Olvverete resinimentu, cunsiglii di un psicologu


U risentu hè un sensu stranu. Per una banda, questa hè una fera (com'è parissimu) a reazione per un attu fora. Invece, da u sensu corrosivu di u resinimentu, pardamu prima di tutti i nostri, micca u tortu. Culpemu à qualchissia per qualcosa, stà abbia, preoccupa. Scorri à tutte a memoria è di novu una situazione pratica. Ancu si hè difficiuli di scurdari di l'offisa, u cunsigliu di un psicologu ùn hè micca ambiguu - hè necessariu di fà questu.

Vulete offense o micca?

"Ùn aghju micca offisu, ùn aghju micca scurdate" - questa affirmazioni hè equivalente à ciò chì ùn pudete micca pirdunà. U risentu hè un sentimentu chì vi abbandunà solu s'ellu ùn risultate micca perpende in a vostra memoria. Quale hè micca offisu? Sì, prubabile, ùn ci hè nimu. Questu hè inherente in noi da a natura, avemu a difesa di u "I". Aspiramos à sentir com'è una persona chì ùn permettenu micca nunda à fà per noi. Solu quì hè una "ma": issu sentimentu, prutegge, pudete sunerà. Dopu tuttu, a prima retazioni hè di responde à a stessa manera, è stu psicologu hè cunsigliatu per ùn avè da fà in ogni tempore!

Ogni ghjornu chì in a nostra vita palesanu e persone di visione differenti, valori. A volte, chì ghjè accettatu per noi, ùn permettenu micca à vede in a nostra vita. Avete rinchjatu à qualcunu à aiutà è pensanu chì questu hè normale, postu chì ùn devi micca à nuddu à nimu. Ma per altru, a vostra accione era un traumu psicologicu. Dopu tuttu, era aspittendu aiutu. In questu casu, pudete dì chì ùn deve micca bisognu di nuddu à l'altri, ùn sarà micca offensiu. Unu di i ragii di u resinzione di l'altri hè in fattu a nostra expectativa chì qualchissia hà da fà ciò chì pensemu chì hè ghjustu, sicondu a nostra vede, a nostra crescenza. Ma tutti sò a so verità propria, perchè deve esse ellu si u mondu hè tantu dispostu?

Inoltre ci sò ancu diverse legghi. Hè una cosa quandu eravate imprudati in un crush crazy in l'autobus. Sò incùmezzu, ma pudete avè offrittu per questu, perchè capiscenu bè bè chì questu ùn hè micca à propiu. Indubbiamenti, una altra reazione in voi hè, per esempiu, u cumportamentu inleculu di e persone vicinu. Anger, u dulore, desideriu di vultà - questu hè solu un pocu di quelli emozioni chì avemu avemu. Ma sò abbastanti di privà di a forza è di l'aligria di a vita. Sì avete a lascita vai natà gratuiti, dopu cù u tempu serà più difesa per trattà è più difficili.

U pirdunu rializatu in a nostra vita micca cusì spessu. Una di e ragiunamenti per quale avemu bisognu di l'offisa hè chì per a nostra azzione avemu u precedenu à l'imperatore. Cusì, rimbursà u rolu di l'aghju intesu cù u vincitore. Parir devi esse di fà fà più faciule, perchè avemu vindicatu. Ma ancu u sensu di piscia ùn si abbanduneghja micca. Iè, perchè chì a vindetta ùn hà nunda di fà cù u pardunamentu curativi, avè saputu chì, avemu sentu più felice.

U pirdunu, chì vi porta a libertà internhe, sarà vicinu à voi chì rende chì ùn sia micca ghjùdice. Allora ùn hè micca da voi per falla un verificatu per quarcunu. U sensu di resinimentu hè troppu inutilu, è da a so vittima hè ancu capaci di fà un ughjettu per a pietà generale. Credu chì ùn avete micca bisognu questu.

Perdà è sminticà

Spiegliu scamosi senza alcuna riservazione. Indubbiamente, hè assai più faciule per unce u corpu mortali à u pilastru è si pò dì ancu ancu in qualcosa più piacevule. Infatti, aghjunghjevule i nostri ferite. E certe volte ancu pudemu pruvucari l'occasione per stampà l'altri - cusì cuncepimentu superiore per elli. Allura, o avere bisognu per pardunarè, o ùn pardunà à tutte e aprile di vive cù questu sensu più. Ma i psicologi cunsiglienu per aderiscenu à a prima opzione. U migru ùn esisti micca.

