Olga Pogodina: in u cine sò attruitu à tuttu ciò chì sia

"Trè ghjorni in Odessa", "Chasing the angel", "In u ritmu di u tango", "Kapkan" - questa hè sola una piccula parte di a filmografia di Olga Pogodina. Una ghjovanu attiva sempri sapi ciò ch'ella vole è stubbornly va à l'ugnativu predilettu. Avà u puntu di a film "Distanza" hè quì, in quale l'attrice hè saldatu u personale principalu - Rita Zvonareva è ancu per u primu tempu hà fattu esse u pruduttori. U corrispundente di "Vecherki" hà visitatu l'attrice.

"Sò cusì cun sentimentale?"

- Hè assai, ci sò ritratti chì pareanu assai è, riviseghjendu, chjosu chjardu. Per esempiu, a film "Havana" cù Robert Redford nantu à mè hè tali effettu. - Olya, a storia di "Distanzi" hè basatu nantu à a storia di u nostru Olympic champion Svetlana Masterkova. Avete cunnisciutu Svetlana per un pezzu? - Iè, sò cunnisciutu l'altru durante cinque anni. Forse in Kinotavr, avemu assuciatu in un di i restaurants di marina, è Svetlana è aghju avutu una conversazione cori à u core. Iddu m'hà dettu a storia di a so vita, da a zitedda. Immediatamente hè diventatu chjucu - questu hè un sciccareddu, è ùn avete micca di invintà nunda. Storia in u modu di ricordi. - Ciò chì hà pigliatu in u destinu di u campionu?

- Hà aghjustatu a tragedia perchè hè storia di a persona chì, nantu à un pedestal, ùn chianci micca più da u piacè di a vittoria, è da a perdita di a persona piacevule. Una donna chì volia l'amore, ma comu risultatu, questa stata sola. In questa stampa di l'udienza prima di tuttu, l'historia umana di l'heroina deve tuccallu, chì, contrariu à e circustanza, si puderunu divintà una legenda.

- Ci hè difficiule di esse un pruduttore di una film è à tempu à stella in u rolu principali?

- Iè, ci eranu certi contradicenzi. Eppo suppost, cum'è attrice, aghju fattu quattru dumanda, è com'è produtore, ùn puderebbe aghjustà solu dui. Ma ùn mi dispendia chì aghju intrutu in questu viaghju. U ritrattu, sicuru, era u più duru. Accuminciannu di truvari soldi è finennu cu scrittura un script. Sò aghjustatu per l'aiutu è u sustegnu di Mikhail Yuryevich Borshchevsky è Vyacheslav Alexandrovich Fetisov.

- Quale hè u direttore di a film?

- Ci sò dui di elli: Boris Tokarev e Lyudmila Gladunko.

- E cumu avete sviluppatu relazioni cù sport, fate qualcosa?

- Sfurtunatamente, ùn aghju micca fattu questu prima. Ma prima di u sparizzioni avia assai furmazione cù u coach di u nostru squadra Sergei Osipov. Ellu eludava è hà inspiratu à piglià un avventura seriu à l'sport.

- Avete scrittu chì vi erani gravimenti ferulati durante u roghjoni?

- Iè, era cusì. E avutu ancu un traume casi cum'è Sveta, è ancu in u listessu pedestre. Sulu avutu una rupture of the tendon d'Aquila, è aghju una strapella forte.

- Cumu si trattassi cun un traumu?

- Era inusualmente dura è assai dulurosa, perchè u piccu di u scappu falleu solu per u periodu di trattamentu. Hè stata trattata, hà fattu alcuni impensables injections - Ùn aghju sceltu questu tempu cù l'horrore. Ma sentia a calidez è l'assistenza amichevuli di l'atleti, anu constantemente aiutru, mi sentu tranquillu, è aghju avutu chì avissi curriva finu à a fine.

- Svetlana Masterkova hà spessu apparse nantu à u settore?

- Sì, quasi sempri. Era a nostra cunsulenza, hà datu cunsigli, amparava è suggeriu assai.

- Pudete avè intesu queste in questa qualchì altru professione, micca in relazione cù u palcuscenicu è u cinema?

- Ùn aghju micca, sicuru per certu. U cine per mè hè u significatu di a vita, una alta maladie.

- Vai avete da pruvà à diretta in dirette?

- Pensu à diriggià sempre è sistematicamenti si appena. Direttore - questa hè a maiò professione, avete bisognu à pudè tuccà una persona cù a so visione di u mondu.

- In chì modi sò cun u teatru?

- Avete una relazione "fresca" cù u teatru. U cinematru m'interessa più more. Hè attitu in tuttu ciò chì: u prucessu tecnulugia, a capacità di vultà cun quarchi, per capiscia. Ddiu cuncede chì u nostru cinematograficu cuntinueghja a sviluppà à tali passu.

- Quale chì a cinematografia recente hà fattu impressu nantu à voi?

- Dopu un ghjornu chì ghjè nanzu nunda di vede, ùn ci hè nimu. Da l'ultimu annu, fù scunvatu da a film di "Vacanze" di Garik Sukachev. Comu un spettaturi, aghju assittatu è sfinutu.


- Quali cunzignanti ti piace à travaglià?

- Mi piace di travaglià cù u direttore Alexei Pimanov. Avemu capisci beni benissimu, risparmii fàcilmente tutti i prublemi creativi è tecniche. Dopu avemu travagliatu cù ellu nantu à a pittura "Tre ghjorni in Odessa". Anu avutu l'impresione più forte.

- Ti piace à u pruduttori hà avè nove novi prughjetti?

- Iè. Avà u travagliu nantu à a seconda film chì stava pruduzzione eseguita. U titulu di travagliu di u pittura hè "Vita maestru". Scenario Lena Rayskaya, è u direttore di a film - Mikhail Shevchuk. Stupidate bella storia d'amore in dòde serie. Versione russa di "Gone with the Wind". Lighjia l'script è chiancianu.

- Quandu tutti hannu u tempu?

"Aghju fattu fà travagliu". Ma u resto ùn hà micca travagliatu, sette anni ùn hè micca restu.