Biografia di Yuri Nikulin

Tutti di l'infirmità cunnisciutu è ricurdate di Yuri Nikulin. Per quarcunu, hè un pagu triste chì si fece cun Lápiz. Per quarchi - Balbes di una trinzia alegre. Per quarchi - un actor dramàticu. E qualchissia ricurdeghja in u club "Parrot Bianco". Ma, in ogni casu, stu piacè fate cù l'ochji tristi associate cun noi cù qualcosa qualcosa è amata.

A biografia di Yuri hè assai simili à a storia di quelli chì nascinu immediatu dopu a rivoluzione. Di sicuru, a biografia di Nikulin, cum'è qualsiasi omu, principia cù u fattu chì era natu. U stu maravigghiusu era natu u 18 dicembre di u 1921. Biografia di Yuri Nikulin cuminciò à a cità di Demidovo. Ghjè in a rigioni Smolensk.

In a biografia di Yuri Nikulin, pudete assicurà nant'à u craving for action. Questu ùn hè micca surprisante, perchè Yuri nascì in una famiglia di attori. I so genitori ghjucanu à u teatru, perchè da a so zitiddina Yuri hè stata pigliata in u bastimentu. Per Nikulin senior, ùn era micca un prublema. È per Yuri, andendu in u teatru cù i so parenti purtonu solu gioia. Hè per quessa chì forsi, a so biografia hè stata misiuta. Per Yuri, era felice di avè qualcosa di ghjucà o cantà. Certu, u Patre Nikulin hà avutu. Ma l'evaluazioni di u zitellu ùn anu micca particularmente felice, postu chì Yura hà studiatu assai beni, ma, sicuru, ùn pudia micca chjamatu un studente bellu. In u 1925 u so babbu avianu un travagliu in u ghjurnalettu Izvestia. Per quessa, a famiglia sana hà trasfigurata à a capitale è una nova vita cuminciò. Ma, in quelli anni, anche à vivre in Moscu, era impussibile di prutezzione di l'adversità. Yuri ùn hè micca furtunatu, è a so biografìa cuntene un fattu terribili com'è participazione in a guerra. U fattu hè chì Nikulin hè statu chjamatu in u 1939. Iddu sirvìu in cerchi anti-aeriennii vicinu à Leningrad. Quandu u zitellu era stallatu a linea di cumunicazione, hà assai frostbitten e so peri è cusì Nikulina era statu demobilizatu. Ma, quandu l'ostili anzi principianu, Nikulin si riturnò à u fronte è sirvìanu cù tutti.

Dopu à a guerra, Yuri intrì in l'escola di clownery in Tsvetnoy Boulevard. U so babbu susteneva dinò l'scelta di u so figliolu. Volia chì Yuri hà avutu una professione chì l 'avaristi a felicità. Inoltre, u figliolu volia, in fattu, per diventà un artista, è ùn pudia micca, ma si rallegassi u so babbu.

In fattu, Nikulin era veramente un piacè. In a so vita, ci sò assai scontri dati. Ma ancu in i casi negattivi, sempre hà trattatu l'umore. Nikulin hà veramenti sapi riri. Forsi hè per quessa ch'e aghju beni mezclatu tutti quelli chì sò stati à mè, in particulari i zitelli Dopu tuttu, i zitelli sentenu quandu e so emozioni sò reali è genuine, è ùn mai credi in un sonu tensu. È Nikulin amava è sempre amarà. St'omu, chì era un pezzu sterile, hà sempri affettatu à tutti cume l'anima aperta è vulnerable. Yuri Nikulin hà sempre cambiata da u ghjocu è a vita. Ùn hè mai avutu ripigliatu in a vita verita, ma pudia ancu ghjucà funti completamente differenti. Nikulin hà spessu jugatu in una varietà di sceni genre. Hè ringraziatu in una di elli chì l'attore hà cunnisciutu in famiglia cù a so amata.

