Perchè avemu a paura di fà i so cumpagnie veru?

Tutti sùanu un solu qualcosa, ma no tutti sò pronti per traduce i so sònni in rialità. Perchè sta succeta? Dopu tuttu, parissimu, se vulete cosa, inveci contru, vi ferà ogni effort è andà à l'uguale ùn importa ciò chì. Allora perchè tanta pòpulu ùn eserianu i so sònnii?


Prevention of disasters

In fatti, in a strada chì guverna à a realizazione di i nostri brami, l'ostaculi spessu apparevanu chì sò i nostri temerà. Sò quelli chì fà facemu, firmate e mani. U primu scantu, chì parleremu, hè un paura di disappointment. L'omu hè scantu di disgrazzià. Inoltre, stu timore teme micca a sola frustration in un sè stessu, ma ancu di cuncepzioni in u sognu. Se parlemu di a prima forma di timore, da questu ci hè chì avà ùn pudemu avè ottene ciò chì vulemu cun tutti i nostri cori, questu quì hè u mostru più vangatu. Semu solu riri solu, hè terribili - per esse stupidu cum'è un islabi, perchè ùn pudete micca ottenevule ciò chì vulete. Hè per quessa, invece di principià per esse attu, spessu dì chì u sognu ùn era micca un big deal. Allora, un pocu discibilu, cun u tempu hà scappatu. Ci hè più faciule per noi di rinunzià i nostri sònnii più cà prupone è esse disappointatu.

Parechje ghjente ùn vulete micca devene situazione chì si parvenu stupidu stupidu. E sti pirsuni nun sùbbenu sempri percive ciò chì succede in u mondu. S'è pruvate à sustene a tali personale, ellu vi cunzidira à tuttu ciò chì site per quessa perchè cunsidereghja di debbità è prostituta. Hè perchè stu tipu di persone solu ùn vulete micca dà spiigà à l'altri, per vede cum'è débili è rotte. In fatti, questa struzzioni di u casu hè stupidu è irrational. Prima, perchè hè u vostru sognu è u vostru modu. Dunque, nimu hà bisognu di voi, chì vulete fà è cumu micca per falla un errore. E sicondu, ogni persona pò fà sbaglià, fate l'imbusca è ancu rinunzià. E ùn ci hè nunda terribili chì ùn puderia micca cumprà un sognu. Forsi anu successu a prossima ora. E se l'Internet, allura hè sempre felice. Dell hè chì scantannusi per esse cunsideratu da tuttu, ùn avemu micca avvisu chì ci sò cunmenu à u tormentu eternu, chì rende a so core à a fine di a vita. Dopu tuttu, sè ùn vi cunvince micca à l'altri, ùn pudete micca burlatu. È se rinunziassi un sònniu per via di teme a disappuntu, quellu sognu ti prutezza cù una sombra è ùn permettenu sughjettu di ùn mancu pruvà à fà qualcosa.

Cumu l'esitatu supra, una persona pò esse paura chì ùn solu per esse frustate in ellu, ma ancu in un sognu. Chì ci parrammu? A volte ci hè chì pare avemu chì u nostru sòntu hè assai illusoriu è hyperbolevule, ma in fattu, tuttu hè assai simplice, più primitivu è micca bella quantu pare pare avanti prima. Sì dite un esempiu, una persona pò esse sognu di tutte a so vita per andà in a cità, induve ellu hà visitatu solu parechji volte o ancu u vide in l'imagine. Sta cità pari chì esse a corona di a creazione architettonica, a più carattica, bella, solu ideale per a vita. E hà sunniesi di stallà quì, ma ùn si move micca. Perchè? Ma perchè ùn deveru micca dececciatu. Hè per via di quessa chì e persone anu teme d'alcune i so scopi è di facenu i sòveri fatti. Se u sònniu hè distruttu, a vita a pirdarà un parenu di brillanti è specialità. Por desgracia, nuddu pensa chì i nostri sòdevuli sò stati destroziati da noi stessu. Parechje persone sapi per ignurà e cose è seguite per percive ciò chì soani cun l'amici di a manera chì facenu prima di u sognu hè rializatu. Per elli, a cità di fàtela hè cum'è a fata, ùn importa ciò chì. È si cuntinuanu a vidiri miraculi dopu trenta anni di vita in questu, perchè u so sognu hè diventatu una realità, ma ùn hà micca perdutu a so maravigliosa ùmmira.

U timore di esse un ghjermoru senza aspirazione

Parechji sò teme per fà i so sòveri veramente ch'elli ùn sanu micca cumu si vanu si averanu ciò ch'elli anu vulutu. Dicale, pudemu dì chì dopu à ottene un sognu, avemu bisognu di mette novi, perchè ùn ci hè un limitu à a perfezione. Ma micca tutte e persone sò pronti per truvà l'etitseli. Certi pirsuni pensanu chì veramente sò solu un sònniu. Quand'ellu vanu veru, u significatu di a vita mera hà scappatu è si sprimà in paese. Avete bisognu di i ghjente chì hà sappu per decennii. Per esempiu, qualchidunu voli marchjà in u mondu. Pudete passà a ghjorni parlendu e riti chì sò più interessanti, sunnannu nantu all'estiru, quale ellu riceve cun ellu è cusì. Ma ancu cù l'uppusizione, un tali caratteru ùn conta di u so sognu à a realità. Perchè ellu faci? U fattu hè chì dopu avè cumpiitu un sognu, una tale persone hè scantu di senti u vacu in u cori. Dopu tuttu, ùn hà più à pudè prugà è di prisentà, ùn puderebbe inventà ogni petite cosa, sceglie tutte l'opcions è cusì. Eppuru d'occuparisi invece invece, una persona hè micca simpricimenti. Ancu da u pensamentu chì avarà tandu tantu tempu liberu, chì ùn pudere micca stà annantu à i sònni, diventa scary. Da u listessu, in i sogni, una persona pò fà tuttu, cum'è ellu voli. In a realità, certe force majeures è reining seranu necessariu. È hè bonu si sò petite. Tuttu chiddu chì hà un sognu, i pinsamenti parevenu in u mo capu. Ma se qualchi pò sguassà rapidamente di elle è seguenu crede chì tuttu sera bella, chì hè megliu passà a vita in a realità, è da esse da quessa, da chì l'altri pò micca pense nant'à u male, cusì hè più faciule per elli chì u sò sognu hè realizabile è cuntinuate à gudirà e vostre fantasìi.

In fattu, u scantu di rializeghja un sognu hè in inherente in parechje persone. Ma s'ellu alcune bè chì hà bisognu di puchese cun ellu è pruvate à superà u so timore, l'altri pinsanu di tali reazzione per esse di manera normalizada, per quessa ùn fate nunda. E persone chì sapanu cumu per quellu chì vulete, per una bona ragiunaria, dicenu chì ùn pò micca esse un sonu rializatu chì ghjustu parechji si sò teme di mette in pratica. Eppuru, in questu casu, si pò esse l'argumenità, perchè, per esempiu, una persona pò piacè à qualcunu tornendu da l'altru mondu. Cusì, serà megliu esse chì quasi ùn sò micca esse scrivevi. E se vulete ricivi quarchi cosa in questu munnu, pudete suldite quand'ellu sguassa tutti i vostri teme. Dopu tuttu, a vita ùn ci piace à i vultuli in tuttu, amechta voce da elli, cum'è e bellissimi paparazzi, chì dà l'oppurtunità di vedà, ma per ùn piglià.