A vuluntà di fà una carrera, per assicurà u successu persunali


Un avverbiu cumuni hè chì dopu à trenta anni hè praticamenti impussibile di prufessiunale. In ogni casu, i fatti indicanu u cuntrariu: 30-35 anni hè un periculu assai impurtante per una carriera. In 30 anni, invece quellu chì hà sceltu altri prufessiunati maiò è accumincià à travaglià da u decrettu, valuta à piglià un risultu intimi è pensendu: ma unni si movi? Questu hè chì u desideriu di fà una carrera, per assicurà u successu persunale vene in usu. È fà, crede à mè, ùn hè mai statu tardu ...

A scena di carriera "à 30" pare avà cunnisciutu in anticipu. Usanza à circa 22 anni avemu un diploma. Dopu a travagghiari pi dui o trè anni, spirimendu capisce chì una educazione supiriore hè micca abbastanza. Additu à questu tempu per a vita persunale, u matrimoniu è u nascita di i zitelli, chì devenu à 30-35 anni, pudemu rivindicà un postu "chocolatua" cun un alto salario. Questu hè chjamatu "crescente verticale" ...

U più altu ...

Tatyana, avendu graduatu da l'istitutu, andò per travaglià cum'è un missaghju in un vastu bancu. Pare chì u postu ùn prumesse micca a so crescita di a carriera, ma dopu à trenta mesi Tatiana s'arrizzò à u sicritariu, addiventanu assistente di u capu, quattru anni dopu - vicedirevulariu, è deci anni dopu hà capu u dipartimentu di develu.

Per abbandunà "per piglià", però, ùn hè micca per bisognu à una ghjovana età. Avà nimu hè surprised by u fattu chì à 30 anni di carriera, particularmente in e donne, hè ghjustu. Eugene spusò à 19 anni, in a seconda annata di a Facultà di l'Ecunumia di l'Università Statale di Moscou, è i primi 7 anni di vita di famiglia si sò impiegati à i zitelli, mentre chì travagliani partitu in u travagliu casuale. Quandu i dui figlioli si sò cullucati à a scola, hè u tempu di analizà a vostra sperienza. "In u me currículumu ùn ci era nunda concerti - un verbu di travaglii aleatorii. Ma, dopu à a rifarenza, capite chì u megliu ch'e aghju faceva cun l'amministrazione di e persone, - dice Eugeniu. - Aghjunghje una seconda educazione superiore è à 29 anni fà aghju stabilitu per u mo primu travagliu in a specialità chjamata. Avà sò 32 anni, sò stà stufa in a cumpagnia, è a gestione vede in mè un gran potencial di u cumandante. "

"Pudemu caccià e centu di sti stori", dice Elena Salina, un spicializatu di risorsa umana. - Hè impurtante chì ghjè in questa età chì e donne tendenu à prumove in u sviluppu persunale, rializate a so dignità, define l'aiutu è facenu assai più sbagli in a via di ottene. Hè a più fàciule per elli à ottene u successu persunali ".

Sì senza cambià u locu

Ùn sò tutti volenu esse presidenti hè un fattu. Chì si ti piace u vostru travagliu è ùn site micca cummerciale per una pusizioni di diriggenti? Per esse addurmintatu cù u tempu, hè normalizatu interessà in novi studi è formazioni nantu à u vostru suggettu, cumprende a varieghja di e vostre funziunalu, in pocu tempu, crisciutu "horizontale". Per risuscità i vostri cunniscenza è e so cumpetenze à u livellu più altu, sarete un impegnu indispensabble, i patroni farà cullà, è puderete stabilisce i vostri termini di l'a cumpagnia, è micca vice versa. "Impurtatni cù una grande stima sò sempre apprezzati davanti à novi, ancu i so dritti ùn implica micca solu di prublemi cumplessi", dice Elena Salina. - L'impiegu pò esse entrutu: i ghjovani ùn anu micca formatu u so qualificatu l'habilità prufessionale. Anu inevitabbilmenti amparate di i sbagli, chì spessu infundiscenu pèrdite nantu à a cumpagnia. Inoltre, à una età ghjuchina (20-26 anni) i prublemi persunali si trovani assai interessu à una persona chì u prucessu di travagliu. Impiegati di 29-35 anni, à u cuntrariu, sò affidate, attenti à una carriera è si fate di guadagnà beni per sustene a famiglia, com'è regula, chì hè stata stabilita ".

