Perchè a ghjente rinunzià e so parolle?

Succece chì una persona parla cun qualcosa di cunfortu, è dopu un'occhiata ghjè dichjarava devi tutta a manu upposta, assicurendu chì era cusì cusì cusì. Perchè andemu per questu quì è rinunzià i nostri palori?


Rinvià u Past

Succe chì una persona reinterprets i so sentimenti è i atti è decide chì tuttu ciò chì era micca. Per esempiu, duie anni fà a ragazza pudaria dì chì ella piace un ghjovanu è vulia fà una relazione cù ellu. Ma à u tempu, a donna dici chì era una amici, ma micca amore. Perchè ella doing this? Forsi havi un tipu di resentimentu per un ghjuvanottu. O compara i so sentimenti passati cù vera, chì, forsi, sò più forti o forti. Hè per quessa, a piccioccu accumenza di crede chì a rilazioni passata era in tuttu distinta è ritenuta i parolle falati precedente. In questu casu, una persona ùn capisce micca ciò chì contru à sè stessu. Simply then era confiante chì ellu sintia una cosa, ora si basa à sensazioni propriu differenti è simpricimenti si scurdanu di u passatu. In questu casu, hè difficiule ancu culpà à qualchissia per qualcosa. Simply, sottu a influenza di certe emozioni è impressione, e persone cambianu l'opinione è si scurdanu di ciò chì dicenu prima. E forti i sentimenti - a più forte di tutti. Allora, s'ellu capisce chì una persona cambia a so mente solu da a influenza di l'emozioni, ùn anu micca ingeratu cun ellu. Ellu simpricimenti vede u passatu è i so esempii passati solu per u prismu di u so statu prisenti, chì pò diferenziamente significativu di ciò chì era.

Scantu

Un altru raggiuni perchè e persone di ricusate di vigilà per i paroli hè un scantu banali. Per esempiu, una persona pò assicurà una supranatura, è da pudè avè capitu chì, per via di i so parolle, si mette in u spaziu di u cunflittu o una persona di pezzi cercati ponnu rinfigurà, ellu ripiglie tuttu ciò chì dice. In questa situazione, resultau à esse guasi ogni unu di noi, cusì hè difficettu per ghjudicà quelli chì facenu questu. A banda, questu, di sicuru, hè bruttu è sbagliatu. Ma di l'altra banda, nuddu vole di diventà u culpulu di una disputa o un scandalu, sopratuttu cunnessu cunnessu un persunale. Hè per quessa chì spessu spessu chì un omu hà dettu qualcosa di qualcosa à u sicritariu, è cusì accumenza di ricusà l'sti paroli. In questa situazione, deve esse cunsigliatu di ùn uttene micca dichjarazione cum'è argumintazzioni in ogni disputa. Se ùn sapete chì iputicamenti una persona pò dà a parola per a parolla, postu chì nunda ùn deve esse dichjaratu à tutti, hè megliu per esse micca sparghje infurmazione chì avete accettatu accidintali. Probabilmente, nunda hà bisognu di sapè nunda, è a persona chì hà dettu ch'ellu ùn hà micca bisognu di sustituisce, perchè l'hà da pattu per accidente o di crede chì pudete arricà u vostru segretu.

Manipulazione

Un altru ragioni perchè una persona pò refusa u so parolle hè a manipulazione di l'altri. In questu casu, a ghjente aduprate a parolla per fassi mette à quarchidunu contru una certa persona (persone) o per forza una persona per fà ciò ch'eddu vole. In quessi situazione, a ghjente si parla una cosa, l'altru - altru, eventualmente crea una situazione in quale tutti cede di fiducia di l'altri è di l'uni solu. Hè nutate chì in questu casu avete bisognu di sapè chì, cumu è cumu si dì, chì parolle de piglià turnà è cusì. No tutti i pirsuni sò pronti per tali "operazioni". In a maiò parte di i casi, i manipulazioni sò divulgati, perchè a persona si furonoce. In ogni casu, ci sò veramente casate quandu, per mezu di ei azzioni simule simpatiche, una persona pò manipule in silenziu un gruppu di genti cum'ellu piace. In quessi situazione, hè bisognu di vigilà dinò seguite ciò chì a ghjente dice. U manipulatore pò sempre calculà. Just need to trust your intuition and experience, as well as not to question the likes of people close. Se u manipulatori hè affruntatu da a cunzigizzioni di opinioni è di fiducia in l'altri, prigione assai punizzioni qualchì cosa, è pudete cunvidallu di menticre. Ma s'ellu ùn pudete fà questu, allura u manipulatore similante vieghjani à ognunu cù l'omi ondi è dicenu: "Ùn aghju micca cusì", è dopu à a vostra volta, fate tuttu ciò chì pensa à a so testa.

Non persistenza

Oghje chì a ghjente porta e so parolle, perchè ùn puderanu micca adduppati à un puntu di vista. Intunarunu di l'una à l'autra, dà à l'emozioni, dicenu ogni cosa chì venga à mente, è poi piglià e so parolle. Tali parsoni ùn anu micca sicilianu stabile. Un mumentu specificu, veramente pudemu cun certezza assuluta, per esempiu, prumetti di voi chì in una sema mancu manghjate in vacances. Ma dopu à trè ghjorni, sta persona prendrà a so parolla è dicerà chì ùn vole micca à nimu è si piacere à sente quì à settimane dopu in fronte di l'informazione. Un ghjornu dopu mudificà a so mente è torna torna di cullà in un locu per andà, ma quellu tempu hà elettu un altru locu per u restu. È cusì pò piglià e so parolle è deve promessi novi à l'infinitu. Con such unstable people, hè assai difficiuli di cumunicà, ma se sè vo vulete cercà stà vicinu à una tale persona - ùn esse arroganti. Ùn averete bisognu di u male. Hè solu chì a so psique se comporta in modu simili, è ùn espresi solu ciò chì si senti. Invece di gridari novu, quandu chì sta parulla cusì cum'è cunvene per voi, aghjunghje è ùn hà sughjettu à aduprà ciò ch'ellu promete, perchè più tardi, cumu dicenu, ùn ci era micca.

Alienation

Sfortunatamente, a ghjente rinunzià e so opinione è ripete a parolla, perchè simpricamente sò sottu a influenza d'altru. Per esempiu, puderanu esse ciò chì pensanu, ma in a presenza di una certa persona si rifieghjenu e so parolle è si cumincianu à sprimenu micca u so propiu opinione, l'atomu, ch'ellu imponì. In questa situazione, una persona si dichjara chì hà avutu fallu in prusperu, è solu avà i so ochji sò aperte. E quasi sempri in tali situazioni, ùn anu micca solu dà i parolle. Cumincianu à criticà in modu violu ciò chì hà dettu prima, parlà micca di elli ùn sò micca i più affittuosu è generalmente si cumportanu cum'è si fanu quarchi terribbili. In modu, spessu, i parolle chì ripaghjanu ritornu sò veri, ma a nova parolla vera esse sbagliata è stuposa, ma una persona chì hè sottu a influenza d'una persona hè simplicemente micca a pudè avvinta.

In ogni casu, si una persona si pigghia a so parolla - sensu chì crede chì un tali attu serà u più correctu. Un parente simplice pò esse un resultat deliberatu di l'analisi di certi fatti o l'influenza di qualchissia o quarchi cosa in a so mente è a mente.