Mi piace o amatori

U telefunu hè silenciu - ùn aghju micca chjamatu, ma prumesse. Dà un mesi ùn vene à i nostri ghjorni à i venerdì partiti in u vostru cafe favorito, ma prumessi dopu à u travagliu di casa. Call her at evening - una decepzione: sta cuntazzu crescita, a tensione, cum'è un atleta davanti à a barbell di un bar. E girls say "avemu perde ...". Dopu qualchì tristezza è insulte, anche si bisognu di raligrassi - perchè un amicu hè un omu ...


La natura savurina, chì ci duna a capacità d'amore, hà detta tradiziunali di prutezzione di stu sensu, perchè quandu un omu palesa nantu à l'orizzonte, assai donne incuniscentimenti face u dilema di determinazione di priorità: un amicu o un amatu. E avà avà in u vostru core è a to verità chì si sia più vicinu?

Aghju avemu sente à l'inghjulazione: "Nimu ùn hè micca bisognu di scaccheri cù l'amici!". E s'ellu hè u FAVORITU è l'ONU omu? Hè cumu hè stata cun unu di i mo amici. Quandu mi ricordemu, ùn hè micca una di i nostri pustamenti senza discussione di u tema, chì hè vicinu - un omu o amatori, è Natasha, fendu u so scontru di capiddi fiurenti, sempre affesibbili chì, sicuru, i so amichi. E cose?

Scopre u so Sashka è "cantò" una cancia diffirenti: "Sasha hà dettu ... u mo Sasha ... Sasha special ... avemu dicisu ..." In generale, a seguita rapidamente i nostri cumerci sò stati senza u so capu ideologicu, chì pronta hà cessatu di participà ancu à a sera per sunnera per ghjurnale di ghjornu nova. Eccu accussì! A natura umana hè intrinsamente egoista, i nostri instinti antichi sughjetti spessu imperai, è scelte a felicità personali. Ùn ghjudicate micca cunghjettini chì avianu prifiritu u so picculu mondu per dui à un interessu cumuni. Avemu bisognu di capiscenu a varietà di matte di una solu solu.

Amichi o rivali

Una sera, andò à l'amicu Nike. Quietly sitting à a cucina è discurendu qualcosa di bonu, ùn avemu intesu a so mamma vènsenu in casa. Perchè, Svetlana Ivanovna hà sempri statu mudellu di cumu si a donna hà duvutu stà à sente u so orgogliu cinquanta: intelligente, sughjastu, bè pruduttu, cù gustu delicatu, cumpagnu perfectu è capelli. Ma questu tempu hè stata rotta - hà avutu una difficult dialogu cù un vechju amicu. "Parirate chì anu spartu per sempre ..." Aunt Light hà dettu in una voce tremore. "Tutti dui sò solu". Eppuru l'aiutu, aiututu di quellu chì puderia.

Ma per dui mesi, avà ch'ella ùn ignora me, ùn chjama micca, rifieghjanu i cumerci per certi razze sinsulanti. Aghju dicidutu di parlà per sempre ... Sarà eccu chì era un omu. Invece dumande à ùn disturbassi micca più - sò custruendu una famiglia! Ùn sò micca capitu perchè? Chì avete fattu? "L'amicu di Svetlana Ivanovna - una donna, in principiu, hè bona, ma vicinu à a so - luxuriosa è fioritura - hà fattu ...

Amemu i nostri amici è l'appiccicate, ma in un cantu sicretu di a cuscenza, guarda a scala di comparazione sicreta di noi cun elli. Ani sò più longu, è Vera hè una cultura fridda, Nadyusha hè generale ... è quandu a insecurity o a forza di a relazione cù un omu righjunghji u climax, pruvate à prutezzione di a nostra felicità da u periculu potenzjali: più ricenti (interessanti, sexuale) amatori.

Conseiller à amatori. Ùn ci hè garantu chì tù ùn avè micca truvate in una situazione sìmula à volta. Aiutu à a vostra sposa: hè paciente, dà u so tempu per furtificà i raporti cù u so maritu, fate chjaru chì vi cuntintizza cuntentu cù a so felicità, è ùn culpè micca per esse distanza da voi. Sugnu apertu à cuntattà, ma micca intrusiva. Dopu un pocu, apprizzarà a vostra correczione.

Cunsigliu di un amatori. Teste di dubbiendu! Sì unicu! E si un omu amarà assai, allura ùn hà bisognu à nimu, ma voi. Fighjate à i vostri amichi cum'è una prova di una persona amata, cum'è u vostru aliatu è esaminaturu strettu. È se ellu hà capaci di rinunzàrilu fà, perchè chì vo site avete bisognu di questu omu?

Mi queritu amicu

Omi sò i figlioli! Hanu bisognu d'accordu constantu à elli è à u ritornu. Sò ghjilosi è capricciusi, sintendu chì ci hè una altra parte di a so vita di a donna, altru di elli. Jealousy di un amare à i amatorii pò esse unu di i ragiuni di rinunziennusi un squadra di ghjuveddu di i persone. Inoltre, ùn importa ciò chì l'omi dicenu, orgugliusi sguassà u pettu cù i so rote, ma ogni unu di ellu à u tempu, teme chì un caratteru più eccessu è carisatimu guida i so unicu è amatu cù i paroli "vi daraghju una stella!" .

