Manifestazione di còllera in un picculu picciottu

U vostru figliolu hè crisciutu, hà criscitu ... hè un vilano veru chì guarda i so avori è i pari in u timore? Cosa da fà è cumu per risolviri u prublema di còllera in picculi toddlers?

Cù i vostri risichi di l'aggressioni, u to pocu spùtulu a vita micca solu per voi (pruvate micca di cumprà micca u pacatu di documenti necessarisi in a tenda o suggete chì vene in a direzione erronita à chì ellu viaghja!) Andate à u babbu di u babbu è a kindergarten. Ma a maiò parte di tutte e to robba pocu pienu à altri figlioli ...

Drachun è i bele

E prugna per u so minimu trifle, cundùce bassu ghjoculi d'altri ghjoculi, jostuli è scritti, mentre chì in a so voce è in i so ochji ùn hè un oghjettu ghjenuvesu di quellu à quale ellu si tratta. A so mamma hè teme da ellu nantu à a piattaforma induve chjappà, perchè ùn hè micca bisognu di inizià una petra in un altru figliu, è questu puderebbe cunsiquenzi seria. Cusì, pruvate di stà in pusessu fora.


Ùn avete micca ghjustificatu è ùn ùn pò micca panniculu solu da a fatigue crunulica in u quale hè in u risultatu di i pratichi di u ghjornu, è quarchi àbbia cummattezzi veru cù u vostru villanu, cuntentate cù l'apparenza di furia in un criaturu. Avete vrigugnatu di e altre mamma, è u soffrenu, invece cum'è decide u custatu di custudite a parti di u zitellu è ponu in paese per a so prutezzione di l'attaccazioni formatei à altri adulti, o, in cunversu, s'unì à u coru accusativi è, cun ellu, marca u zitellu. A situazione pari in libertà. Parechja parechje in casi casu chjappu spiegà u so zitellu annantu à l'anziani è più prudenti. Hè veru, questu stratificatu hè justificatu solu quandu l'agressione di l'impastatu era invechja.

Normalmente, se ùn avete nunda, invechjate cun l'età si sona u pitrulèmu è a manifestazione di l'ingerimentu in un picciottu cancianu pò crecià in u tempu in un veru tempurale di emozioni. E quelli mètudi chì avete dumandatu à un aggressore chjaru prima, per esempiu - per aghjunghje sottu u ghjornu, piglià e chjappà minuti à quindici in una stanza chjave à a chjave, cusì avà calmatu è pensatu - ùn hè più fitu. Perchè Ùn pudere micca suscitarà un criaturu maiò, è ùn serve micca u punizioni, è ùn aspittà micca. Avete bisognu di piglià l'azzioni.


Perchè hè cusì?

Indubbiamenti, ci sò ragiamenti per chì u to figliolu hè ghjurnale è disgrace, è utilizendu l'espressione di furore in un criaturu. E sti razoni ponu esse assai diffirenti, perchè ogni zitellu hè unicu è unicu.


Problemi sanitarie

Ùn hè bisognu chì u duttore hà bisognu hè un neurologista. Pudete esse ENT, è gastru centru. U so picciottu pò cumportanu male per causa di discomfortu fisicu constante, chì ùn pò micca di discrive, perchè quellu chì hè addupiratu, si senti cusì sempre. Conflitti oculati in a famiglia. U vostru carru ùn sapendu chì a mamma è u pateru hà scurdatu u cumprinziu mutuale, chì in l'attitudini di l'altri hè una ostilità, ùn hè micca prisente à esse clarificà a relazione. Ma u zitellu hè un indicatore, una prova d'amuri in a famiglia. L'amuri hè ciò chì si manghja, cum'è una pianta cù diossidu di carbonu. Inoltre, l'amore sanu ùn hè micca abbastanza per ellu. Una impurtante attitudine di tutti i membri di a famiglia di l'altri hè impurtante.

