idea bona di prisentà cum'è rigalu cù i scritti di tuttu u tipu di successu.