Biografìa di l'attore Sergei Bezrukov

I roli di stu talentu attore ùn cessate di maravigliate. L'attore Sergei Bezrukov hà capaci di ghjucà è Pushkin cun Yesenin, è banditi-autoridades. Avà u film cù a so participazione split all the canali cintrali, hè in u piccu di a pupulazione. Ma assai pirsuni sapemu chì 12 caratteri di u spettaculu "Dolls" per cinque anni parranu solu in a so voce, è à 23, Sergei divintò un premiatu di u Premiu Statale. Hè un patriot ardenti di u so paese, un omu di famiglia exempla è assai ansiosa per u so travagliu. Bezrukov crede chì l'ughjettu hè duramente travagliu. Ma ùn hà mai hà un hospitalu - chì i biglietti sò venduti, duvete andà à u visor. "Bad" Bezrukov ponu esse vistutu solu nantu à e scrini di u cinema è nantu à u palcuscenicu di u teatru. Allora, u tema di l'articulu di u ghjornu hè "Biografie di Sergey Bezrukov".

Dunque, turnemu à a biografia di l'attore Sergei Bezrukov. Sergey Bezrukov nascìu in 1973. U so babbu hà sceltu u nome di u so figliolu in unurore di u so amatu è rispettu u poeta Sergei Yesenin.

U so babbu, Vitaly Bezrukov, era un attore di u Teatro Satire, è a so mamma hà dedicatu à a famiglia. A zitidderia di Sergei Bezrukov era creativa è alegre, u zitellu era tranquillu, ùn hè mai statu una persona intrigante. U mo babbu era assai curaggiu di a decisione di Sergei per seguità u percorsu creatore. In ogni ghjornu, quandu Sergey Bezrukov hà presitu una parti attiva in produczioni teatrali, Bezrukov l'anzianu aiani insignate micca di ghjucà cum'è attore, ma di vive a vita di l'eroi in l'urge. U patri hà sempre avutu u ghjovanu attore è cumu puderia, pruvatu di trasmette per elli i sicreti di l'atti. In u 1990, Sergei si graduabile in a scola secundaria, in parallelu riceve un diploma in music school per a guitare.

Ancu mentre studiu, Sergei hà assistitu à i preparatori, chì anu una preparazione per ingressu à a prestigiosa Arte di u Teatro di Moscou. Doppu la cumpiazioni di l'preparazione preparatoria, Oleg Tabakov stessu hà sceltu i più grossi entrances. In parallel, Bezrukov elaburatu documenti per altri università teatrali, ma, sicuru, l'unicu golu era u Teatro Art di Moscou, perchè in u so tempu si graduò è Bezrukov anzianu.

L'esercitu di l'attore futurista ùn passà senza rinu, durante l'admission, hà ricevutu a valutazione più bona è hè stata studiata per studià in l'università teatruali più prestigiosa in u paese.

In l'anni di furmazione Sergei Bezrukov hà stallatu a so forza di l'attore. U so babbu campa sempri u so travagliu è aiutò à fà u so screnu scrittoghju. In produczioni studianti, Bezrukov era spessu entreprise cù roli principali. Tocò ancu Hamlet, Golokhvastov, u Prince Myshkin, Pushkin è assai altri roli.

In una entrevista, Sergey Bezrukov spessu sparte chì Tabakov hà insignatu i studienti à i praticità di a professione attiva, ùn mai hà fattu cuncessione. Parechji studenti cunzidenu Bezrukov un piace di u maestru. In u 1994, Bezrukov hà statu l'unicu studiente nantu à u cursu, chì hà sappiutu acquistà un diploma riligiu da l'Scola di l'Arte di Moscou.

Mentre era un studiente, un artista di novu hè statu furtunatu di ghjucà à u teatru di u so mentor.

Participò in i prudotti di "A Passion for Bumbarash", "L'Inspecteur General", "Biloxi-Blues", "Overstuffed Bochotar", "Matrosskaya Tishina", "Star Time in Local Time", "Anecdotes", "Last", "Psyche" è altri .

L'attu di talentu di Sergey Bezrukov hè stata premiata in premiu rigalati, per esempiu, u Premi de Moscou, in a pruduzzione di The Last, The Seagull, in particulare in a cumpetizione di Psycho è di parechje altri.

In più di u so travagliu principali in u Teatru Tabakov, Bezrukov hà ancu participatu in altre prughjettu. Per esempiu, per u rolu di Yesenin in a produzzione di "A mio vita, o avete sunnatu" in u teatru di M. Ermolova, in u 1997 riciviu u Premiu Statale.

In ogni modu, u criticu principalu per u travagliu di Sergei hà l'opara di u so babbu, chì si va à ogni ghjucu, induve Bezrukov Jr. hè nantu à a scena in u rolu di Yesenin. In questu, u figliolu superava i so parenti, chì ellu stessu a so rolu.

