Infurmazione per un criaturu pocu babbu

U svegliu s'hè svigliatu, stinatu, rien? Hurrah! Avete dumandatu una cosa utili - creà cura per un picculu fratedu picciriddu.

Dopu à u nàscita, spende cun un cuncorsu postu crisp. Prima, avarete bisognu à a limenza, dà l'abitudini higiènici. Siconda, vi darà tutte è u zitellu in darà un bon di l'umore per tuttu u ghjornu ... se tuttu hè tutta di pianu.


U cùaddu

Hè u karapuz u sonnu duranti a notte? Hè fattu! Allora ellu hè sanu, senza fami, è ... in un paffuto di qualità. Solu sta matina ùn avete micca bisognu questu attribu di nascita. Almenu per un pezzu. Chì a respira di a respira di u zitellu - pigliate un coltu di l'aria (si sullivati, da quandu hè immaginatu è avete bisognu à fà)! Tuttavia, per fà tuttu consistente. Elimina u diaper da u zitellu. Làvate cù acqua riflettente (u muvimentu di a manu da i genitali à l'anu). Allora pigliate a mozza cù una sicugna è pigliate à una tabella cambiata. Eccu, cù una bona luci, possa l'uccasioni di circà esagiti tutte l'aricchi (ùn anu avutu qualchì irritazioni, un pimple?), Per prucessu u zuccadoru (se u zitellu ùn hà micca un mesi) grazzi à a cura di un picculu fatu nutatu.


Vodichka, acqua, lavò u zitellu

Ricurdativi di e linii di K. Chukovsky: "Avemu bisognu à avà da lavà in tutti i matinati è a notte ..."? Questu hè u prublemu vicinu in a vostra cronica matinata. Pudete lavà a carità di u babbu cù l'acqua fresca da u grigiu, o fate a frunti, u mandibule, l'occhi cun una spugna mintra, ma ci hè una altra opzione - lavura medica. Hè amparatu à i zitelli cun anguilla bianca (milium) in a faccia, chì neianu da ubligatoriu di i glànduli sebacies. Fate chì i zitelli anu un oliu agnellu? Utilizà i stessi cleansers medichi. Senza ùn scurdate micca chì per ogni ochju, bisognu di una padedda di cuttuni separata. Zavari 2 tbsp. spese di calendula fiori in 1 litru di acqua fogara. Chì cunglinda per circa 30 minuti. Calchinu calvicitu è ​​pour à un pappacciu per a cura di un picculu latinu novu. In anticipazione, mette u cuntinuu vicinu à a tabelle di cambià (in ogni casu, ùn lasciate micca un criaturu unattended). Cù sta dicurazione limpia a faccia di foglie cù pads cuttuni.


Limpì u foglie

Spessu in u canru, i zitelli sò formate crosta. Questu hè duvuta à e catene di u latte, particulate particulate microscòpicu. Di sicuru, interferenu cù respirazione normale. Se un problema simili hà sviluppatu è i vostri zitelli - puliscenu i so passageri nasali. Cumu fà questu? Prima, per ammucciasti i crosta, geganti un potaghju cù l'acqua di mare (Aqua-Maris, Salin, Humour) o solu solu salina. Uni pochi pezzi in ogni passage nasale saranu abbastanza. Ora wait a couple de minutes. Twist two flagella wadded wadded for each nostril. Aghjeghja pocu à l'acqua furiosa è prestu a bocca à l'arcu. Tutte e crosta si stanu nantu à a lana di cotti. Da a prima volta ùn hà micca travagliatu? Nunda, pruvate à novu! À voi saldarà!


Ùn avemu bisognu à scarrà qualcosa.

I so mamma sapienti sapi quantu sbattennu i unghji sò in i culminati è quantu rapidamente criscenu, perchè duvete fà bè à a cura di un picculu frumu novu. E quantu prublemi sò disposti! ... In ogni casu, pudete riesce cù questa problema. Spessu, u prucessu impedisce u scantu di a mo mamma per dannà i so dècidi di dito cù i tisiglii. Eppuru, ci hè quarchi cosa di preoccupari: u zitellu ùn si trova in silenziu - volte, bocca ... Pè i vostri porsi sò longhi da u fundale. Cumu scaricamentu di u scantu? Ci sò parechje ricette provistenu bè. Cumprate un manicurinu di u zitelli. Ci hè un tassu sicuru - cù arrippelli arrotrati, perchè a pussibilità di ferita hè ridutta à quasi cero. U ghjocu incù i capelli speciale (sò cunvenuti per fà un pedicure!). "Aghjustate i cunghjunghjini d'un figliolu o figliola à i brazze è i so ghjuvelli mentre u zitellu hè dorme (se fate u vostru) o cù l'aiutu di u papa durante u periodu di vigilia (ellu possite u manicu, a vina di u fioru, perchè ùn ùn si stumbleranu o interferiscenu micca cunvultu) . Ùn avete bisognu di taglià u calendula di u ghjornu, ma solu cum'elli si crescianu (cada tres o quattru ghjorni). Dopu un pocu di prucessu, avete firmatu à teme averedu u zitellu.

E l'imba sarà prontu à u fattu chì a manicura è a pedicure hè una cosa rispunsevuli.


Ears à u vertex

Quandu a securione sulfu s'acumule in l'intricatu (in solitu marrone), avete bisognu di purificà l'aricchi di u zitellu. Senza maiò sta facizzione cù i pruduttori di cotti! Una volta in cincu à sette ghjorni, utilizate per questu scopu spartitu i zitelli, cun un limità. Tali precisamente ùn saria micca capacità per ferite a membrana timpànica.

Sì averebbiate e toghjusteri più spessu ch'è una volta di a settimana, hè megliu utilizà bieti di cuttuni (ghjuvate dui pezzi densi di cuttone sterile). Pigliate a parti suciale di u canali orvu cù un flagellu. L'arechju hè ancu di sulfu, è u turundock hè digià suci? Avè da preparà un paru più è lascia à l'usu (mentre ti facenu cù u liceu di cuttuni, ùn lasciate micca u vistu da u babbu!). A strada, per ùn avè distractatu à questu tempu, avemu avitu chì torci à u buddise di cuttimi in anticipu è lasciò in un saccu o sacche. Ùn li purtarli micca di u verdure. Trascorsu da a cambienti.


Neat little head

Chì i vostri posti di uttini dopu ... piacere di pelle. No, ùn avete micca devenu in ogni locu in u sensu litterale di a parolla. Avete bisognu di fà u to figliolu pè u to figliolu, è ancu in u casu quandu u capu di u foglie hè solu un fuzz di aiuole. Cusì, a custituzione cunsiste parechji varietà.

Traculare a testa di u zitellu cù e vostre mani (in nisun casu ùn mancanu micca - ricurdate a fontanela!) Primu in a direzzione da a frunti, temples à u spinu di a testa, à vice versa.


Stimulation of hair growth

Pigliate un sbagliu raspberry cun tralciari naturali (solu questu quì si devendrà u novu!) È travaglia cù piacè. Ùn esse u overdu! A pelle di a ghjustizia di i zitelli hè moltu offerta (ricurdate a fontanela!)

Finemu a sessione cù u più beddu paese. Prima pienanu cù denti rari è, dopu cù un grande (preferibbilmente di legnu!) Pente u pilu di u foglie in una direzzione, dopu à l'altru. E cumu si u zitellu hà vede cù a parti mediata? ... Ti piace, Mummia? Certu! Eranu grandu cum'è un maestru! Allibiu à u specchiu! Chì u carapuz nantu ad ellu stessu admira. U pruceduri di u matinu sò più.