U pirdunu, chì hè arradicatu in a ferite, cum'è una malatie senza trattamentu, sarà periculu perdu. Pudete ancu cunvene à pensà à a vostra nubiltà, è dopu avè l'idea chì l'ughjettu di a vostra generosità hè dritta à voi hè impresa. È u tortu ùn pensa micca. È per creà e cose à u vostru discretinu, chì volta pudete infettà una altra ferita. Perchè, invece, sviluppa stu spirale è passate u vostru tempu in un suchu vacante è ingrattu. Apprendemu à perdone. Preparate per u fattu chì a transizione di u resinzione à u pirdunu ùn sia micca prestu. Eccu ciò chì i psiculoghi stanu.

  1. U primu chì hà bisognu à principià hè cumprincenu e causazione di u cunflittu. È di colpu, fate un moltu d'un elefante. In un locu di disputa è emozioni, ùn ci hè micca sempre l'abilità di accettà a situazione. Stà solu, pruvate di calmassi è riavalevi a situazione novu. Pudete ancu scrive quarchi cosa nantu à carta, sta tecnica avè aiutu à vede ciò chì passava da a parti.
  2. Pate a vostra emozioni negativi. Solu l'ughjettu di splash ùn sia micca u populu circondu! Hè megliu per l'attività sportiva o creativa. A megliu scelte ùn hè micca d'accumularia un aghju, ma per esse stampatu tuttu u tempu. Ma ùn importa ciò chì hè, a guariscenza vi vene nantu à a cuscenza. In u nostru casu, a rializzazione chì sì in còllera è l'offentera.
  3. Pregu per se perchè ùn avete micca permessu u pirdunu. Dopu tuttu, sè severa, i ragiuni ponu esse per voi. Per esempiu, spiecanu i ragiunarii di i so falluti, u culpettilu hè culpulu per tuttu. O risate l'autoestima, chì pruvucanu una altra persona per sentenu culpèvule. Pene si pente, ma ùn avete micca pirdunatu. Ammittite à voi stessu in u veru motive di u so resinzione prolongatu, solu in questu casu pudete parlà di "ricuperazione".
  4. Pruvà cumprende u vostru abuser. Forsi quellu ùn hà micca vulutu dannu, è cusì ci eranu circustanzi. Or pruvò per trasmettevi ciò chì ùn sapete. Simuli una situazione cunflittu in u vostru imaginazione è pruvate a circà l'avete da un servitore fora. A transizione di u desideriu di vindetta à u pirdunu vi parechje in u sensu bè - l'empatie. Eccu, pruvate à i pinsamenti è l'atti di una altra persona. Sì u danciu hè statu fattu per voi nantu à u propiu, nimu ùn si deve dumane o amore o fà u vostru megliu amicu. Hè solu di u pirdunu, da quale hè più faciule solu per voi.
  5. Pensa à mè, ùn devi micca perchè solu se decide di passà prima a riconciliazione. Dopu tuttu, hè chjaru chì, se ùn pudete micca sminticà u offense, a ghjente volumi qualcosa per voi. Ùn pudete micca sicuru chì u tortu ùn vi torturà micca cù culpabili è teme avè avvicinatu. Pigliate u primu passu, cusì sarà più faciule per tutti è, prima di tuttu, per voi.
  6. Ùn scurdate micca chì in ogni persona sò i dui parte negattivi è positivi. Quandu avemu a rabbia, tuttu u bonu hè chjittu di una schermu. E in u mio capu i scarsi di scelta di i vucali negattivi prussimi. Se vulete chì qualchissia per pardunaraghju, fate nantu à e caratteristiche pusitivi di u vostru offender. Li dete dete à voi, è chì sapi, forsi anu scuprite assai assai piacevuli è novu.
  7. Una volta, u pirdunu hè impurtante per voi. Ùn fate un gestu di ginirusità da questu attu, è sicuru un favore. L'ultime seranu un indicatore chì vous decide de viustate cun illusions senza offense.
  8. Ci hè ancu casu chì apparentemente impossible di perdudi. U primu salvamentu l'elixir trova a vendetta. Ma a vendetta hè solu un altru tentativu per amuse u vostru orgogliu feritu. Questa ùn hè micca una scelta! È vice versa - un filu chì pò assicurà à u culpritariu per un bellu tempu. Appena chì vo reclinate à sè stessu, sarete liberati da l'esgaru è acquistà a libertà interna più longa. Se sapete per pardunà l'altri, pudete esse tene perdu u pardonu.

Un altru puntu impurtante: sapete per perdone stessu. Pèntintu è grieving over errors past hè inùtule. Questu hè un signu di un caratteru debbule. Per saviezza falanu da i sbagli. Tutti i pirsuni ùn sò micca senza peccà, è ùn ci hè micca escepzione. Sè decide chì scurdate di a vostra pena un avà è per tuttu, avete bisognu à sente i cunsiglii di i psiculoghi. E allura u prucessu di u pirdunu passanu rapidamenti è senza purga per i sentimenti feriti.