Pablo Picasso, biografia corta


Hè vicinu 91 anni è mortu l'artista più riccu di u tempu. Ma u talentu è u dirittu ùn mette micca a felicità personali. Malgradu u grande numaru di e donne chì u circondu, ùn pudendu truvà u so solu. Quale, in fattu, era questu u misteru omu - Pablo Picasso, chì a so scuperta biografia l'abre in una nova luci ...

"Magnificent Fernanda"

Va a cunquistà a Meca di l'arti - Parighia, u giovane spagnolu Pablo Ruiz Picasso, hà scrittu u so autore ritrattu è à a cima di u cartone purtò una inscrita inmodesta: "Sò u rè!". In ogni casu, prima di abbandunà, a donna gyetyma hà cuncipitu: "Ùn, Pablo, ùn mai porta a felicità à qualcunu!" Ma era tantu ghjovanu, geninu è genius chì ùn hà micca cridutu in predizioni.

In Pariggi, Pablo si truvò in una museu, cun quale hà campatu per 9 anni. Hè stata fatta per esse Fernanda Olivier, una lavandera grandi di viddani in una casa chì Picasso allughjò una casa. In a so prima visita à l'artistu, a zitella ricivutu un rigalu - un petitu mirror in forma di un core. Aghju dettu: questu serà l'unica "ghjuvata" chì si truvarà in u zuccadoru dopu a so morte.

In u 1907, Picasso ultimamente s'hè spressu da u realisimu in a pintura è, cun J. Braque, mostràu u mondu una nova direzzione in l'arti - cubismu. Puderanu quasi tutti i ghjorni l'"anatamia" di u corpu di Fernanda, Pablo era tantu affucatu da "naturalisme nudu" chì, in spirimintendu, hà decisu prima in a deformazione di a "natura" in u tile, è dopu à a descomposta completa di e formule picturata in diverse punti, linii, punti , circles ...

Quale sera avà sapendu a seconda passioni di u pittore Eva Güell, a sposa di Fernanda è micca un unicu pintore polacca si Picasso ùn l'hà micca immortalizatu in duie di i so muderni firmendu cù una confessione: "Amassi Eve". Ma u Paul loving, però, era micca fiducia à Eve. Hà fraudulentatu cù u mudellu di moda in quellu tempu Ebi Lespinass.

"Avete maritatu i zitelli russa"

À principiu di u 1917, u poeta Jean Cocteau invitò à Picasso per intervene à u disignu di l'obra "Parade" per u ballu troppu Diaghilev, chì ghjera in Italia in quellu tempu. Pablo accunsintì senza esitazioni.

In Roma, ballerini russo scandalizate l'artista cù a so gràzia. A fini di a ghjurnata, hà pintatu u cortina è eseddi di costumi, è in a notte hà camminatu cù i boni servitori di Melpomene. In a cumpagnia di Diaghilev, tali suttili sottili splined like Tamara Karsavina è Vera Coralli. Ma Picasso sinte attrattu da una sola ragazza da u corps de ballet - Olga Khokhlova, a figliola di u generale di u tsar, chì spira à u stadiu cun a famiglia. "Pablo, tenite cura" hà avvistatu Diaghilev, innurmente chì l'artista passa tutti i so tempu libbira cù Khokhlova, "nant'à russa ci vole à casare". "Avete, sicuru, ghjè bellu?" - u pittore rieghjava in risposta, ellu stessu ùn capiscu quantu era in amore. Pintau assai Olga. Una volta, sapendu a manera creativa inusual, Pablo, accusò biera: "Vogliu cunnosce a mo faccia". L'artistu ubbidì u so desideriu.

In Barcellona, ​​Picasso deti à a so mamma un retrattu di ritrattu di Khokhlova in una mantilla spagnola. Una donna sàvia capì a cosa è, avendu pigliatu un mumentu, disse à Olga: "Nisuna donna pò esse felice cù u mo figliolu". Ma Olga era troppu entusiasmu di Pablo à sente i cunsiglii.

