Per una donna di età difficili ...

Diceraghju a storia di a mo mamma.

Per principià, vi intarlegu à ella. U so nome è Lisabetta, travaglia com'è compagnia di u bancu. Altezza - 170 cm, pelle scuru, cavalli marroni longdi è una figura slender.

A storia principia di più di deci anni fà. Era quaranta cun una cuda. Difesa per una donna. In particulare, si cunzidira chì ella hè sola.

In a strada di a primavera, tutti prestu à piglià da ellu stessu un malenzu di l'invierno è a robba. A me mamma ti piace i jeans è stracciati. In u bientu, per suprattuttu ùn sarà micca, ma tutti i so vistimenti cummirciali sò trousers è diversi blumeons, sò generalmente aperti. A primavera ùn hè nunda.

Dopu un ghjornu avemu cullatu cun ella, per aghjurnà u vestitariu. Aghju compiu una mansa di e cose, ma più impurtante - da chì l'ùacchi fighjenu - questa brusa di culore di cicculata. A sita di natura sdrughjava in u corpu, fermu? induve necessariu, apertu u so spalle è i so spaddi. Mamula hà passatu a sira di notte in a fronte di u specchiu, cullendu i so ghjunconi. Claramente ella decidiu a matina dopu per andà per un novu à travaglià.

Diputatu di Mam era Larissa, a donna era una ulcere. Hè aghjuntu à a lingua, sopratuttu s'ellu hè insulte per dì. Inveciu a mo mamma incredibile. Perchè Eppuru, prima, a mo mamma era più riescita, più ridenta, più chjucu, è ùn hà sèrviri uvertisce ogetti. E, sicondu, a mo mamma ùn hà micca un maritu alcohòlicu, è assai prucessi innecessariu chì Larisa avia.

À a sera, ci era un chjamatu da a mo mamma. Ùn era micca dipressu, un pocu di sorte. Ci avemu decisu à scuntrà à un restaurant italià. A mamma hè stata in un mutandine jeans è una camiseta bianca in una gasta.

"Induve hè a rubia?" Avete statu tantu piaciri à vèdelu? Aghju dettu.

- In casa, aspittendu in l'ale. Duna manera mi sentu scuntentu.

U nostru camarero constante Ilya hà purtatu l'ordine, hà fattu un cumplessu favuritu è ​​ci era noi.

"Sapete, picciuttedda". Aghju avutu à u travagliu oghje, tuttu cuntentu, è Lariska per mè: "Perchè sì dressed up? À a nostra età, questu hè micca u male. Tuttu u ghjornu hè per nunda.

Sò ridu chì tutti i visitori à u restu vutaru l'attinzioni.

Dopu ci ghjate à cari cù a mo mamma per più di una ora è riria. E ùn pigliò u blouse à u so ultimu momentu, à u travagliu è à a sera. Sempre spettaculari è felice.

Vulete sapè ciò chì avemu parlava quì?

A vi dicu. E parolle di l'Lariska preghjudiziale ùn puderebbenu micca, ma sò stati scurdati di parechje tempu. Sùbitu intrì in prestu in una difficult age of women. Ma sapemu sicuramenti a verità. A donna ùn hà micca età. Ùn trenta cinque o cinquanta. Sì dite una donna vera, ùn avete micca averà l'età per sè stessu. Sì una donna perchè ricunnosce l'età, crede à mè, tutti quelli chì u circondu à ellu ancu ellu ricunnosce. Eppo u tempu ùn hè micca solu quandu avete sente un modu bruttu in a vostra direzzione: "Ai, ma in u nostru tempu ùn hè micca ... perchè ùn fate micca ..."

Disgusting. Cumpete nantu à a ràdicà ancu a vuluntà di parlà cusì à a vostra direzione.

À una difficult age ùn anu micca avvicina, ùn site micca nantu à u to collu, fà règuli simplici. Miri ghjovani, ma micca ghjovanu. Ùn lasciate mette in bocca.

Ricurdate! A donna hè tanti anni d'età, chì s'assumiglia, è micca cusì cum'è nantu à u pastore d'anniversariu. Pruvate di circà à l'uggetti per l'envezza, è micca solu di a stessa età, ma ancu quelli chì sò assai più ghjovani chì voi. Ùn hè micca difficiule, u più chjaru hè vugliutu.

Ùn sì micca cum'è quelli chì anu decisu chì dopu à quaranta anni, a vita hè firmata.

A me mamma hè più di cinquanta. U so cumpagnu Lariska hà retiitu successivamente. E a mo mamma hà tene u stampellu, si move in a carriera di a carriera. Turni capi versu l'omi, evoca i ghjovani ghjovani. Attends fitness club. Ella buys new jeans and T-shirts per mantene a so spalle è back naked. Dopu tuttu, hè una MUJER, ùn hà micca età, averia assai di fà, assai per aduprà, assai omi volte in una testa.