Alina, l'editore di un grande weekly, à 34 anni, hè sicuru ch'ella ùn vole micca cambià u so postu: "U mo cape dui suggeriu suggerenu a me candidatura per u postu di editore in capu di a nova edizione, ma ùn si ricusò. Mi piace di scrivene, è ùn ne vogliu fà piglià funziunalità supplementu ... hè abbrustanti! "Alina diventa tutte l'vantaghji di un veru maestru di a so articuli: hè mandata à l'esteru per furmazione, rigala u salario è a dimensione di bonus. "Se cambiassi qualcosa, serà u sughjettu di a publicazione, micca u postu", dice Alina.

Accuminciassi da scarrà!

A regula d'oru hè: per fà una carrera, avete bisognu di crede in sè stessu. È ùn importa micca quantu vechju. Ùn àbbia paura di una nova professione, ancu se u travagliu avanti ùn hè micca ligatu cù ciò chì dicidiu di fà. I soziunisti cresinu chì in i cundizioni muderni a ghjente deve esse prestu per cinque o sei grandi cambiamenti in i so carriera durante a so vita. "U ritimu di i cambiammi in l'ambienti esterni hà sviluppatu diversi volte in più di l'ultimi 15 anni, a nostra intelligenza di e pussibilità per l'autore realizazione hè ancu sviluppatu", spiega Elena Salina, un espitatu di risorsa umana. - Oghje, a quistione "Quale chì site u travagliu?" E persone si creanu sempri di risponde: "In voi stessu". Ellu sceglie un postu di travagliu secondu e circunstanze persunale è a situazione ecunomica currente è sapendu anticipu chì stu travagliu ùn hè micca per a vita ".

Un esempi di ispirazioni hè a storia d'Olga Lakhtina, chì ùn era micca temutu di cambià a so professione in 35 anni: "Sempre avia vulsutu diventà psicologu, ma in quelli anni ch'e avete accede in l'università, a psiculugia in Russia ùn era micca di dumanda, è i mo parenti dissenu mi da passu pinsatu. I graduate di l'Academia. Plekhanov hà travagliatu durante parechji anni com un analista finanziariu, à tempu studiu travagliu psicologicu. À 35, cuntinueghjanu à travaglià, intrì in l'Istitutu di Psiculugia di l'Academia Russa di Scienze. Duoppu trè anni hà avutu statu un psicologu à u centru di l'adattazione società-psiculogica è di l'evoluzione di i zitelli "Perekrestok". I travagliu cù i zitelli, avissi da cunsigli di famiglia chì sò in una situazione di crisa, fà u travagliu prevenente in i scoli, fate lezioni individuali, in una parolla, fà ciò ch'e aghju sempre avutu ".

Sicura chì un cambiamentu sanu in a sfera di l'attività hè un modu efficau à qualunque radicali for un sviluppu di più. In parechji industrii, pudete cambià a spezialità, paghendu in l'struttura di a cumpagnia induve hè digià cunnisciutu.

A principal cosa hè micca di caccia!

Ricurdate, in u filmu "Moscu ùn cride micca in lacrimi", l'eroine di Vera Alentova hà dettu: "Quattro, vita hè pocu principiatu - ora sò cuncurdatu!" Trascendu questu in a lingua di una carriera, pudemu cunfidenza dì: à trenta pudemu esse u fundazione per veru successu. Ùn ùn pruvà di corse annantu à u mutore, chì travagliava 24 ore à ghjornu. Per a vuluntà di fà una carrera, per ottene u successu persunali, hè impurtante ùn micca miss a vita stessa. A fine, aghju datu u travagliu di a maiò parte di a nostra vita, è ùn deverà micca solu u dirittu, ma ancu a satisfazione morale. Ùn àbbia paura di cambià a vostra orientazione prufessiunale cum'è i vostri propiani desiree è desiderate. Ancu se perde ciò chì avete digià guadagnatu, in viaghju, vi riceverete più più - diventendu u travagliu.