Per a vittoria in u manifestu "Voice. Nannini »Danil Pluzhnikov hà avutu un novu appartamentu in Sochi

Dopu avè guadagnatu a terza tempore di u manifesu populari "A Voice. I figlioli, Danila Pluzhnikova di 14 anni stà aspittava una sorpresa in casa. Young talentu avia datu un novu appartamentu in Sochi.

In a so cità naziunale, Danil divintò un veru herou: à l'aeroportu hà cunnisciutu cù cartelli "Parenti per vincere!", "Danil hè u megliu!". Prima di vultà in casa, u zitellu avia esaminatu per distribuzione autografi à tutti i tempi. U vincitore di u tel showu hè tantu tempu per u restu: Danil hà parlatu à l'avvenimenti di a ligne di l'hockey in Sochi, è parechji eventuali di cità si trovani davanti.

U vincitore hè "A Voice". Nannini »Danil Pluzhnikov vi trasaltenu in un novu appartamentu annu dopu

A mamma di u ghjovanu artistu annunziatu chì u novu apparitu di l'abitatu hè nantu à u terzu piuttostu di una casa chì hè stata fatta in u distruti cintrali di Sochi. Progetti promettenu in dicembre à disputà vivi, perchè u vincitore di a terza tempore di u prugettu "Voice". I zitelli "cù l'esercitu di a casa pò esse felicità à u principiu di u annu dopu.

A famiglia di Danila Pluzhnikov vive in un appartamentu di dui camere in Adler. I cundizioni di abitudine ùn sò micca troppu boni - premiu primu affettatu negativamente a salute di u zitellu disattivatu.