Biografia di Alexander Loie

Alexander Loyer nascit a Mosca u 26 di giugnu di u 1983. Lu nomu Luiggi foddi di Alexander, da u so missinu di u babbu Hugo Lohe, era natu in u 1873 in Berlinu. Ernst hà studiatu a Leibniz Gymnasium, dopu a quale si trasfirìu a Russia, unni continuò i so studii a San Petersburgo. Ernst era una persona assai educata, hà insignatu in Vinnitsa è sapia 11 lingue. Allora truvò à a so sposta futura, si maritò, fù battezu è hà cuminciatu à chjamà Vsevolod Evgenievich Loyer.

Biografia di Alexander Loie

U nomu Loyet si metti in l'aspettu, perchè a traduzzione da l'allemand "loya" significa "focu". A 5 anni, a vita di Sasha era ordinariu. Si ripusò cù i so genitori in l'abbitanti, ci alluravanu a pelicula "Dubrovsky" vicinu. Fate chì l'audienza si prisintò guidà à i spettori, era impussibile di ùn avè notu a Sasha di pilu, hè statu invitatu à parechje in unu di l'episodi. Eppuru, ùn hè micca tantu ghjucatu, hè statu in u quadru, era abbastante per cumincià a so carriera attuale. Prima chì u zitellu chì hè sparatu in a TV series "Yeralash", Alexander ùn passà in un passe di notti, hà fattu participazione à parechji episodii di a film. I pruduttori si ricurdaru cusì un ziteddu extraordinariu. In u 1989, Loya hà ricivutu invitazione da u Film Studio di Sverdlovsk à star in a filmu "Tranti-Vanti", basatu in I. Storia di Khristolyubova "My Bells". E in a canna di televisione vinia un annunziu di "Hershey-Cola", induve Alexander hà ghjucatu Vova Sidorov.

I paisani d'Alexander Loyer aghjunghjenu a testa. Dopu tuttu, in quella distanza ùn permettenu micca un zitellu. Allora a mo mamma hà fattu dui affirmazioni nantu à u desku di u direttore, una per e vacanze à u so spesu, è l'altru, se nun l'abbia micca, per cessate. Hà pigliatu u so figliolu per sparà borscht in termu è libri. Quandu era necessariu, hà fattu esse attuali in episodi, pruvatu d'esse un tripulatore di film necessariu, masterizatu a professione di un fitter, curria cù un cracker. E dopu, chjamatu è andatu, è andò. Ci hè ancu altri rinu, travaglià in publicità, in "Yeralash". Hè pubblicazione chì Alexander hà famusu, per parechji anni u paese hà saputu cumu Vova Sidorova di u cummerciale in u advertisement "Hershey-kola".

Ci era quì 5 anni di morti. À quellu tempu Sasha hà crisciutu, avia scopu finita. A scola hà studiatu beni, è finu à u 9 scantu era quasi un discorsu honore duranti. Eppo hè vinutu à l'idea chì se una persona sceglie una professione, duvete bisognu à dumandà à tutte e forze, perchè avete da pruvà una meda d'oru. Dopu tuttu, a maiò parte di a vita ùn deveria micca bisognu. Questu hà purtatu à u fattu chì in u 9u scopu era casi spiatu di l'scola. Ma cambiò a so mente è hà fattu tuttu.

Dopu l'scola, Sasha Loye hà decisu d'entra à l'institutu di teatru. Per ellu era una scelta cusì consciente, ancu s'ellu ùn hà micca fattu u destinatu à u cine, averia sempre. Per ellu, a professione di un attore era una professione interessanti, u significatu pussibbili di a vita, per sapè l'altri è di sè stessu. È era tardu per a audition à l'institutu di teatru. L'annu I studiau à GITIS, dopu a quale era statu trasfirutu a Shchepkinskoye College è in u 2006 si sia graduatu.

In seguitu, Alexander Loyer fu statu invitatu à u rolu di Fedechka in a serie "Next". u figliolu di u caratteru principale, ghjucatu da Alexander Abdulov. U programatore Fedechka ùn era micca cum'è u travagliu di u figliolu di Sasha Loye, stu rolu era u principiu di un novu attu novu Alexander Loie. A serie hà avutu un grande successu di l'audience, seguita da a seconda parte, è dopu a terza parti.