Reunioni nudu di i diplomi di scola


- Eppo, finarmenti, decisu di cunvivà! Cinqui anni avè passatu da l'abandonu a scola!

- Mumentu veloce vola, sì?

Avemu assicuratu è discututu u viaghju futuru. Ùn hè micca assai a sera di reunioni di i graduate di l'escola, era una reune di cumpagni di classi, organizatu da i cumpagni di classe, senza a participazione di a scola. Figuratu un menu è una lista di i prudutti chì avete bisognu di cumprà. Sò l'urganizatori di sta scopre. In particulari ùn vuleva vede carchi di tutti cù quali studiu. Quali vulia, aghju vistu durante cinque anni, appruvatu a cumunicazione è a cumunicazione, è parechji persone sò solu scusa per fassi ebbi di novu.

"Solu ùn capì micca perchè ebbe drisse tantu!" - Ùn m'hà micca impeditu.

"Cumprendi, voi, Kat! I nostri picciotti avemu una vìviri! Irina vincìu una buttula di vodka oghje, una edita, è i picciotti pohlesche poveri! - Spieza à mè un connotaturu di alcoolichi in strada.

Dopu avemu capitu di tuttu, andemu da casa. Dopu era scuru quandu avemu arribatu à a so casa. Aghju pigliatu da quì cusì ùn averia micca spegata in un taxi. In a strada à a so casa, era indignatu à u fattu chì tuttu hè colpi à noi, è avemu tutti l'avemu bisognu, è ùn eranu sicuri chì nimu ci duna ricurdassi per questu, ma solu critica a nostra capacità organizzativa.

- Avà, avà vistu più tardi, cumu serà, ora ùn ci hè nunda in discussione di e reazzione di i capelli, a rinforzò.

Dìtemi addiu à quella, mi stessi in casa. In a strada di casa, pare eranu per a tenda per cumprà i cigarettes è l'acqua, è hà scontru à un altru cumpagnu di classe. Ùn hà micca cambiatu un pezzu in cinque anni, a viria pocu, è particularmente ùn vulia parlà cun ella. Ella hè di un cìrculu chì ùn m'hà micca struitu cusì. Aghju dichjaratu chì dumani filardi si ncontranu i diplomi di a nostra classa, è l'invitonu, è truvonu chì ùn hà micca i soldi, hè chì venenu per noi cun noi à a natura, è à e so mani di l'anu eranu sacchetti, cù buttigli di cerveza barata è di parechji affari snack.

"E d'unni vene u soldi?" - I asked, pointing to the packages of cheap swill.

- Aah, hè un tipu m'hà datu me soldi, cumu avissi avutu compru.

"Pigliate micca u dirittu da ellu, per ciò chì pudete piglià un passu cun noi." Dopu tuttu, ùn ci nògliu micca ogni annu - ùn aghju micca firmatu.

"Ùn daraghju micca soldi, Kat.

"Perchè ùn ne vogliu micca?" U zitellu deve almenu dà un pocu soldi à a so figliola benata.

"Ùn hè micca cusì".

"Allora perchè vo site avete bisognu?" Truvate altre chì vi darà soldi! - Hà amparatu a so vita. Dopu u so telèfonu si sullivanu. Ella tirò fora un telefunu meravigliatu prezzu, chì era stata fora di a pruduzzione, è aghju intesu a voce di un omu rude: - Eppuru, duva si troia chjamande? Dientiammu arricavamu l'arraggiari, eppo l'avemu aspittatu à voi cù i ghjente!

- Iè, ùn aghju datà. Puderaghju quì, è colpi. "Tutti i diritti, Kat, fù cuntentu per vede, pudete pudete andà cun voi à a natura". Sì qualcosa, scriveva in cuntattu, - blasgiu, m'hà ditta è hè scappatu.