Certu, Nikulin cuminciò cum'è un piacè chì realice in l'arena circus. Ma, se a maiò parte di l'attori di u genre passanu tutta a so vive sola clowning, Nikulin hà tuttu ciò chì era diversa. È ùn hè micca in una case felice, ma in u so talentu è a versatilità. Hè ringraziatu à queste qualità di questu l'attore, a filmografia Nikulin hà più di quaranta peliculas. È micca tutti quelli sò cummedichi. Nikulin hà ancu trà tràggici, cum'è «Scarecrow» o «Bim White, Black Ear». A funzione di u ghjocu Nikulin era chì ùn hà mai pruvatu di parintà megliu di quellu chì hè, ghjucà patate è pompi. A so opera hè simplice, ma cusì cunvince chì ùn pò mancu fà imagine chì stu caratteristiche ùn esiste in a vita verita. Hè per quessa chì tutti si sinceramente si rivanu da i roles cume di Nikulin, è dappiru empatitu e chiancianu i so tragichi caratteri. Fortunatamente, Nikulin ùn hè micca ripetuta u destinu di parechji attori cume. Ùn era micca un attore di un rolu, cum'è, per esempiu, Alexander Demyanenko. Nikulin hà sappiutu pruvà à pruduce in una varietà di rolli è duverà diverse rolli.

Ma, però, assai hà sappiutu in a so vita hè a cummedia. In u 1961, Nikulin hà starratu in tuttu u so film favuritu "U cani Barbosa è a cruci spiciale". Dopu dicu chì Yuri hà diventatu famusu è cun Vitsinym è Morgunov cunversinu in un simbulu di cummedia soviètica.

Allora aghju vistu a so trinity in many comediasi suvietichi. È da a strada, vale nutà chì ùn avissi micca apparsu in "Captu Caucasu" si Gaydai ùn avia micca fattu cuncessione. U fattu hè chì u scrittore uriginale ùn piace assai a Nikulin. Ùn vulia ùn intervene micca in questa film è Gaidai hà da scrive quasi pimmu di u scrittore, siddu solu se neviera Nikulin in a film. Cumu avemu avutu a veda, a stampa hè diventata assai, è u trio, Coperchio, Balbes e Esperienze anu aghjustatu à tuttu l'umore necessariu è u culore.

Ma, invece, Nikulin sempre hà sempre sempre un piacè. Qualunque roli divertenti è tràggicu ùn hà micca ghjucatu nantu à a pantalla, per l'attore chì u più impurtante era sempre u circo. Hè veramente amatu u palcuscenicu, hà risatto di i zitelli amati e volenu a cultura di circo chì esiste sempre. Ghjè per quessa, quandu in 1984 Nikulin addivintò u dirittore di u circinu, hà fattu u so beste per avè un altru circinu in a cità. Assicurò à cunvince u presidente di u Cunsigliu di i Ministri Ryzhkov chì a cità ci hà bisognu di una grande sunta di soldi per avè un altru circu à Tsvetnoy Boulevard. Parechji anni passanu è u novu circu apreia e porte per l'audienza. Tuttu chistu era u meritu di Nikulin.

In l'anni novu, Nikulin hà cunfunditu l'audienne no solamente in u circinu, ma ancu in u so show. Hà capita un show humoristic "White Parrot Club"

Era amatu è rispettu di tutti, da i zitelli à l'anziani. Ma, sfurtunatamenti, a morte ùn decide micca, secondu u quale è cumu l'ampara. Yuri Nikulin avia un core sick. Perchè in 1997 ùn era più. U so travagliu di circus era cuntinuata da u figliolu Maxim. E tuttu ciò chì pudemu fà cun u surrisu è una tristezza tristi per ricurdari stu bonu, u genaru amicu è u talentu attore chì hà fattu è rende rire sincereghje più di e più ghjinirazioni di spettaturi.