Una volta, sughjendu u studiu di l'artista, a ballarina stumbledu è ghjira a so testa. "Ùn pudete più di ballà! - Picasso dissi vulia. "Hè a mo tortu, è per quessa ... Pò esse maritari." Eranu maritatu in Parighju u 12 di lugliu di u 1918 in una iglesia russa in Daru Street.

In i tanti planeti

Dopu una luna di miele passata in Biarritz, Olga hà pigliatu a "reeducazione" di u so maritu. Amici di Bohêmi per i sforzi di Khokhlova s'insignu a via in a so casa. Picasso hà avutu novi cunniscenzi - Re di Portugallu Manuel, principe di Monaco Pierre, Arthur Rubinstein, Marcel Proust.

In ogni modu, prestu tutte questa chjesa aristocràtica cuminciò à rindiri l'artista. A coppiu hà iniziatu una disputa famigliali, exacerbata da l'invia di Olga di i mudelli di l'artista. U nàscita di u figliolu di Paul in 1921 durante un certu tempu cambiò u clima in casa, ma dopu scandali spuntavanu cun forza più grande. Se prima a so mòglia nantu à e so ricchezza parechji diessas olimpiadi, oghje purificatu à a forma di un vechju megger o ... un cavallu.

Infini, Picasso demandò a dissoluzzioni di u matrimoniu, ma l'avucati aventate rapidamente u so ardore: dopu, sicondu u cuntratu di u matrimoniu, a mità di a pruprietà si trasferiri à Khokhlova. Doppu u divorziu, ùn ùn stinniu, ma dimostrava tutta a mità di u lettu matrimonale cù i ghjurnali vecchi.

Una volta Pablo hà purtatu à Maria Teresa Walter di 17 anni in a casa. U nomu di Picasso ùn parlava micca à ella, ma "Valkyrie" (cum'è ellu hà chjamatu a zitella) immedtamente accunsentì à pospose com'è nu nuddu è admitted that loves sports and sex most of all.

Olga Khokhlova, incapaci à resistà a traizio traghetti, hà pigliatu u zitellu è partissi da a casa. Marc Chagall rieghjintò bè: "Eranu vivi nantu à i tanti planeti.

"Vi morire, ùn mai avè cascatu in amore cù qualcosa"

Duranti a guerra, restituita in a Paris occupata, Picasso hà 62 ​​anni di età cum'è Françoise Gilot di 21 anni. Dà nascita à dui figlioli: Claude è Paloma. Picasso spessu anu vulsutu entra in u so matrimoniu, ma dopu hà ricurdatu ch'ellu era formalmentu maritatu à una ex-ballerina russa, è si calmonu. Tuttavia, Francoise ùn era micca cuntentu cù Picasso. Immagginativi una volta aghjillà Pablo in tradimentu, hà da scaccià i cosi è partissi da a casa cù i zitelli.

A seconda moglie ufficiale di u pittori giugrave di 80 anni era Jacqueline Rock. Era Jacqueline chì l'hà inspiratu à una serie di belli ritratti è eleganti ritratti in u stilu di "nude".

Immediatamente dopu a morte di Picasso, in u 1973, u so nimicu Pablito (u figliolu di Paul) si suicidi. Uni di simani, "credendu" di l'alcoolisme è di l'droga è di Paulu stessu. In uttrovi di u 1977, Maria Teresa - unu di i mistressi maestri chjappini. Allora in un accidentu di carru, a so figliola di Picasso Maria si metti. Finalmente, u 15 di uttùviru 1986, Jacqueline Rock scappò in u ghjornu in u so alcuna.

A predizioni antica di un gitatu s'hè fattu realità: l'artista ùn hà micca portatu felicità à nimu. Hè restendu solu i pittura di Pablo Picasso - biografias brevi di u maestru è i tistimoni muti di i so interessi d 'amuri.