Perchè l'omi anu teme di donne sicuru d'autore

Moderna, riescita, ma e donne solu, spessu si dumandà a quistione: "Perchè l'omi temeranu e donni sicuru d'autore?". Prima di tutti, perchè e donne ùn anu micca elettu u so mondu internu, sò sinceri, è l'omi piglialli per una amena. Un omu voli esse sempre in capu è teme chì una donna forte ùn rinviarà mai un postu di pusessu.

E indecisivi è inseguri teme chì una donna senti u so timore. Anu teme ch'ellu sia abbandunata, rifiuta, perchè ellu ferma a so stima d'autore. Hannu a paura di esse ignurante.

Perchè ghjè omini temerati di i pruduttori self-senza sensu? Sì, perchè una donna hè un tesoru veru di a vita famigliali, a nascita è a crianza di i zitelli. Idda farà di manera prudente è raziunale in ogni situazione. Per favvi di preservà a famiglia, una donna hè capaci di assai, perchè capisce a so impurtanza è cunnisciutu u valore. Una donna forte si cumportanu cusì chì un omu si senti u capu di a famiglia è ùn devi micca permessu ch'ellu hè "sottu u talianu". Ellu vi ferà sapè chì a paraula decisiva hè detta d'ellu.

I femini custerdi sapi cumu aiutà à un omu superatu u so timore, incertezza, dubbitu, sapè cumu migliurà a so autoestima. E donne fermu ùn mancanu a so supranità à l'omi. Perchè averia ancu pruvà nunda à qualcunu? Ella travaglia nantu à ella è autore affirmata.

In l'affari, e donne sò più rapidamenti cà l'omi. A qualità naturali aiuta per riabilità più veloce è adatta à i cambiamenti. I femicili sò più veloce chì l'omi per adattà in una nova situazione, li piaci à sperimentate è questu hè solu per u so vantagiu. A flessibilità di mente è intuizione aiutanu à e donne per supremu l'omi in diverse campi di attività.

Una donna, avèndula inganninziu versu cun ella, cunfidenza, principia a lotta è guadagna. E donni senza cuscenza sò capaci di prisentà cum'è ghjunti, seguitanu a so aspettu, sò capaci di prolongà a ghjuventù. Sò capace micca solu di difendà l'opinione, ma ancu per ricanuscià l'errore, se ùn sò micca dirittu.

Una donna muderna ùn hà micca attivatu una relazione cù qualchissia, solu per ùn esse solu. Ella crede chì hè megliu esse solu ch'è quellu chì facia u dirittu! A donna cunfidosa cunnoscia a so valuta è l'omi anu teme. L'omi teme di u desideriu di a donna per a satisfaczione sessuale. Ùn pò sbaglianu chì questu hè impurtante nò solu per i raporti, ma ancu, primarmenti per a salute di e donne. Ùn à teme ùn campà à l'expectativa, l'omu evita u cuntattu.

L'omi anu teme da e donne chì i trattanu bè assai perchè si sentenu anzi è credi chì quì, cusì chì e donne pruvate à piglià à u cuntrollu. L'omi teme nessuna donna di e serve è sparte a vista chì una donna autoconfia hè spessu prufessiunale.

L'omi anu teme di donne assai attrattiva . Hè scantatu chì fallenu micca a donna chì ùn mette micca i paràmetri chjamati. Parechji omi trovani belli donna accessibili. L'omi anu teme à risponde à e quistioni provocative, sò teme di parlà à u core. L'omi sò attentini chì ùn sianu subordinati à un capu, perchè ùn ponu esse micca prissioni annantu à a ghjente ùn anu da disattivu cù qualcosa. Hè assai cunfusu da u dirigenti di e donne. Una donna confiante ùn permettenu micca per esse umiliatu, è un omu teme di a so aggressione. L'omi anu teme di u malviziu, hà teme chì anu da esse obligatu d'impone l'opinione.

Solu l'omu dèbuli anu teme di donne sicuru d'autore. L'omi rendi reali, ùn sò micca teme à e donne forti, ma ùn anu micca piace u rapprisentanza masculina di u sessu fair. Cusì ùn sia micca solu forte è cunfidenza, ma ancu attraente!