Un macchina intruduzione senza mancu


I nostri zitelli sò volse chì anu tenu fiori in casa , ma micca tutti i matri accunsenu à affruntà un affare impurtante à u so figliolu. Tsiperus hè a suluzione à u prublema. Beautiful, unterstützt mit inner flower tsiperus, chì puderebbe acqua quant'è chì u zitellu u vulete.

In a natura, ci sò parechje pianti interni chì ùn sò micca particularmente esigenti di cura, ma oghje, vulemu avaristi parolle di a splendida floritura cipera di spiaggia.

Dìcimi, avete i vostri figlioli anu dumandatu à cumprà una fioritura in una pignatta? Quelli chì si puderebbenu attentu, u so propiu. E quantu volte quandu hà dubbitatu chì ghjudicammi cù quistione o micca? Faci chì l'fiora cultivà è piace a famiglia sana o mourera per u regrossu eccessivu? Vi mustrarà cumu per esse da una situazione cusì difficili senza nisun prublema è preoccuparii innevativi - dà una floritura nè intreprenzia nurmale. Spiicalli picchì Prima, l'apparizione. Un arbulu bellu, tridimensionale, chì ogni rame di quale hè simile à una palma di pale. Fiori tsiperus picculi fiori bianchi bianchi, cum'è una panicula. I crèscenu da u centru di u parapu. Imaghjene una figura: una palma miniatura, un troncu verdi scuru finocchiu, quarchi qualchì tempu un metru è grossu cù u dettu di u zitellu, u listessu parapulu ecume fogghiu, cun un diametru di 50 centimetri è un munzunu di verdi chjaru da u centru di l'umbrella. A più grande u palme, u più magnificu u bouquetu di fiori. Siconda, Cyperus plantanti senza pretensiuni. À noi cresce in perfetta bè nantu à u locu ombrezu di l'appartamentu è in a parti assulanada, anche si hè megliu per lavà di u sole. In un pezzu maiò u più grande chì in una chjuca. È crede più rapidamente è e palme sò più grande. Dopu, pudete mette un bigliu pezzu direttu in u pianu, cum'è un elementu di a dicurazione di l'abitazione.
E più impurtanti: chì fate amori u più amori? Perchè dumandonu pè e flore? Pè l'acqua. E crede à mè, ùn tutti i fiori puderanu tollerà a quantità di l'acqua chì i nostri ghjovani naturali hà abbandunatu è u cipressu duverevule. Ùn pò esse spartu. A sta pianta tropicale, chì hè assai piacevuli à l'acqua, è l'acqua pò esse è ancu necessaranu abbundanza è regula. Hè fermu solu per verificà chì l'acqua ùn sà micca u pianu. Ma si l'aria in l'appartamentu hè troppu asciuttu, u cyperu pò oramma in u largu di e foglie. Allora dunque u vostru tesoru per una pistola, è lasciate vi scuzzulate a vostra fiorita ogni ghjornu.

Propagating cyperus hè ancu assai simplice. Hè necessariu di cutà un palme è aghjunghje in l'acqua cun umbrella crescente, i.e. piena. Dopu qualchì momentu a palma di palmare vi darà i radichi. U prucessu anu ancu esse arradicatu à falò cun l'umbrella, è cù u manicu in altizza. Puderete u prucessu è direttamente da u pome, cù u sistema radicali chì hè prestu. Quandu si transplantate una fioritura in a primavera, diventemu solu in 4 parte è dà à tutti. Pi un annu si cresce di novu. È, se ùn pudete micca separà cù i vostri mani a causa di razzi moltu varii, hà preseltu cura cù i tiszii di giardino - ùn hè nunda di stà. Una parte arradicata in u locu frescu, è fate u restu in un bucket d'acqua o un vasu, induve a pianta ponu aspittà un bellu pezzu per i so novi propietari. Se e cundizzioni permettenu, per un veranu u pianu, u fiore pò esse cacciatu à a strada o pate nantu à una dacha in un locu vicinu à l'acqua. A volta, puderete aterà u cipru direttu in u ditch irrigazione per irigazioni vicinu à u tap. A terra in questu locu hè sempre cum'è un pappaddu. È in u vaghjimu, quandu si fate friddu, traspurceraghju u cipero da volta in u pote è a metta in a casa. È in tuttu l'inguernu, un pezzu d'estiu creci è si sviluppa in a nostra casa, richiamannu a calda, chinu d'aligria è di felicità di ghjorni passati in l'aire frescu.

So ùn esitò e donne à i zitelli un cipru. Questa fioritura hè sicura d'accumpagnate, è ùn abbandunarà micca quandu impatrunisce senza difficultà è difficultà.

E si sò contru una casa florale, spieghenici chì i fiori sò u primu passu versu u sviluppu di l'assistenza di una persona, a surgente di bellezza è, sicuru, l'osigurimu!