Parenti cù a felicità in u 9 di u 9 di in verse è di prosa

U 9 ​​di maghju hè unu di e festioni in più di u nostru ghjornu in i nostri calendari: a vittoria falsata in u crucible di a vittoria heroica naziunale era un eventu unitu di e generazioni è e regioni. A stu ghjornu, cuminciando bassinu bassu di a memoria brillanti di i milioni di suldati, trattemu cun parolle d'amore sinceru è gratitude à i nostri veterani. Sfortunatamente, u passaghju inexorante di u tempu porta à u fattu chì ogni annu ci sò e menu pocu e pocu di quelli chì pudemu indirizzà à felicità di a Vittoria u 9 di maiu, u più rispunsevule hè dumandata da un parolle felicitu. In questu ghjornu, e furmaglii formali sò inacceptable, hè u duvidu di ogni unu di noi per sceglie i più belli è sinceri paroli per i babbone è averebbi. Aghju pruposti parechji esempi di felicità in verse è in prose - belli, sinceri è curtuli (sms).

Cuntenuti

Parigghi felicità à u 9 di Vittoria Veterani Mentalizmente felicitatu in prosa da u 9 di maghju. Cumu fà? Beautiful congratulations on Victory on May 9 in verse Beautiful congratulations for May 9: pictures and photos

Parolle parolle di u 9 di maiu

Parenti cù a Vittoria u 9 di maghju à i veterani

U 9 ​​di maiu, i primi veterani sò feliciti per i parenti è l'amichi. Una bona felicità hè sempre indibulita, piglià l'individuità è quellu chì vi felicità (ne figlioli è grandi nepiornu turnenu à un veteranu cù intonazioni differenti cà i zitelli). Serà appruvatu di ricumandà e circustanze specifichi di u cumbattimentu è a vita di a vita: in tuttu, celebrememu annantu à stu ghjornu, micca solu i cumbattenti, ma ancu i travagliatore di u trasebale. Parenti à u ghjornu di a Vittoria, dirigita à l'amici, i culleghi, i vicini sò più riservate in forma, ma dinò di sentimenti, i più impurtanti chì sò rispettu è gratitude. Ancu, pompi è pathos sò sempre esse evitati. A poesia simplici è più sincere è a prosa, u megliu.

U missiavu di u me missiavu, sò sempre un suldatu. Chì i capelli sò cuparti di neve, Chì u vostru passu militariu fendu più lento, Ma secondu chì sìammu sempre cun voi Per tutti i morti avemu da vivu, per i amici. Ma Diu Diu cuncede tutti i ghjorni felice di paci!

Felicità à u me missiavu u ghjornu di a Vittoria. Ghjè ancu bè, chì ùn hè micca nantu à questu. Allora era quì, cum'è avà sugnu, Small. Invece chì ùn hà micca vistu l'inimitariu - Hè abbuffatu! Hà travagliatu cum'è grandi. Perchè l'armunia di u pane, aghju fattu vultà in a Vittoria di ghjocu, ma ùn era micca un pissore. Sperdu tutte e morti, Dopu avutu pagatu a so zitiddina, Per vende è crescate in u mondu Sò niettu hè maravillosa. Allora chì in l'abbundanza è l'amori Intantate a vita, Allora chì ùn aghju micca vedutu a guerra, u me missiaiu salvatu u mo paese.

U me babbu! Avete guaritu tutti i disgrazii, anche - ferutu, ciaccate da u focu ... Felice in u ghjornu di a Vittoria sìammu cuntenti, in u ghjornu più brillanti! Ùn avete micca favuritu a salute, a vita, u Dnieper, Wisla cunquistata, Desna, Dà à a mo Patria Pàulu Nativu per tutti i seculi primavera! Soluzione solu unu per voi: Avete a cura di i vostri niputi! Ci sò più più daveru! E, cum'è eddu, andate davanti!

Vive nantu à una guerra terribili, pudite diventà una persona maravigliosa. Ùn avete micca chì qualcunu va à u fondu, Invece chì u visu hè chjubitu da a neve, Tutti l'avuti hè prestu per aiutà, Cumu feliciteghje u 9 di u 9 È da u core chì vulete prosperà, ti desidero salute è furtuna!

Vìrgulu Happy Victory, paisani cuncernati! Felice festa, caru! Rindurta u ricordu di noi. In l'annu di fronte. Ùn avemu micca in cumbattimentu, Ùn perde u persu amata, Ùn palesanu micca in i campi nazi. Ma da u nostru nasciu, Ancu quelli adurati, Quale hà salvatu a nostra Patria! À voi vostru rispettu!

Beni veterani! Quandu sì felice chì vo avete noi, è ancu pariglie chì u ghjornu di a Gran Vittoria. A vostra dimarchja hè in valgualla, perchè era quellu chì hà datu un oppurtunità unica di vive, custruisce u futuru, fate a scelta. Dopu à ridivà di l'insupportazioni di u fascismu, avete micca privatu di ciò chì ùn avemu micca sempre a pagà. Averete u nostru amore unselfishness è u rispettu senza liberu.

Parigghi: cartolina da u 9 di mesi

Cume bella per vincerà a cinta di San Giorgiu? I megliu scelte quì

Menti di felicità in prosa da u 9 di maiu. Cumu fà?

Parigghi à tutti quelli chì anu investitu ancu a parte più chjuca in a causa di a Vittoria, perchè hè di sti particeddi chì u putere è benessere grande di u nostru statu hà sviluppatu. Vulendu chì senti constantemente u calore di milioni di persone chì si ricorda è faraghju ricurdate a vostra grande fazaione.