Un altru proghjettu successu di Sergey Bezrukov era u prugramma "Dolls" à u canali di NTV, induve l'attore hà suvitatu più di deci caratteri politique, u favore di quale, sicondu a so confession, era l'impresa vivda di Vladimir Zhirinovsky. Era questu scena umoristica, chì sbattia tutti i qualifications in a television, chì l'hà fattu famosu. Ma, avendu u so paura chì puderia diventà indienu à a "impresa", u zitellu hà abbandunatu u prugramma è ùn la pèrdita ...

À primu Sergei Bezrukov, cum'è l'attore di cinema, avianu parechje roles micca assai prominenti in u cinema. I più populari eranu i roli di "Crusader -2" è travaglià in u filmu "Service Chinese", chì ellu stessu valenu com'è u più seriu di tutti ghjucati. Ancu era famosa per ùn esse mai satisfechita cù u so travagliu in film, in cuntrastu cù i produzzioni strumentali. Ma dopu un tempu chì travagliendu in a filmu hà purtatu un successu veramente stunning.

Allora, in u 2001, a famosa film "Azazel" appareva nantu à i scrini, una versione di scaricà basatu nantu à a rumanzu di Boris Akunin. In questa foto, Bezrukov hà ghjucatu u rolu di u cunzigghiu statale Ivan Briling, chì fù chjamatu "Chef". In ogni casu, una verità di sensu riguardu à u nomu di l'attore Sergei Bezrukov hà suscitatu dopu a liberazione di a seria di TV "Brigata". U prughjettu di televisione più caru nantu à quellu tempu. In a serie Bezrukov hà avutu u ghjocu criminali Sasha Bely, un zuccadoru cruel, ambiciosu, ma micca senza parte di charm.

U scrittore di a serie hè soporta in i migliori tradiziunali di u thriller gangster. Caratteristiche di u tempu è i passaggi di a vita muderna cunfinate cù e situazzioni classicali di u genre è i caratteri di i caratteri di u cinema.

Malgradu u fattu chì u rolu di Sasha Bely hè statu scrittu sottu Sergey Bezrukov, l'autori di dubbienza dubbienu si eranu mistade à sceglie u candidatu per u rolu principali. Dopu à tuttu, Bezrukov in a vita di u ghjornu hè una persona assai positiva, è hà avutu altre rolu davanti à quella.

Per pruvà à u rolu di u biancu avianu più di 200 persone, ma u direttore ùn anu truvatu micca "u" attore. Bezrukov era nervu, vole à ghjucà malu per a ghjustificazione, ma ancu era cunfermatu per u rolu di Bely.

Dopu a dichjarazione nantu à u rolu, i quattru artisti principale - Sergey Bezrukov, Vladimir Vdovichenkov, Dmitry Dyuzhev è Pavel Maikov - si riuniscenu in u vestu per pruvà una munzeddu di costumi per l'11 anni di vita seriale.

A stu puntu, u prudutturi di a serie Anatoly Sivushov hè stata cun elli è urdinò à i carusi à andà à Matveyevskoye, à a Casa di Cinema di Veterani, per esse campatu quì di parechji ghjorni, rilassate, acquistà, cunnosce l'altru, bè da vodka. Forsi, questu hè chì hè diventatu a chjave per u tandu successu di u quartet actif. Quandu una saga multiserie di "dashing 90s" - "Brigade" hè apparevuta nantu à scrini di TV, u rolu di Sasha Bely per un ghjovanu attore hè statu un prugettu in a so carrera.

A famosa seria di TV "Brigata" hà accadutu un successu senza precedente è tutta a Russia è i paesi di a CIS cummincianu di parlà di Sergey Bezrukov. Assai prudigiu à l'attore u destinu di u "maestru di un rolu", cusì successu era l'imaghjini di l'autorità criminali.

Ma Sergey Bezrukov ùn hè micca pertendu à quelli attori di u ghjornu chì anu da successu cù u "scopu", decide di cunflitti, di sviluppà u so "I" propiu in l'imagine. Dopu avè scrittu l'autorità criminali di Bely, Sergei Bezrukov anu decisu di alluntanassi da stu rolu, cambiò bruscamente cambiatu, affirmannu comu un actor diverse. Avè avutu u rolu di u puliticu di a distruzzioni Pavel Kravtsov in a television series "Plot" dopu à u rolu di "banditu impetu", Bezrukov hà sappiutu à facilmente è urganizà s'appriva à l'imaghjini di un omu sincertu è simplice. A strada, per u rolu di un guvernatore, l'attore ricevutu u premiu "Golden Eagle", è u show fell love with TV viewers no less than the "Brigade".

