Oedipus Completa è Complech Electra

Ùn ci hè scopu di spiegà o sfida à u cumplessu Edipiu o u complexe di Electra in e femine. Hè natu in a so zitiddina, quandu u zitellu vole chì a so mamma per pertendu sola, perchè ellu perceve u so patri com'è rivali. A figlia ti piace u so babbu è vole chì l'appartene sola à ella, chì pruteghja i so ghjilosità per a so mamma. Questu cumplicatu resta in l'omu è in u statu adulti, chì hà assai impattu à a creazione di a famiglia.

Moltu spessu i piacenu si ponu esse maritaru, truvannu un sustitutu per a so mamma o u babbu. U "I" di un zitellu in una persona cerca di "I" di a mamma in una donna o di u "I" di u patri. Un omu volenu chì a so donna hà da piglià un rolu simili à quellu di a so mamma: ellu aduprà, avereti cuncepimentu è à l'alimentazione sensitiva. In effetti, una donna suscettibile à questu cumplicatu, cunciliu cerca a prutezzione in un omu chì u so babbu avia datu. Sembe ch'ellu ùn ci hè nunda di malu cù u cumandu Edipiu, ma ci distempi i relazioni normi in u matrimoniu.

U cumplicatu di Edipiu (o u Complelectu Elettra) crea 3 prublemi principali chì impediscenu un omu è una donna da avè una relazione harmonie:

1. A vuluntà di cunservà u statu di e cose chì era in a zitella. Parlendu di fallu in amore cù un genitale di u sessu oppostu, capisciemu a dependenza da questu parente, è micca un sensu pienu di l'amore. Ci passa à un tempu in quandu u zitellu hè dipende à tutta a so mamma. Per quessa, l'espressione "falliu in amore cù u genitariu di u sessu oppostu" significheghje a necessità per questu parente, perchè prima hà sappiutu tutte e precisa di u zitellu. U discursu in stu casu hè quasi un attitudu purament egoistu.

E persone chì ùn anu micca diventatu indipindente di u amicu parenti, questu ùn si ne scurdate di u cumandu di Edipiu (o Complelecte d'Elettra), addiventanu adulti, anu bisognu di estenderà a stessa relazioni cù u principale chì erani in a zitella. Quandu l'omu si cun una donna cù quale hà pensatu à mantene una relazione d'amore, hà l'oppurtunità di sguassà l'imaghjini di a mamma è prughjettanu à a donna, affaire à ottene una mamma-amante in a carne. In cunziguenza, hà cunfunditu a so mamma è a so mòglia, perchè ellu cumincia à trattà a so amata donna a stessa manera chì hà trattatu a so mamma in a zitella. Un omu vi darà a so fonte di a satisfaczione di i so bisogni è di un servitore ideale. Ellu aduprà l'utilizà è ùn mai serà capaci di veramente amori. Hè ancu listessu per una donna cù un sistema Electra.

U prublema si sarà più seriu, se una persona era spoiled by un paisu, chì aumentava u so narcisisimu è devi cunfidenza in a so exclusività. U narcissisimu in una fantasia di a so omnipotenza. Questu sposu, cum'è questu quand'ellu era un zitellu, dumandassi u sociu per satisfacer a so bisogni rapidamente è cumpletu. Se u sociu ùn fate micca cusì, u narcissu cuntenenu u scandalu, insulti è ameci à sferisce. Hè improbabile chì una persona sposta à quelli prublemi, chì prende rigurosamenti sfarente à u so cumpagnu, vi farà felicità in u matrimoniu.

2. Sensazione di culpabilità. Oedipus complexe sempre causa un sensu di culpabili, perchè in un nivellu subconsciousu una persona si cunsenta chì hà incestuous relazioni cù u parent. Hè prubabilmente chì una persona prumetteghja a so propiu culpèvule in un cumpagnu è hà da cunsiderà chì ùn hè micca degnu di u so amori, è questu hè una vista assulutamente l'subjetiva. In a maiò parte di i casi, esse rilazioni di i cònjuni sò carattarizati da per e persone di euforia è di depressione è, forsi inconscientemente, cercanu u dolore è u sufrimentu com un modu di rimborsione di a culpabilita.

3. Inequalità in a relazione. S'ellu unu di i cagiuni hè influinzatu da u cumplicatu Edipiu, questu leva a inequalità in a relazione, perchè unu di i partinariati ghjocu u rolu di u zitellu, è l'altru hè un parent. Ma una bona relazione in un paru hè pussibule solu se i roles di u babbu è a mamma sò equilibrati. Hè per esse, un omu pò perce sensu di a so sposa comu una mamma, se pò cumporte cum'è un patri. Per a parte di a so persona, una donna pò trattà un omu cum'è padre, se pò cumporte cum'è una mamma. In questu casu, a so rilazioni ùn hè micca l'amore egoista.

Solu li proporzioni di energia maschili è femminili in a quantità di 50 à 50 purtanu à u successu in amore. Per ghjunghje l'armunia, un omu è una donna prima di vultà u so propiu egoistu, per evità l'assimblimentu di un cumpagnu, chì inevitabbilmente porta à colapse è disappointment.