Vi felicitammu nantu à u ghjornu di a Vittoria di ghjovore è triste! U ghjornu di a Vittoria hè u "ghjornu rosu di u calendariu", chì hè assai diffirenti da altre vacanze. U ghjornu simbulizeghja a nostra forza è a nostra vulnerabilità, a nostra vittoria è a nostra mortalità, u nostru orgogliu è u nostru dulore.

Oghje hè un grande festa, in quale vi vùagliu diri assai, ma da u mo core vi diceraghju solu una cosa - "Grazie!" ¡Gracias por el hecho de que ahora vivimos en paz, y todo gracias a tu coraje y coraje. Salute à voi, amore è longa vita!

A mio aviva l'amata. E vostra medaglia è ordine sò u vostru valore è curazione. Ùn si scheru per voi stessu, risicate a vostra vita, perchè dopu avemu nascinu è ùn mai sapia ciò chì hà amparatu à i sughjetti. Grazie per a prisirvà u nostru paese è a nostra cità è dà vita.

Beautiful congratulations on Victory 9 di maiu in verse

Felice u 9 di e postale
I congregazioni Poetichi sò distinti da un lyricismu specialu: ancu quelli scritti da una manu inedettiscente, tocanu l'anima. In quelli casi, quandu ùn ci hè micca una oppurtunità di felicità à u veteranu persone, i versi curtichi aiutu à vende a distanza cù u missaghju di messa à SMS o di voce. Felicità nantu à a Vittoria u 9 di maiu in verse - ancu una maravigliosa pane tostata nantu à a table festiva.

U nostru babbonu, u nostru generu riguardu, battite per a vittoria è a libertà. A guerra hà digià largatu assai, è ùn avete micca scurdatu di qualchì manera. Parmittemu di felicità in u Vittore Day, Semu allegru, un desideriu sano, Live per cuntintezza di noi per altru centu anni, In mai, in nudda parte, senza chì nimu sapia chì hà male!

Ùn avemu nascutu quandu era tuttu in u passatu, a nostra vittoria ùn hè micca una decada, ma quantu hè vicinu à noi hè quellu chì hè digià in u passatu. Danu ti dò, veterani, longu anni! È ogni annu l'ànima duci, sulluzzimucciu, Quandu a nostra memoria riporta i parolle. U spiritu di a festa hè in l'aria, è in l'ochji di tristezza u velu. Grazie chi avemu micca cunnisciutu a guerra, chì no avemu intesu u sonu di l'anni terribili, Dunque tu duni a vostra vita! Danu ti dò, veterani, longu anni! Chì pendu ricordu di tuttu u mumentu di a fede di a vostra vita, Chì i ricurdati di i vostri nomi. È e las bandi, chì ghjè in u mondu, stà mutu À u ghjornu chì u pianu chjaru hà avutu in giardinu. Sì, hè una festa di i vostri capiddi grisgi, avete sappiutu tanti cosi. Pruvate à terra, Diu cuncede, veterani, longu anni! Avà, avete vistu assai. Live, ùn aghja micca in u passatu. Sò orgogliu di voi: i vostri medges sò ardenti cù a flama di l'ànima!

Hè surviviu i battelli è i prublemi, pigliò tutte e soldi è averebbe sperjutu, Avventu favuritu, Happy Victory Day! Sò cusì duru quant'è u metal. Defensa u paese nativi di u paese, Hà serve parechji anni, È per questu chì ti vògliu, u grand averebbe di u mondu! Sì voi, cumu si puderevi vivi? Felicità, caru aviu, Peace and good wishes, New victories in life!

U ghjornu di a Vittoria, cù una festa di curazione, Cum'è una festa di l'assenza di guerra, i bandieri di a Vittoria si sviluppati, Pride di e liberi ci sò paesi! Felicità in stu ghjornu, a vita hè issa bella, i Veterani tutte l'arcuni, aghjunghje à a nostra pace. Speak today senza restrazzione, ùn esitò à salvà, avemu guardemu silenziu per un mumentu senza dubientu Per l'eroi chì si pèrdinu nantu à strada!

U ghjornu di a Vittoria hè una festa di tuttu u paese. A band brassica ghjè marcelli. U ghjornu di a Vittoria hè una festa di capelli grisici. Nostri avvolvi, aviani è i più ghjovani. Ancu quelli chì ùn avianu micca vedutu a guerra - Ma a so alata hè statu toccu da tutti, - Parenti à u ghjornu di a Vittoria! U ghjornu hè impurtante per tutta a russa.

Poveri più per u ghjornu di a Vittoria

Beautiful congratulations for May 9: pictures and photos

U ghjornu di a Vittoria simbulizeghja a inseparabile cuntazione di a storia è l'oghje, è dà parechje raggiuni per a manifestazioni di sentenzi genuosi, chì pò esse espressi in forma di disegni, collages, ritratti. Tali congratulations sò particularmente pertinenti quandu a festa hè felicitatu micca da i veterani, ma da i pari. Scelta bassi è memorii è fotografici - parenti à u 9 di maghju - volte più eloquenti di chjucchi di parolle, anche, com'è regula, cuntenenu una parte textuale curretta. Puderanu esse fatte cù e vostre propriu mani.

Cartolina nantu à u 9 di mese cù i vostri mani

I fotografici da i 9 di maghju

Certu, i veterani avè sentutu reverenza è attenzioni no solu un ghjornu annu, accettate congratulations in Victory u 9 di maiu. Ma u ghjornu di a Vittoria precisa un accordumente speciale, è esperimu chì i nostri esempi di congratulations in verse è in praticità vi aiutanu à spressione in a forma più bella è sincere chì u vastu rispettu per a categurìa è l'arghjulu, ufficiali, travagliu meditaricu è oghji di a casa davanti di a Gran Guerra Patriòtica chì tutti meritanu.