M-sì, ùn aghju micca permessu à quellu chì hà pensatu, è hà sappiutu in pinsamenti nantu à a relazione trà l'omi è di a donna, à iniqualità è umiliazione. Dopu tuttu, trasfurmà una zitella dopu una cerviglia per ella è i so amichi hè un signu di disrespect and humiliation versu ella. U mo amatu ùn avissi micca sdattutu cum'è quellu chì avà. Allora aghju avutu rinuratu chì era furtunatu cù u mo amatu. Eppuru u so apughjatu ùn hè bella assai, era un magnificu omu, cù tutti i principii murali. Quandu pruvavvi à pena di un pezzu di polvore. A so attitudina in cuncessione di mè hè veramente apprezzatu, è l'aghju fattu per e so qualità umana. E pùa pensu à questu, ma perchè mi pozzu aghju un omu, nò solu per i so qualità umani? È ùn avete micca avvintutu chì cumu aghju falatu da a tenda è intrinu in l'auto. Illuminava un cigarette è vultò nantu à u radiu, induve una voce alta parlava qualcosa di piacè è di vera, ma l'aghju intesu, una volta in mette in i mo pensi. Dumani hà cun Almirka hà da andà in a buttone per manghjà è di bevi. Dopu à a sera, avendu reuni, nantu à a natura. Avèndula in casa, aghjunghjeghju cascatu, inesperatu per mè.

Aghju apartu i mio ochji, a mo camara, illuminatu micca da i primi rai di u sole. Rapidamente cumbatte, andò in a tenda. Avemu accunsentitu cù Almirka per sughjireghja in u complexu di cumerciu, chì saria sdrughje, era pussibile immediata di andà à a natura. Mentre pudemu compravenu, e persone si stendicà.

- Quantu vulete piglià vodka? - Ricivutu cun pensativu Alka.

- Oghje, avemu 15 personne, ùn aghju micca beviatu, è ùn ne stava nigatu di a nuttirte, perchè piglià tombini tredeci. In ogni casu, ùn tutti ùn anu voddà in cuntattu.

- E a biera

- I bottiglia di cerveza sei, chì sò dui litri e mezi litri. Questu hè scacchendu. Puderete, andonu da questu di buttigli di vodka?

- Venu, ùn hè micca stata longa, pensu. In ogni casu, ugnunu vi drissi finu à tuttu. È sempre, ùn importa ciò chì era, tutti sò pocu. Allora hè abbastanza.

"Ora sia dirittu", l'aghju sustinutu, è noi pigliàimu quantu accunscente. Piglià rapidamente, tuttu ciò chì era necessaria avemu essendu andatu à u verificatu. Dopu a setticà, avemu carricu tuttu u mo carbu. In u mo carbu, solu l'aghju avè u Alka.

À a strada, avemu discututu u listinu di vultà.

"In my opinion, nimu ha statu sobri à tuttu quì sall'à noi è voi," Alka era indignant. - Ugh, hè per quessa chì ùn hè micca solu una dolore di gesti per tuttu questu?

"Ben, digià, Almira. Ci hè digià vicinu, tutti ci comprani tuttu, tuttu s'hè fattu, distribuitu. Invece, sì, cunvince cù voi. Avemu fattu assai per tuttu questu.

"Ma s'ellu ci sò qualsiasi pretensione di noi, ùn aghju micca risposta per mè, sò digià in zerga, tantu per fà per questu chì aghju esse intesu," ma hè megliu se ... "

- Se ci sò sempre à pusà cun l'insalati, questu quì hè una ghjucate completa!

"Allora aghju vistutu questu bacinu cù una insalata è fate un filu nantu à u mio capu, questu hè sicuru!" Almir contesta anzi.

- Tutti i so calmamenti, listene megliu musica! - È tagliate a radiu. U restu di a strada camminamu in silenziu. Cù quantu pò digià oppressà per tutte tuttu. In arrivée à u locu, alla ci alluntanassi da l'automòti, è hà cuminciatu à urganizà tuttu. Li carusi avianu alluntanatu, è incuccià un focu, e li fimmineddi organizzaru una tavula. Sembra chì mentre tuttu passava fine. Era divertitu, tutti si rivanu, si ricurdò di qualcosa di l'scola, annantu à u maestru di a scola, è u casu da ride fala più veloce è più veloce. Nuddu ha lagnatu ancu. Almirka paria ancu di calà.

Quandu u campanile sò stati setti, a pipa era apposta à l'accusazione, è a tavola hè stata stabilita, a prima buttiglia di vodka hè stata aperta, solu l'vodka hè stata aperta, è a nausea com'è còllera finu à a gola. Stendu prestu, è aghjunghjendu una buttiglia d'acqua minerale, aghju corriutu in l'arbuli. In attu, avè avutu un passatu di trè simani, è pensu chì era avutu una maraviglia in ellu. Quandu mi retorna, truvaminu chì nimu hà avutu principiatu in eddu, svinutu quì eranu aspittendu per mè. Fubbe di bonu, ùn aghju micca, pensu chì si puderebbe presu per vìviri, u scurdà tuttu in u mondu.