A carriera di l'attore hà cambiatu in altu, ma Sergei Bezrukov ùn succumbassi à u veru scontru è cuntinuò a so avvena cum'è prufessiunale, ricusendu di participà à u filmaru di a continuazione di a serie di TV "Plot". U mutivu di questa era l'invitu di Eldar Ryazanov a stella in a film "A chjave per u Camera". In seguitu, era u rolu di Vasily Stalin in a serie di television "Moscow Saga".

In u 2005 Sergei Bezrukov hà starratu in a film serial Esenin. Per l'actor, era un vinu sognu, perchè avia longu voltebbenu incodici l'imaghja di u so poeta predilettu in u cinema.

A storia di l'assassiniu di Sergei Yesenin, filmatu da u dirittore Igor Zaitsev, hà causatu reazzioni diffusa entre l'audience. I critichi accusavanu l'attore per u fattu chì Bezrukov distortu l'imaghjera di u pueta.

Stu annu era ancu marcatu da l'adattazione di a romanzu da Mikhail Bulgakov "U maestru è Margarita", in quale Bezrukov hè ghjucatu da Yeshua Ga-Nozri.

In u recordu di Sergei Bezrukov hè sempre una grande mansa di maraviglii maraviglii. I pelle più famusi in u quali l'attore starred sò u "Butterfly Kiss" (2006), a seria "Pushkin" (2006), "L'Ironia di u distinu. Continuazione "(2007)," Vacanze High Security ", (2009).

In 2011, hè stata a liberazione di una film nantu à Vysotsky chjamata "U Negru". Sicondu i prughjetti di u prughjettu, parechji attori eranu audizziunarii per u rolu di Vladimir Semenovich, ma Bezrukov era fora di a cuncurrenza. A film hè stata diretta da Igor Voloshin. Ricertamenti, a premsa informava chì a stampa serà chjamata "Vysotsky. Grazie per esse vivu, "è esse dispunibuli à l'estiu di u 2011. Da questu misteru intornu à u prugettu ùn hè menu.

U cast di u filmu fu fattu cunnisciutu à u ghjornu dopu dopu l'estremu di u trailer, ma i criaturi di l'imaghjini ùn hà micca fattu chjaramente chì "quale hè quale".

In più di u filmu, a voce di Sergey pò esse intesa in i renditi di l'audio "Amore per trè oranges", "Da Fedot-Sagittarius ..." da Leonid Filatov, è ancu in u radio-jucannu "Azazel".

In e so entrevista, l'artista confessa chì hà un appassiunatu, addiculatu è un carattere romanticu, perchè ci era parechje romane in a so vita. Sergei ricorda u so primu amuri - era una picciotta chì hà ghjucatu u rolu di Juliet in the School play. U ghjovanu attore era dopu à 14, è era in u rolu di Romeu.

In a vita più tardi di l'attore chjovante, puru, ci era parechje donne. Cum'è qualsiasi ghjovanu chì pò darà facilmente a testa di a donna, hà gudutu i so vittori è ùn pensate micca per perdè a libertà. Ma un ghjornu, nantu à u settore di a film "Crusader-2" Sergei hà scontru cù u so cumpagnu in a vendita Irina Livanov. Secunnu l'artista, Irina ùn cunnosci micca quale roli Sergei hà capaci di ghjucà, è perchè ùn hà micca cunparatu cù i caratteri chì hà realizatu in u stadiu. Ellu visti cum'è in a vita è hà amatu.

Doppu a filminazione di u film Bezrukov hà lassatu Irina una nota cun u so numaru di telèfonu è una parolla - "Esperendu". Irina ùn hè micca pruvatu di chjama Sergey durante un longu tempu. Dopu tuttu, in quellu tempu a futura moglie di Sergei Bezrukov hè micca liberu. Hè stata messu cù l'attorziu Igor Livanov, cun quale hà risuscitatu u so figliolu, ma per una relazione nova Irina abbandunò a famiglia. U filmatu hè stallatu ind'è u stranieru, in u stessu locu è u so romance iniziatu. Quandu sò ritornu à Mosca, i so rilazioni principiani à sviluppà rapidamente è prestu decide casà.

In u 2000, in u vestu di u Teatru Taganka, l'attore hà fattu a Irina una offerta. À questu tempu, Bezrukov hà starratu a "Brigata" è appiicatu à l'amministrativu in direttamente da u settore. L'aghjurnamentu di l'attore hè tantu densu chì in u ghjornu di a casuzza hà avutu a ghjucà à Mozart in a dramma "Amadeus". I fratelli di Bezrukov anu cuntenti per più di deci anni, cù l'alimenti hè chì Andriu, u figliolu d'Irina da u so prima matrimoniu.

Avà sapè tuttu ciò chì tocca à a biografia di l'attore Sergei Bezrukov è a so vita persunale. Certu, Sergei hè unu di i attori più talentu di u nostru tempu.