E a manifestazione di l'ingerimentu in un picciottu solu ùn succorsa micca solu quandu sò parechje cunflitti trà e cagiadelle. Per esempiu, a vostra mamma o mamma hà avutu l'aiutu cù u zitellu. Tù o u vostru maritu anu stati cun vede cunflitti cù i vostri parenti, chì si stende da i vostri anni d'addevu o da unu di i vostri còmpiti malentate cù a mamma di l'altru. Tutti sti difficuli porta à u cumpurtamentu aggressivu di u zitellu, chì hè a basa per a manifestazione di furia in un criaturu.


Jalousie

U vostru babbu hè ghjelu à voi à i figlioli in a famiglia, forsi à u vostru maritu novu, s'ellu hà maritatu una siconda volta. Or - à tutti, se u sicrittu figghiu nascì in u matrimoniu vicinu. Ma tali affari sò generalmente beni marcati: a mamma di ella stessu in a maiò parte di i corsi alcuni capisce chì in a vita di i so migghiù ci sò cambiamenti maiò, è puderia cun l'aiutu di aggressione mostra a so preoccupa. Cù u correttu, cumpurtamentu benevolente di l'adulti, u zitellu saperà prestu chì ùn ci hè nunda chì preoccupa. Carattere di caratteru. Ci hè ancu chì u zitellu hè prestitu, inghjuru, impaciente da a natura. Temperament like that! O oghje spessu una cura di l'ingerimentu in unu di l'adulti in a famiglia (è vedi quantu l'anziane hè efficaci). Ùn si scurdate micca chì u zitellu hè u vostru specchiu, ùn hè micca riflette micca tutti i cose boni, ma ancu u male chì ghjè in noi. Hè facilitu copre u còmpiu, perchè mamma è papà sò mudelli.


Spoiled and insecure

Forsi u vostru picciuttellu ùn cunnosci micca quale hè u so rispunsevule in casa. Questu hè chì l'adulti in a famiglia sò guidati in tuttu da i desideri, interessi, abitudini di u zitellu chì hà da assumisce u rolu di capimachja. E tali rolu per u zitellu ùn hè micca pussibule. Ricurdativi chì tipu di patronu chjelle à i so subordinati? Quite true: insecure. U mulinu hè sempre troppu difficultu d'esse u vostru patronu, ma, avendu ricevutu questu "post" in manu, ellu piacerebbe pattu per ellu, perchè hè onore.

Strettu penalità
Ùn hè micca fatta (o solu bisognu) casticà fermamente u zitellu. Per u principiu: mi meritava - stà in u cantonu, stassi senza TV, documenti, ghjucarii, etc. Forsi di voi, scantannusi chì falli (stufa à u cantone di a tavula), crià a vostra voce più di quella chì duverevite in situazione chì parevanu periculosi per voi. U to babbu sia insulta in tuttu u tempu. Hè assicuratu chì "ùn hà fattu nunda di u tipu". È de sùbitu - u displeversu di i so genitori, chianciannu, a punizioni sia, in stu casu, u cumpurtamentu aggressivu di u fasciu hè assuciatu cun un sensu di resentimentu constantu. "Naturale, hè necessariu per punisce i zitelli, ma hè megliu, Qualcosa seria, cum'è steviu, quandu l'attu è e consecuzzene di u zitellu deve esse ricordati per a vita, punitu micca "cù tuttu severità", ma pocu menu di quantu si meritava, perchè chì in a so ànima ùn era un locu per micca insulte, ma per rimorsu cuscenza. Rispundimu di mamma. Molti mariani, dopu à cambià un travagliu interessanti per u rolu di donne di casa, dopu à un pocu tempu u principiu di sentenu straccati è stati sfruttati. I pensanu chì sò stati stupidi, fistinu, trascuratatu, chì a vita hà sempre per sempre. A dissatisfacción cun u destinatu, l'irritazione, a fatigue s'acumule è spàrghjenu involuntàvuli annantu à u zitellu com'è a ragione di stu statu di affari.

