Metodi folklori di trattamentu di cataracti

U crescenu spessu a porta una malatizza cum'è e cataracte. A cataracti prupone l'opacificazione in a lens di l'ochju, i cose chì ùn sò micca stati scopra sviluppati. I cataracti sò cumparciati cù spots, strisce è tracciati davanti à l'ochji, cù u lumi doppiu è l'altri oggetti chì emissimu luminiscenu, senza mancu di sensazione morse. In l'arsenale di a medicina tradiziunale, ci sò modi per trattà sta malatia, avemu vulutu parlà di i metudi tradiziunali di trattamentu di cataracti.

Ci sò vario staddi di u sviluppu di cataracti:

1. Cataracta iniziata. À questu stage, a turbidity di a lens hè bella picculu, a visione ùn pò micca perde a so sharpness.

2. Cataract immature. L 'aghizza visual reduce, a quantità di opacizzi in a lens di l'ochju aumenta un pozzu.

3. Cataract matura. A lenti di l'ochju si cumpressa in bracciu, per questu l'agenice visuale hè ridduzze quasi a cero.

4. Cataract pererezalaya. Hè prublema perchè pò causà cumplicabbili in forma di glaucoma sekundante.

    A cataracte hè di duie tipi: cungenital è acquistate. I primi nascenu cù u zitellu è in u futuru, cum'è regula, ùn sviluppanu micca. I cataracti congènitali causanu un sviluppu anormali di u globbuulu in u corpu. Stu sviluppu sviluppau sutta l'influenza di varii causi, cumpresi l'inchiziu di l'ossigenu, a frebba, l'effetti patologichi di l'energia di radiazione, u sviluppu di l'infuzione in l'utru, a mancanza di vitamini, i malati virali, l'usu di medicazione durante u primu trimesteru di gravidenza. I cataracti congenitali sò trattati a più rapidamente in u eventu di una diminuzione di a visione.

    I cataratizzeri acquistate sò spartuti in cumpagnia, traumaticu, senile, radiation, è altri. U primu di elle hè risultatu di cumpetite dopu à i malati trasfiriti, cum'è dermatose cumuni, diabetes, trastornamenti intesecretori è altri, è pò ancu avè accumpagnatu malatii di i membrani oculari. U più cumune entre l'opacevule cumprati di a lenti hè a cataracti senile, chì pareva più spessu in i più crescienti di 50 anni, è questa malatia pò esse hè ereditaria. E cataratte stellate sò generalmente sviluppanu lentamente.

    Hè nutate chì a cataracte hè una malatìa, di quale ùn ci hè micca un trattamentu solu. Certi tipi di malatìa sottu a influenza di l'droga sola prugressu, cusì u trattamentu di cataracte hè inacceptable da sè stessu. U sviluppu di a malatia pò esse firmatu da un metudu medicamentu, ma questu metu hè venutu sulu cù e formi iniziali di cataracti (quandu l'agutate visuale supera 0, 1), è micca da tutte micca. Medici chì anu prisintatu u trattu di i cataracti, regulanu i prucessi metabolichi in l'lens di l'ochju per i so vitamini, inclusi vitamini C, B1, B2, vitamina C, glucose, componi di clorur de zinc, magnesiu, calcium, iodine solution, glutathione .

    I metudi populari in a lotta contru i cataracti

    A medicina tradiziunale anche a so propria metudi di trattamentu, chì sò capaci di stopping una malatia progresiva, ma ùn pò micca supraneghja à a fine:

    1. D disolvente in 1/2 l acqua una cullizzioni di castagna di u salitu di u salitu inglès è utilizate sta solu solu cum'è bagnu calzu per l'ochji. U salottu inglese o sulphate magnesia, o sulfate di magnesiu, hà un gustu amara.

    2. Brew the flowers of marigold in a quantità di trè cullen di teoli in 1/2 litru di acqua fogera, fate 1-2 ore. Questa infuzione si devi esse usata in dui maneri: lavate i vostri ochji è possu piglià a mità di vetru 4 volte à u ghjornu.