"Eppuru, ùn anu micca cuminciatu aduprà, è avete a lotta, Katya!" Avianu a riri di mè.

- Dunque malignu, ùn dì micca cusì, carusi - avè accunsentutu à mè.

- Dunque hè per voi! - m'hà datu un vasu di plastica d'un litru cù liquidu odoreu - guariscenu, venite.

"Guys, vogliu puderebbe, ùn aghju micca, cusì u più forte chì aghju avutu è u zuccaru d'aranciu", aghju dettu.

- Avemu da vene più - tuttu u listessu hè felice.

Dopu n'avutru arbulu, aghju pigliatu una chjama di u mo amatu, quand'ellu hè dumandatu da perchè l'aghju pigliatu, dicu chì l'aghju abbandunatu trà l'arbureti è a pulizia di u stomacu, è aghju dettu ancu di un possu gravidenza. Chì ellu ùn hà micca dettu qualcuni, ma solu pensativamente esce u "Sì". È Almirka era seriu preoccupa per mè.

"Perchè ùn puderete micca tene tutti cù l'arbuli, òohde?" Ella m'hà dumandatu, mentre ch'ellu pensu di parlà a verità o sensu.

- Avete un pagamentu di trè simani - cum'è s'ellu ùn era nunda di succorsu, aghju dettu.

"Wow, wow ..." puderia dì solu.

- Eccu ccà nantu à a listessa. Dumani andaraghju à u ginecologu è scopri tuttu.

- Venu, ùn la tiranza. Fà chì vi daraghju un spaziu?

- Da chì?

- Eppuru, ùn sapete mai, sì stanu fatta ... -stanti ghjucanu oghje, - ùn hà micca firmatu.

- Dritt, calma. Avanti. È tuttu.

Partìimu per camminate, manghjendu, bevande è diventendu. Ùn era micca attatu à l'arbuli più, micca strammi, chì era assai cuntentu. In a natura, tuttu ciò chì avemu cibu era diliziosa, anche u fattu chì i mosca sò stati attaccati. Avà era già scurdata, è pensava di vultà in casa, chì a maiò parte di l'alcohol era drunusimu è, per cunsiquenza, guasi tutti i stati in un capu, è ùn era micca interessatu. Cumanda cun mè, Galya era ancu à vena. Avemu statu assai simpaticu cun ella un'epica, particularmente dopu à a fine di u novu gradu, ma hà avutu un omu adulti, è era preso.

Aghju finutu a mo salad, Senya avvicinava. Avemu amichi da a seconda classa, da quandu fù trasferitu à a nostra classi da una altre scola. Era un amicu bellu, è un gran tipo. A so mamma sempre m'hà vistu cum'è una fille, è i nostri mamma hà prumittutu longu chì ci hà maritatu cù l'altri.

"Kat, pozzu parrà contru?" Accuminciau timidamente.

- Eh, sì, solu puderà esse cun una bocca fina.

"Kat, ti piace assai, è aghju vugliutu chì parechje trà noi ..." murmureu.

- Ti vole dì "qualcosa era" significatu sessu? - A l'aghju aghju pigliatu l'alimentariu, è li dumandò in la frunti.

"No, per suprattuttu ... in u sensu di sì, ma micca ... U significatu rilazioni ..." u poviru carusu era confused.

"Senya, ci hè una relazione trà noi". Avemu una amici durissima è larga, "dissi ingenu, commutà u stupidu.

"Ùn avete micca significatu chì, vogliu more, Kat. Avete mi piacevule per un pezzu ghjornu, sò assai cool, è in generale, cum'è quandu avete sempre ... - spalle.

"Sì, sò assai fate cù i vostri parole, ma ora ùn pudemu dì nunda, perchè aghju avutu un pocu problema à a mo vita," Avia in mente u mo possu l'gravidanza, è deve esse decisu d'una manera. Dopu quì aghju erettu è si partianu, affinchendu u zitellu cun ellu stessu.

