Parlendu cù sè stessu

U beneficu di l'autore-cunnuscenza hè difficult to minimize. Hè cunnisciutu chì una persona chì si sà bè, entende à l'altri u megliu è sente u mondu più profundo. Ci sò parechje manere di pudè sapè sì megliu. Unu di quelli hè parlendu à sè stessu. Malgradu u fattu chì assai sò cunvinti chì parlà à sè stessu ùn hè micca troppu normale, hè una manera assicurata e accetta per cunsevi. Avete bisognu di sapè è cumu per parlerà cun sè stessu.

Chì ci hè impurtante?

A più impurtante di parlà cun sè hè sincerità. Spessu spustamentu à l'altri populi, perchè u cagiunati a ghjustizia sò necessarii. Ma quantu spessu ci averemu cusì. Attribuisciemu à noi stessi qualità chì ùn avemu micca, avemu calmu a cuncienza cù falzà, avemu influenzatu a nostra memoria è distorsioni parechji avvenimenti, avemu cunvintamu di ciò chì mai hà succidutu. Questu fa ustamenti mistade à u nostru gastu, certi volte in u nostru ose avemu assicuratu cumpletu di ciò chì veramente sò-più o più dolci, ùn importa micca.

Per quessa, hè assai impurtante per esse capite à a verità à voi stessu, almenu di volte.

Chì parlerà?

Quantu tuttu ciò chì vi excite. Queste nantu à sè stessu è i vostri pinsamenti o sentimenti, nantu à prublemi è gioia, d'amici è di travagliu. I siclioti dicenu chì alcuni certi cosi molti perchè non sò micca claramenti per noi. Pò esse qualche prublemi o perspettivi chì manca i dettagli per fà a stampa chjara. Quandu dicemu situazioni differenti è i nostri pinsamenti, truvamu manere di resolvi certi prublemi più faciuli.
In ocasu, una conversazione pò aiutà à ridivà i greghje. Hè abbastanza à parlà solu per ellu, cunfruntendu tuttu ciò chì hà bagnatu nantu à u culpritariu, è a necessità di cumincià una disputa s'era cascata da ellu stessu.

Tutti ùn pò decide di una conversazione. Sì per qualchi ragiunità ùn pò esse forza per parlar fora di l'altru, serà abbastanza per avè una conversazione mentale. Parrannu à sè stessu hè un affari intimellu, perchè ùn avemu micca una persona più vicinu à noi stessu. A conversazione pò esse sustituita da a corrispondenza. Un altru mètudu cumunu chì i psiculoghi spissu usanu è littri. Pudete scrive una carta à sè stessu o à qualchissia. L'idea hè chì avemu prisentatu e nostre esperimenti è pinsamenti nantu à carta, ma u scopu di sta currisponde ùn hè micca di cumpensà a lettera à u indirizzu, hè solu destinatu à cumprenderà.

Cumu aiuta?

Parrannu à sè stessu veramenti aiuta per allevà l'estresse psicologicu è find answers to many questions. Quista pò aiutà à ridivà di l'incertezza. Per esempiu, sintite chì avete mancatu qualità, modi o abitudini per sentu felice è esse più armonii. Imagine chì avete e cose qualità è parlà cun ellu da a perspettiva di una persona chì hè una versione più bella di voi stessu. Tuttu ciò chì dite à sè stessu da sta pusizione serà perceivedu solu l'unica cunsiglii veri è ponu esse di usu.

Parrannu à sè stessu aiuta à amparà cumu incruvià dialogu cù l'altri. Puderete à dicenu ciò chì pensate hè dirittu è dirittu è serà capaci di prisentà e risposte di l'altri populi, è per quessa, in a vita verita, serà più faciule per cumunicà.

Parrannu à sè stessu ùn hè micca postu, ùn hè micca necessariu agitaru l'aria per l'ore cù e vostre corpu. A nostra dispusizioni sò i nostri pinsamenti, chì aiutanu à mantene un dialogu. Se una persona decide decide una conversazione franca, possa l'uccasi di capisce i so brami è ciò chì hè veramente. Vulendu incaricità i sbagghiati, perchè averemu cun noi stà più forte o più cunfidendu. Una conversazione franca hà da aiutà à revelà e vostre vucali è minuscule, per questu chì u cunsigliu hè spessu da da i psiculoghi à quelli persone chì deve bisognu di capiscenu.