Relazioni trà una donna russa è un omu Dagestani

Tradizzioni di Dagestanu per a donna
Hè cresce in generale chì Dagestani ùn anu reluctante di spusà cun leia di una naziunalità differente. Questu hè micca bellu veru. Duranti l'anni di u putere sovièticu, hà assai cambiatu in stu rispettu in Dagestanu.

Ora ci sò u 20% di e famìglie - hè un u matrimoniu trà e persone di e diverse naziunalità. In quantu à a creazione di una famiglia cù i pòpuli russi, circa u 85% di quelli cunghji sò e famigli chì l'u maritu hè Dagestanu è a so moglia hè russa. I Dagestani sò e casate anu menu rumanu tantu menu spessu: e chjese sò cumposti solu u 15% di tutti i casti cù Russi.

S'è interessatu in a relazione trà una donna russa è di un omu Dagestanu, o se pensa di associà a vostra vita cun un Dagestanu, truvate parechji di i nostri cunsiglii per quale hè chì vi valia a preparazione è qualessu chì valore a pena.

Dumenicu di Dagestanis à e donne

Prima, Dagestan hè un paese multiétnicu. Vanu Avars, Kumyks, Russi, Tabarani, Chechens, Nogais, Giudei, Dargins, Lezgiani, Laks, Azeris è altri pòpuli. Allora, da u principiu, vale averà sapè cumu di u populu di u vostru elettu elettu appartene è studientu a cultura di stu populu particulari.

In ssu cuntu, vale a preparà per u fattu chì i parenti di u sposu ùn hè micca listatu per u matrimoniu interètnicu. In Daguestanu, i matrimonii trà e parenti sò cunsiderate essendu u più forte. Nazionalità, cultura, statutu suciale, status finanziariu, a fede devia esse uguali. Inoltre, certi Dagestani hè sicuru chì vale a pena creà una famiglia cù un membru di un clan relatatu o di u villager. I Strangers ùn anu più lotta per esse ghjustificatu da i parenti di u futuru maritu o moglie di Daguestanu.

In Daguestanu, parechji matrimonii sò ancu disposti da i genitori. Allora un matrimoniu trà una donna russa è un Dagestanu pò arruinà i so piani. E anche in l'ultimi anni, i murali anu più frecu, hè impurtante per cunsiderà sta funzione è ùn anu micca nervudu si i genitori avè da primu prupone affarigalli u matrimoniu di u figliolu cù a sposa chì elli stanu. Se vedenu chì questu hè impussibile, probabili di ùn anu micca interferiscenu cù l'scelta di u figliolu.

Certi tradizzioni di u sviluppu di famiglia di u Dagestanu sparghjenu à pocu à u passatu, ma altri parevanu, imprudentamenti per tutti. Per esempiu, a robba di a sposa hè ora rara. Aghjunghjini, arrubanu solu in i paesi luntanu da e cità, è ancu più spessu cù a permissione. Ma in l'ultimi anni, a tradizione di pagà a donna briunata hà pigliatu à sviluppà.

Se u vostru Dagestanu elettu hè u figliolu più chjucu in a famiglia, hè pussibule chì avete averà aspittà un bellu tempu per a vanda. I relazioni trà i membri di a famiglia in Dagestanu sò custruiti nantu à a venerazione di l'anziani. È se i fratelli anziani di u vostru fiancé ùn sò micca stati casate, a so famiglia pò dumandà à aspittà, finu à ch'elli ponenu a so vita. Questu ùn significa micca chì sta famiglia vede una cosa seditiosa in a relazione trà una donna russa è un omu Dagestani. Questa hè solu una tradizione chì hè accettata in Daguestanu.

L'omu di Dagestani: a so attitudina versu e donne

Se vulete cunnetta u destinu cù un omu Dagestanu, devenu bisognu à esse disposti per participà di u tempu à u tempu in a raportu diversi è a tradizione à osservà.

Per esempiu, in Daguestanu, cum'è in Auropa, hè customu per verificà i sentimenti. Prima di a matrimoniu, hè cumunitu di cuncludi un impegnu, chì pò durà parechji anni. Solu solu se i ghjovani ùn cambienu a so menti annantu à questi anni, a festa hè ghjucata è ghjucata.

A maiò parte di vini in Dagestanu ùn sò micca diffirenti da i casamenti in tipica russa. Questu hè un viaghju in l'aghjurnariu, festa, canzone è dances. Ma i rituali prussimità di una donna russa ponu sorpresa.

Per esempiu, in certi paesi di Daguestanu durante u partitu, i famiglii di u sposu puderanu organizà una "festa di a donna". Venenu à a casa à a sposa cun voi di e donne. Bastamente, hè a ghjuvelletta è i vistimenti, per chì a diversione di tutti si cava, quandu a sposa è i so amici anu l'oppurtunità di pruvà à parechji diversi modelli senza fà cumerci.

Doppu a matrimoniu, a mòglia di u Dagestanu duverà esse dui funzionalità principali: pudori è rispettu per l'anziani. I Dagestani muderni in cità grandi ponu vèstinu boldu è d'ornamenti, ma in paesi è paesi ci hè sempre in usu di caminari nantu à una falda longa o vestitu.

Una donna hà rispunse è obedece à u so maritu, ma l'astuzia per a donna hè ancu stimata di ella. A diversità di certe culturi occidentali, in a questa manipulazione da a donna hè cunsiderata qualcosa indecente, i Dagestani ùn sò micca solu accettabili, ma desiderate. Ùn ghjudicate micca, micca istericu è ùn anu direttu diretta ùn deve dumandà a so mòglia Dagestan. Per pudè cunvince u so maritu di a decisione chì hà bisognu, ella deverà esce l'astuzia, l'incantu è una mente pocu cumuna.

Dagestani, à u cuntrariu di parechji òmini russi, dedicate assai più tempu per crià i zitelli. Nazziunali russa ponu truvà questu inusual. In ogni casu, dopu à a nascita di un zitellu in una famiglia induve u babbu hè una Daghestania è a mamma hè russa, una donna pò stà sorpresa. A parolla pà u zitellu in a famiglia Dagestani significheghja assai, è una donna pò fà faccià u fattu chì u tempu di i zitelli scantanu à u so babbu assai più di quale stessu.

Hè i so avvinte è minus. Eppuru hè chì l'educazione masculina si forma un tipu specialu di adattazione à u mondu in u zitellu - a capacità di rimette u mondu per elli, i so bisognu. Cons - se u rolu di a mamma in a criazione di i zitelli hè minimizata, poi li zitelli puderanu cultivate demande è aggressivu. Hè custumitu per Dagestanis chì una donna hè stata di difenda i so dritti per intervene in a suluzione di dumande impurtanti nantu à i zitelli. Puderà micca rara per una donna russa chì ùn saria chjostru à questu: in famiglie russo, a donna hà dichjaratu u dirittu incontru, è ancu a evenazione di a situazione polarica si fece quandu u patri ùn hè micca inclusu in l'educazione di i zitelli finu à l'adolescenza.

Sì professe l'ideulugia di "criatura libera", vale à dì, ùn vulete micca averebbe figlioli, perchè ùn serebbe micca spunatu cù u Dagestanu. Perchè in a so cultura, i fundazioni di u matrimoniu hè a nascita è a crianza di i zitelli. Una donna chì ùn vole micca à fà questu hè sempre perceputa cum'è infertazione, è cascà rapidamente in un pezzu.