Radishka - una fonte di primavera di vitamini

ravanu
Ravanusa - unu di i primi fiori di primavera, chì hà un gustu frescu è dulcezza piacevule per u gran cuntenutu di u oliu d'o ommu, chì dà un sapori unicu. Ma pochi pirsuni sapemu chì un ravanellu hà assai pruprietà utili è pò ancu aiutà à riddà di parechji malati crunulichi. È u cuntenutu di filmetera hè l'uguali cum'è cù u col, u pumadoru è u pitullu.

Propina utilità di ravanelli

pruprietà utili di ravane
Ci hè chì u radiche contene assai vitamini: C, PP, fosforu, magnesiu, ferru, calcium, potassu, sodiu è ancu acidu nicotinicu. U cumpagnu di sti vitamini aiutanu à purificà i percorsu cholagogue, sguassate l'excesiva umidità da u corpu, mellite l'appetite è prumove a purità di l'intestinali. A usu riferitu di sta prima vegetale averà aiutà in a lotta contru l'excece di kilograms è di diabetes. Inoltre, u ravanu possa propietariu antibacteriale è aumenta l'immunità. In a primavera, quandu u nostru corpu hè debilitatu è propiu à aghjunamentu di variate malati virali, ravanu, cù i freschi è vegetali freschi, diventeranu un agentu preventivellu impurtante da ARI. È a pectin, chì cuntene, cuntribuisci à l'excrezione di i radionuclide, chì sottu l'ecologia corsa hè impurtante.

Chì hè megliu cà u cima o raizzione?

Pruvalenza utli è pussedi un cimi di ravanelli, chì ùn nè micca micca menu vitamine è l'olii essenziali. E in manu di un bonne ama di casa, stu ghjovanu agriculu veranu sarà una addina perfetta à l'insalate, un punteggio in verde borsch o okroshke. Sì dite una fantasia, finu à ancu e cime di u ravanu serà bellu, è più importantemente - un compunimentu utili di i vostri platti.


Per e bello donna

mascara di ravane
Hè stata interessanti à mè, se u ravanu tene assai pruprietà utili, cumu pò esse applicatu per migliurà a pelle di a faccia. Avè rummaged in Internet, aghju trouve è pruvò una bona ricetta per una maschera fugliali nutriziosa, chì diventerà a vostra "vapeur-chopper" in a primavera. A prumove a saturazione di a pelle cù vitamini è minerali, migliurà a cutioni, nutre è rejiminene. Avete bisognu di mischjà 2 ravane finamente raffinati, 1 cullenade di u meli è 5 zipuri di l'oliu d'aliva. Tuttu chistu ci vole à appiicà à a faccia è ponu stallà 5 minuti, dopu a quale si deve esse chjappu di acqua. Pudete vede u risultatu dopu a prima appricazzioni di sta maschera curativi. Inoltre, u ravanu hè utilatu per rinfuccà i maggetti. Per fà questu, aduprà u zuccheratu di ravane, chì si mischia cù u stessu quantità di vodka è fate lotioni à u focu dulore. A me avana m'hà dettu chì quandu i ravani erani stati ligne, i peccatori brillani. Piglionu i frutti petri, tagliate à mezu è scazzate i so carichi. Fattu li peccati si sò menu notevili. In generale, forsi quale è u ravanu aiutanu à ridivà un pocu problema.

Tuttu hè bè in moderu

Ravanusa hè certamente una vegetale sana, ma ùn deveru micca scurdate chì cuntene elementi micropore è macrose chì in quantità grandi pò pardunà e persone di malati gastrointestinali, è quelli chì avianu prublemi cù u sistema cardiovascular è a vesicatura . Puderà ancu infieru è irritazione di a mucosa galizziana. Ma in petite quantità - una o duie volte una simana - questu verdura hè tutartamenti inutilità.