Sviluppà a capacità di cuntrullà l'emozioni

Probabilmente averebbe realizatu chì hè in un statu di rinforzu emuzionatu forti chì puderete fatta assai sbagli. Se u so timperamentu impedisce micca di vive, amparate à cuntrullà i vostri sentimenti. Sviluppà a capacità di cuntrullà i vostri emozioni aiutà.

Distribià e emozioni

L'intensità di l'emozioni ùn hè micca sempre u stessu cum'è l'scala di l'avvenimentu: pudete tastà cù a so forza per una disputa cù u vostru maritu, è per via di una tazza rotunda. Sè stancu di nervu per i banalità, aumentanu u nùmeru di situazioni chì facenu sensu pusitivu, per esempiu, oghje interessi o cumanda a rotulazione di a cumunicazione.

Cambia

L'esencia di stu metudu ùn hè micca di mantene l'emozioni in sè stessu: o di truvà qualchì pratissariu o di reemplazarà cù una altra experiencia. Qualchidunu pò soani cun qualcosa di piacè ("aghjudu nantu à a spiaghja di u mari caldu"), altri - per fucularu i so scopi ("Suviu per u cuncepimentu di ...").

Concentrate

A volte ci hè necessariu di almenu alluntie temporaneamente di e vede sviluppi innecessariu di sentenzi negattivi. Posprènghje e cose chì ùn viaghjanu micca, alluntananu da certi pirsuni affettuate per voi, firmavanu di vede a TV.

U reversu di a depressione

Ogni sapi chì a lazundanza hè u mutore di u prugressu, è l'invidia hè un stimulu excellentu per i gran successi. Partiti poziusi specialisti di l'Università di Virginia anu truvatu è in a diprissioni. U studiu di i so mekanismi per parechji anni, arrivanu à a cunclusione,

chì u spleen l'aiuta à i ghjente micca solu per astringirà da un prublema difficili, a perdita o l'opira dolorosa, ma dinò stimulare assai a capacità analitica è creativa, in u scopu di a perfezione. Sicondu unu di i capimachja di u studiu Andy Thompson, a diprissioni hè una natura cuncipitu di u mecanismu chì aiuta à adattà à e novi cundizioni è si move à una nova volta di vita. Statu dipressitivu, u Dr. Thompson compara cù a frebba, chì aiuta à trattà a infestazione. Per culpinghjdu, avemu invadutu i prucessi naturali di a curazione. Hè per quessa chì cunsiglià per ùn sguassà presa l'antidipreservatori whenever possible. Questu hè micca sempre necessariu è justificatu.

Case di medichi

Dapoi u vaghjimu di questu annu, l'statuu furnisce l'oppurtunità di assicurà u mulinu è di qualsiasi membru di a famiglia di i pussibuli errore medichi. A prutezzione contru a negligenza di i medici hè tutta di realizà à u sistemu d'assicuranza meditare obbligatoria. Questa struttura attuale attu à l'attu di l'avucatu di a persona a ferita, à traversu dinò, ancu principiatu à pagà cumpensazione. L'uffiziali volenu fà sta categuria di assicuranza libera è obbligatoria per tutti.

Armi forti

Avete spessu apertu a spieglia? In casu, hè u tempu di fà abbraccia una parte di a rutina ghjurnata obbligatoria. Dopu tuttu, questa prucedimentu ùn hè micca solu piacè, ma ancu assai utile. Sicondu i terapeute, attivate l'alivi di u core chì cuntrolanu a produzzione di sustanzi chì aumentanu l'immunità è custruiscenu a prutezzione anti-stress. È i psiculoghi credi chì ogni novu abrazimentu satisfai a nostra bisogna constantu per un sensu di sicuru, cunfortu, solidaritate è amore.

In u bilingue

Sè sicuru in u vostru ambientu ci sò parechje persunale chì parlanu bè da parechje o più lingue. I so vantaghji sò evidenti: anu più oportunità per a cumunicazione, è a chance per ottene un travagliu prestige hè assai più altu. In ogni casu, sicondu l'studii, l'abilità di parlà, lettu è pensanu à parechji lingui ùn hè micca l'unica funzione chì distingui da l'altri. L 'alfabetizazione di lingue apreva l'attitudine mentale è mellora memoria. Allora, si ricùardi solu qualchì simplicità in una lingua straniera, hè ura di piglià un studiu più seriu. Ammaistrà a lingua à una età cuscienza, avete un bon bonu: passate un terzu minzione à tempu d'aprenu l'infurmazioni nova chì avà. Sicondu u neurofisiologu americanu di u Università Yale, Douglas Kay, lingue di lingue hè unu di i modi più efficace di mantene u curu in u tonu. Allora, hè una chance assai reale, avè vintu à una vellezza età, per evità a malatia d'Alzheimer.