È se à u listessu tempu hè datu pocu tempu, in u stessu tempu, attrae, per quessa, l'attinzioni di l'adulti.


Hyperopeka

U zitellu hè accussì carricu di l'attinzioni di a mamma è a cumunicazione eccessiva chì ogni cuntattu innecessariu per ellu sò stress. Tintau sempre di evità a cumunicazione da u cumpurtamentu aggressivu in quelli chì volenu esse amici cun ellu. Inoltre, a mamma di a mamma, chì ùn pò micca esse diretta senza u so zitellu per un minutu, ùn hè micca oppurtunità di esse solu, è questu hè micca solu per l'adulte, ma per i zitelli, si senti à tutti i posti di a cura di a so mamma, crea una nervosa tenza , scupperanu fora cun ingerimentu è agressione. Curiusità. Sè vo avete risoltu à e cose in azzione inadegwate, l'unicu pò, da interessu è curiosità, cercate questa retazione. Hè cum'è un accolta cheerful da un filmu silent, in chì l'atturriche guerre 10 volte in una fila per u stessu lamp post.


Gentile age
E forsi u zitellu hè troppu chjuca è ùn puderebbe micca, è ùn cunnoscu assai? Ùn sapia micca cumu dumandà - ellu pigghia, ùn ùn sapia micca cumu dì: "Vultà in daretu" - ellu imbuttò. Un ellu micca pensatu chì l'altri sentenu ancu dolore è ancu offense.


Facennu l'Amichi Enimichi

Per ciò chì u zitellu sia di menu aggressivu, prova à capiscenu quale di e ragiò supra pò influenzallu u cumportamentu di i vostri migghiori. Poi pruvate per rimpiazzà. È apprufittate di provi pruvucati. Pruvate per riduce a manifestazione di l'ingerimentu in un carusìaddu, fighjulu cumu amate u apprezzà.

In li cunflitti di u vostru picciriddu cù l'altri figghjoli, perchè hè strana ch'ella sona, hè megliu di stari a cussu di u to babbu, è ùn l'attaccò cun l'omi indignanthe di altri figlioli. Questu ùn significa micca chì tuttu ciò chì u mo figliolu hè bè, perchè hè tòiu. Ma ùn avete micca esse di parte di i proseczii è, Ddiu impedite, dicede chì u zitellu hè malignu, terribili, incorrigible. Ùn spieghenate a vostra indignazione è u dulore per u cumpurtamentu di una brustazza. In generale, fate chì a vostra retazione hè a più minima emotiva.


Ùn tentate di capisce u cunflittu figghiu. Ùn scuperta quellu chì hà iniziatu a lotta, chì hè bona, è quale hè male. U megliu modu per piglià à u zitellu in u babbu di u duminiu. Hè sforzu di piglià averà quandu ci permette di qualcosa quessa. Ùn avete bisognu di spiegà nunda. U caprettu chì s'hè ricurdatu: facia fatale - u caminu era maiò.

Aghjunghjite u zitellu sanu di ciò chì si senti, spiecanu per esempi chì l'altri populi sò ancu malati quannu sò ferite. Insegnassi à u to figliolu per spiegà in parolle chì si sente è ciò chì voli. Per esempiu, pudete micca spurtà Sasha, ma dicenu: "Arriturnate, per piacè, quì u mo carlu hè venutu". Ùn avete missu Katya da e mani di a muverta, è offre: "Eremu culpèvule". Katya ùn vole micca? Allora hè megliu per andà. A manifestazione di l'ingerimentu in un picculu picciottu hè basatu annantu à u cumprendimentu cumprendenti cù i genitori. Spiegà chì l'ingerimentu chì una persona hè capacitu hè calculatu da a natura per un veru omi: un bandit chì vole à robbitori, un invasore chì attacca u so paese, ma micca à u colu di u viaghju di Kolya, è certamenti per a so mamma. Fiducià u vostru zitellu è pruvate d'alcune di e cumbèglie.