Ùn hè maravigghiusu da a frase "Darling, avemu un pocu festa cù e donne. Seraghju tardu, ùn hai micca trottu! "In u capu di sta" coppiu "cambia automaticamente in u mekanismu di l'autore di difisa, stimulatu da a fantasia salvaje di macho-seducers. E cuminciò a cresce i prughjetti insidichii cumu per reducione tali reunione à noi. E prumesse in pietà, fingendo di stà malatu, solu, stanchi. O senteri - offisu. O ameciannandu dicia: "Avete mi, è seranu amici cù e mòglie di i me amichi!" Cusì era cun u mo amicu Oksana. Quand'edda si ncuntra cù Dima bonu, ellu eseguitu immediatamente per cambià i so amici à a so cumpagnia. Avemu truvatu nantu à i ghjorni rari di i so reunioni fini è dopu sottu u stampu di u sicretu strettu.

No sorpresa, l'omi di u tipu Diminsky tendenu à minimizzà a cumunicazione trà l'amatu è i sposi, teme à u "cunzigghiu di u più prudenti". Dopu tuttu, capisce chì tutte e so difetti, sfasciatu da un cumpurtamentu dichjaratu, davanti à i so amichi - cum'è in a palma di a vostra manu. E anu da pudè a sperienza in una sola occasione chì ùn hè micca cusì spezia.

Conseiller à amatori. Invita un amicu è u so omu à un avvenimentu cunmessu cù voi. Questu permette di piglià una idea di u so sposu è capisce megliu ch'ellu sia bisognu di aiutà o, perversi, solu un omu tali, forti, forti - hà bisognu.

Cunsigliu di un amatori. Pruvate per capisce chì un amatu hè prova di prutezzione di i vostri amichi. S'ellu hè teme di a so influenza, da fà turnà à elli, è devi cunvinta di a so apertasuna è l'attitudine benevolent. Ci hè più tranquillu se ellu hè cunnisciutu da quelli chì facenu passà omi festani.

A soia Invechja

Dà capu à u travagliu in a cammara di i cammelli, a mo amica Anya sintì una cunversione trà i dui megliu, cum'ellu pensa chì tutti l'anni, amatori: "Sò annantu à u so sonnu candudu quandu ella si parlava cun ellu in u telefunu. Ùn avete capì ciò chì hà truvatu in Anka? Eccu avemu cun voi - hè chjaru, è hè un gattu! ". Avissi bisognu di discrive ciò chì Anja anu avutu travagliu in questu momentu?

A situazione hè pocu rara, ma probabilmente. Renuncia da l'amici ùn hè micca unu cù un omu, è i sposi inniani - solu per invezza, per l'incapacità di cuncilià cun u fattu chì unu d'elli hè un cuntentu. Questu hè pussibule si ùn ci era micca una amici trà l'amici, ma simpricimenti relazioni nantu à l'assistenza mutuale, prestazioni o interessi cumuni.

Tali risultatu di un amicu pò ancu esaminà in a cumunità di ditimi emancipati, in quale un rapportu seriu cù l'omu hè cunsideratu inacceptable, è una sposa chì hà cambiatu u "codice di singolo" hè solu spulatu da a cumpagnia.

Conseiller à amatori. Sò sicuru chì assai persone anu pigliatu à quellu sperimentu peguloso - inve manera. Di sicuru, hè più faciule per destrullà qualchissia chì hè megliu cà noi, cà per fà un sforzu è diventà un pocu megliu, un pocu felice!

Cunsigliu di un amatori. Per questu casu, vogliu trasfigurà l'espressione ben cunnisciuta: "Sì i sposi partenu da voi, ùn hè cunnisciutu chì era furtunatu!". Se passava l'invevule hà spartutu cù e so amatori, sò surrisu - ùn passanu micca a prova per a forza di a relazione. Avete un omu, è avà hè u vostru megliu amicu.

Quandu un omu è una donna sò sopra à l'altri, nimu ùn hè nunda in ghjiru. Un mondu grandi per ognuna hè di cuncentrazione in u sognu. È se cunnisciutu sta cunnizzioni - pudete raghjunate à chjama felice! Sutta l'influenza di stu sentimentu, una persona ùn hè micca capacitu per apprezzà appruvedà a so azzioni in parenti à i parenti, à quale ellu era, è teni certu obligazioni. U mo fratellu, quand'ellu si ncuntrau a so ssa moglie, ùn m'hà micca chjamatu o i so parenti per ghjorni. Quandu pruvatu di discussione di e famigliali di famiglia cun ellu, mi ochji nantu à l'aghju assicurata, atticata in i nuvuli. A strada, a mo avutru futura s'hè fattu l'esicuzzioni stessa: chjave rara chjama à i genitori è una rutina cù l'amici. Quelli chì anu una donna sàvia, cumpresu tuttu è permette à e coppiu per gudari i so sentimenti, di vede l'ochji è vede in elli un mondu sanu.