Revenutu tutta a tavula, ci hà avutu novu edite è manghjendu, avemu amicheghjarmenti fritte frittere nantu à una barbecue, è finaraghju a ghjente avete l'aghjungiri à l'urganizatori, ma invece, pensu chì ùn pudia aghjustà micca queste parolle di ringraziatu.

- Vulendu aghjunà i nostri urganizatori per sta bella serata, ciò chì successe per a prima volta in cinque anni. I picciotti, grazie assai, - Galya ùn hà micca firmatu, puderia stillà cun mè a casa. Alimira rirennu, felice chì u so travagliu hè stata apprezzata. Hè stata prestu, ancu s'ellu ci era tutta ddu tempu chì ùn avissi micca beviu una gota. "Si mi pensà," ella diciarà: perchè deve fà, perchè tutti anu a so testa in i so spalle, è tutti facenu ciò ch'eddu vera.

Dopu assai grazii, aghju palesu annantu à u mo carbu, è cuminciò. Eppuru, era divertitu à questa reunione di i diplomi, in ellu ùn ùn vuleva micca. Galya era vicinu à mè, disse à qualcosa solu, ma ùn l'aghju micca esse, ma, in fine, eru chinu di sente a so voce in u fondu à a mo cima. È in u pianu di u primu pensamentu naturali di u mo possu gravidenza, è cumu u mo santu hà riagitu à questu, chì aghju dumandatu à chjude. Ella pretendìa ùn hè micca offentera, ancu in a scola ella hè statu offentera ancu cù una vista sidelong, digià in u silenziu. Finalmente aghju pigliatu a so casa, è andò in casa. Era tantu stancu chì i peri eranu stati. Quandu aghju in casa, a prima cosa ch'e aghju intruti in a regula era di perdiri l'olfattu di u fume è di u polu di u foresta. Dopu a dutarià, ùn aghju micca quandu sempre quandu dorme.

A matina, cum'è solitu, u ghjornu di l'alu è u sonatu à 7 settimane. Quandu mi rinvivì, accuminciavamu à u ginecologu, ùn avianu bisognu di postponà a reunione cù stu duttore. Aghjunghjeu u caffiu, andiu à u barcone, è accende un cigarette. Mentre era persistente, sapendu chì a nicotina affruntò u mo figliolu pussibbili, è in modu paralicu ch'e urdinava di veda. Comu di colpu u telefone chjamò. Era u mo piacevule predilettu.

"Bonghjornu, caru". Aghju passatu a notte sera à pensà à a situazione, è hà decisu chì avemu bisognu di esse ", dissi rapidamente, è aghju colpu, beni, chì altru puderia parlà cun ellu. U mo avutu l'altra gravidenza ùn era cunfirmata, è hà avutu ancu lavatu a manu, senza nunda di parlà. Ùn era micca particularmente affullatu, ùn ellu, ùn aghju truvatu l'altru. Per via di questi, in particulari ùn sianu frustrati.

U hospitalu smelled di drogu, è aghju paura di respira, da a mo ziteddu hà avutu un usu cusì. Pensu chì, cumu cù l'aria, parechji virus è i battìri fughjenu in u mo nasu, perchè ci sò parechje ghjente malattia. In fatti, era veru, ma aghju avutu un tipu di teme. Avè vultatu à u ghjinutrugicu, aghju dettu da i mo conjectures, à quale ellu m'hà dettu:

- Pigliate e vostre robba.

Questa era a frase corona di tutti i ginekologi, prubabilmente. Avemu bisognu, micca, tutti i soliti spina, è tuttu ciò chì seguita. Aghju nantu à u lettu, è hà cuminciatu à prughjettà u mo stomacu cun quarchi cosa ch'ella frigiava a mezza puzica. Ùn sapete micca, sia fortunatamente, o, sfurtunatamenti, hà denegatu tutte sospeli. Ancu, cum'è pude amassi stu picciottu, chì ùn era micca, ma nunda, sò sempre ghjovanu è bello, mi trovi nnà un zitellu persone, è avemu avutu i zitelli cun ellu. Questi pensi, aghju vigulu u mo travagliu. era medievu dòdeci, è aghju signalatu u telefunu:

- Oliu, chì vo di dì da a raportu d'ayer? - I asked, as if there's nothing happened.

"Questu avemu da passà per un caminu oghje?" - una question hè stata risposta da una voce gioia, chjamata Senya.