Cumu libbirà l'assistenza parenti?

Oghje chì i zitelli anu perceive cura parentale per elli cum'è attitudini negattivi. I criaturi pensanu chì i genitori ùn devenu micca manipulà, intruduciate in modu cruciutu in a so vita persunale. E i genitori sempre interessate nantu à ciò chì avà vistutu oghje, ciò chì manghjianu, danu cunsiglii di cumu per corrigie i sbaglici fatti di voi, in u so parolle. Pò esse, ancu s'ellu hè ghjuntu un adultu, campà in modu indipendenti è separatu da elli. Di sicuru, i genitori ùn ci piace micca stu cumpurtamentu di i so genitori. Ma cumu si parta di sta pischia? Cumu finiscinu l'attitudini negattivi?


Chì sò i motivi di l'intervenzione?
U mutivu principale hè u sensu parentale. Ancu pensate à u fattu chì u zitellu hà digià crisciutu, ùn vulete micca. Moltu paura di falla di a vostra petite in l'adultu. Ùn puderete imagine quantu serà u decisione impurtanti senza elli? Cumu pudete u vostru zitellu predilettu rispondi per i vostri atti è a vostra vita?

Ciò chì pirsunu si scantanu?
L'urdinati pensanu chì quellu chì, assai spaventu, deve succede à u zitellu. Certi volte chì u bastone hè assai intricatu. Questu hè spressione in una limitazione limitata di l'azzioni è di l'azzioni di u zitellu. In a strata pudete ghjunghje sottu u busu, in a scola si pò sculacciate. Se li pagi sò alta, allura ci hè un fraudulentu. È per ellu ponu punisce, ncontratu una bella ragna - hè ancu u male. Ellu hà cambiatu u so zitellu.

Se in tali situazioni una persona si cresce, hè sempri chinu di fobie innecesariu, chì ùn li micca permettenu di vive in bè. U cumpurtamentu cumpurtamentu di i genitori in relazioni cù u so zitellu sappiuta u so egoisimu. I pensanu di a so pace, è micca cumu si l'omu adduluratu entra in u mondu di i persone. E, cum'è regula, in l'adultu, entri in un cuntru è impastatu. Hè difficiule per ellu di decisione indipendentamente, perchè i so genitori ùn li micca insignatu.

Temi di decisione inesperu
I parechji sò spessu teme e revelazioni straurdinarii di u so zitellu. Se tutti l'ingegneri sò in a famiglia, è u so ziteddu addicìscenu à a musica è volenu dedicà a so vita à ellu, da elle di penseri malevolti nantu à i musichi. À u tempu, un omu pocu accumincia a crede chì i musici sò addicti è alcoolichi. Allora accumenza pocu averà scurdà u so entusiasmu. È micca l'ultimu rolu in questu ghjucà i genitori. Ma puderia diventà un famusu musicista, siddu ùn per u cunsigliu "drittu" di i genitori bè.

Cumu prutezzione interferente negativu?
Cusì, ghjè digià un adultu. L'intirenza cuntinua di i parenti in a vostra vita cumincia à rindirizzà, impedisce di piglià decisioni seria seri. Pigliate in manu è fate u filatu invisibule chì vi cunnetta cù elli. Dopu tuttu, u cordone umbilicale hè chjucu solu perchè u babbu ùn ci hè più necessariu di l'alimenta di una mamma. Cumencia di fà vene stessu. Spiega spiegà à i genitori, graziu per a custodia è dite chì ùn avete micca bisognu più. Hè u tempu per passà a vita nantu à u vostru propiu.

Preparate a vostra parolla in anticipu, parle, standing in front of the mirror. Sceglite u mumentu chì i genitori sò in bonu spiritu, tranquillu.

Quandu parlante, fighjate à l'ochji, u tonu di parlà duverà esse calmu, eliminate rude parole. Prima di un mezu rispundenti, ricurdate di u vostru amore eternu. Dite chì sempre puderanu contà a vostra aiuta è a cura. Penseu cumu per prevene un scandalu seriu o di cunversazione nantu à altri tons.

Pudete succorsu chì i genitori ùn turnate micca da voi senza lotta. Abandonu relazioni pacìfichi cun elle stessu. Sì, vi farà causari u resentimentu, di deputatu in duvellu, è forsi l'odi. Ùn dispunia micca. U tempu guariscenze tuttu. Aghjunghjeranu eventuale à a cunclusione chì ghjè digià ghjente una persona adulca, avete u drittu à risolve questi nantu à u vostru propiu. I relazioni cù i genitori tornunu à u normale.

Ma puderà risolve questu problema in una manera diversa, più effikau. Pruvate i vostri atti è i vostri atti ghjusti, chì ùn avete micca bisognu di u genitori di aiutu. Elli stessu viranu chì a so tutela hè digià imprudente. È tranquillamenti si ne vanu.

Mantene una relazione cale cù i vostri parenti, pruvate d'entendre. Sì ùn avete micca i vostri figlioli, è serà assai difficili. Ma quandu quissiammu, l'azzioni di i vostri parenti cun voi seranu bè. Ùn puderà ùn vede nunda rara in elli.