    3. Sgrossate a lenti di l'ochju cù a so turbidity, pò fà piglià l'ochju di drogi (o cogli d'ochji, ochju di l'ochju). 50 gr. questu muntagna ùn deve esse mischieru cù un litru di acqua fogara è dopu à un'horpore d'oghje ponu accumighjà cunsumà: in metta vittura 3-4 volte o ghjornu o fate l'ochji cù una infuzione si i parolle si fucalizate o a curnia torna ponu nuvola.

    4. Un bon regnu di cataratte hè u melatu, in particulari di maghju, luce. In l'absentie di effetti side-à-casu pò esse usatu invece di cullini: intrepiu 1-2 beiu in l'ochji 2-3 volte à u ghjornu. Si a cera cremasti i vostri ochji, duvete diluisce cù l'acqua neve, 1: 3. Quandu l'ochji s'apprimenu, pudete aumentà a quantità di meli (unu à duie, uno à unu). In ogni casu, ùn pudere micca cavu in u meli continuamente, bisognu à dà l'ochji in un locu per deci ghjorni. Per evitari u sviluppu di una malatìa cum agunte conjuntivitis, ùn pudete infine u melatu à l'estiu, in tempore calore.

    5. U meli pò esse utili in a preparazione di lotioni. Per fà questu, avete bisognu à piglià una cullizzioni di u meli, dissolve in un vetru di acqua, stitch e foglie durante cinque minuti.

    6. Utile pò esse grass and mocritus, o, cum'è ancu chjamatu, stellate. Una culloca di u piovule crushed hè dettu aghjuntu à un vetru di acqua fogera, dopu à un mezzu di sera di l'ura. L'infuzione resultanti lavagna per periodicu i vostri ochji, pudete ancu di girà à l'ochji per 3-4 gocci about four times a day. L'infuzione di licorice pò esse cunsumata intornu: 4 volte à ghjornu per 50 ml.

    7. Segnò u phytotherapeutist populari da Russia Alexei Sinyakova, un effetti positiva hè l'instillazione à l'ochji di una mistura di fiori freschi è di meli (unu à un).

    A prevenzione di cataracti, è di prevenzioni di e altri malatie, hè assai impurtante. A prevenzione di cataracti hè, prima di tuttu, rinfurzà a prununzia cù nutrimentu propiu, cumprese i prudutti chì contientanu vitamini, cum'è verdura, frutti, baga. Ci sò ricchi di vitamini utili per l'ochji, blueberries, cani-rose, cowberry, babbucu è mari-buckthorn.

    Blueberries, micca sottumessi à trattamentu, sò sicurtamenti più utuli. Questa berry cuntene vitamini è minerali è hè bè guariscutu in l'inguernu, hè solu bisognu à valdi nantu à u zuccherinu. Hè stati pussidiani e so qualità è cowberry, chì devendenu cunsumà varias cullenade di ghjornu.

    Foglie Copertaci sò ancu adattati per a prevenzione di cataracti. Una culloca di foglie ci vole à aghjunghje à un vetru d'acqua fogera, è poi averebtu l'infuzione resultante 4-5 vittori à ghjornu per micca più di un terzu di un vetru à u mumentu.

    Moltu sirvizii è infusonii di ragli bianchi è cadenti. 2 tbsp. l. l'ultimi si deve esse spartu cun un litru di acqua è fogghjenu durante 10 minuti in un pane, coperto cù una cupizzione, sopra u calore. Insistà una ora. Biscari a mità di vetru 5-6 volta à ghjornu. In una vittura d'acqua fogera aghjunghjenu 1 cidda. l. Oleimi di rowan, lasciate a meza ora. Pigliate cum'è l'infusione da i maletti, ma solu 3-4 volte di ghjornu. I bacchi ùn sò micca amari, si i cumpresi dopu u primu fretu. Avete bisognu di cunsuma in 3-5 mesi.