Biografia di Celine Dion

Celine Dion? Iè, hè quella chì canta a famosa canzona "U mio core vi cunse", chì diventò u leitmotif di passioni per "Titanic". Sta cumpusizioni anu ricivutu un "Oscar" in a nomina "A melanconica di u filmu" in u 1998. Compacti Dion disperse edicions di 25 milioni ...

Celine Dion hè stata natu u 30 di marzu di 1968 in u picculu cità di Charlman, à 30 chilometri da Quebec. Era a più chjucu di catorcine figlioli in a famiglia di Ademar è Teresa Dion. Ma dopu uni parechji dicennii u so nome fù cunnisciutu da quasi tutti.

COLECTION PER LONG TERMO

Hè difficiuli di crede chì a lingua nativa di u cantante, chì canta in virtuosamente in English, hè in veramente francese - hè nata in u Canada francese. Finu à sett'anni anni, Celine ùn cunnosci micca una sola parola in inglese! L'apprendre a lingua di a pruvincia di u pruvince di u Canadese ùn hè micca degutu à a bonora, ma sottu a duressia: i pruduttori spieganenu chì in French, alas, ùn hè ricunniscenza mundiale. Dion era visibile Mireille Mathieu, chì ùn hà micca vulutu sapè l'inglesi, è perciò significativamente limitatu a varietà di a so popularità. A strada, Céline, cum'è Mathieu, hè da una famiglia grande. Hè u più chjucu di 14 zitelli. True, i so genitori ùn eranu micca custeretti cum'è Mireille, ma musicisti, chì, longu u weekend, fighjenu cù i zitelli in un picculu club in una cità provinciale vicinu à Montréal. Cusì Celine canta in publicu da sei anni.

Con Mathieu Dion, di sicuru, sò rilassati micca solu per amà per una grande famiglia è una lingua cumuni. A diva di Canadà, da a strada, hà ancu una vita di cinque o'clock è cunvince dramatic talent. A prima aspettazione inolvocita di Dion prima di u pianu europeu hè statu fattu in u Festival d'Eurovisione in 1988. Ghjudicate di parechji paesi hà chjamatu u megliu. Solu, apparentemente, u scrittu da u principiu hè scrittu à a so famiglia, perchè era cun a canzone di Dion à u cartoon di Disney "Bellezza è a Bestia" chì a so cunquista di l'audacia internazionale. Dopu ci era a canzone famosu grande, realizatu da Dion duet cun Clive Griffin "Quandu ci sò in amore" da u sensible film "Sleepless in Seattle". E dopu u Titanic.

PIETRE VIVI TRUE ...

Céline Dion cun qualchissimu tipu di cunsistenza bellezza incorpori i so sòiu di zitiddina, sia creativa è persunale. Hè chjaru chì una zitella di una famiglia ricca provinciana vulia un magnificu casanu ... In ogni casu, nudduu spettava di sta scala! A preparazione per l'eventu pigghiò un annu sanu. Particularmente impressore era l'attire di a sposa è a fugliosa divizia di expensive. A matrimoniu hè statu christened "royal". Per via, i parenti, dopu studià l'arbre genevale di Dion, truvaru chì a so adore adulescente hè un discendenti direttu di u Re di Francescu Charlemagne!
E quale hè statu u felice felice di u cantante? Ùn dubite - u so productore, à parte di u primu - Rene Angel, chì hè u so averebbi. Hè quellu chì "hà scupertu" à l'età di 12 anni. A ciciri in u circondu in u so unzioni stavanu turmintatu à Dion: "Ùn avete micca vicinu à Renee à 12, hè accadutu più tardi - in quellu tempu eru già 20!" Quandu avemu prima scopre, mi percepia cum'è u zitellu più perfumu! Sì, vi cunvince i chiaroscuro! À a question di futuri filòsufi, Céline accetta per bè: "Pianu di pruduce una più di a mo mamma". E ... pruduce un altru album.

BLACK STRIPE

Dâ duna cosa, Dion hà parechje persone bellu semplice in a cumunicazione, a personna calma è alegre, ma, per un'altra banda, hà sappiutu qualcosa di lacrimò, furzò i ghjurnali meticulosi per suspettà chì qualcosa era tortu. Ci eranu rumorsi chì u cantante hè sottumessu per una depressione sia, è un ghjornu stessu hà intrutu in a clinica cun un diagnòsticu di "u più altu di l'espansione nervosa è fisica". In ogni casu, hè veramente surprisante si unu si deve avvistatu chì u sposu di u maritu ùn hà micca pisatu u so propiu è ùn mancu ùn permettenu di sceltaru ancu un costume di scena! A fine, u so unioni famigliali hè stata malatia. In a premsa ci sò stati rapporti chì Céline hà scappatu à scopre di l'attu suicida.
Però, furtuna, questu ùn hà micca effettuatu u travagliu. In u falatu di u 1997, l'album triunfalu di Celine Dion "Let's Talk About Love" ("Let's Talk About Love") hè statu liberatu. A strada, a canzona "U mo core ùn stà micca firmatu" solu da questu fugliale. Celine hà sempri piace à sorpresa, ma questu album hè stantatu. "Parlà di l'amuri" hè divintata una retaccia rara d'alenze creativa inesperu.

Idols di a so ghjuventù

In seguita manera, devenu devenu chì u cantante di u Canadianu, anche u so caratteru depressu, si trovani assai bè cù u mondu sanu è hà recullatu una ricchezza rimette di successi chì l'invitati interpreti più stellu. Per principià, almenu cù un duulera sincerità Celine incù l'ídolo di a so ghjuventù, Barbra Streisand ("Dicu"). À u mumentu impressjonanti hè a cooperazione di Dion cù ... Luciano Pavarotti. Cantaru un dúo assai sofisticatu di "I Hate You, Then I Love You" ("I Hate You And Love"). U vucale di Dion ùn hè micca cusì cumminente cun a voce di u tenore. Questa cançon hè stata rializata prima "vive" in unu di i cuncerti culturali in Europeu Pavarotti. Célinine ùn pò micca sughjurnate a sindicazione cù i so idoli ghjovani - u gruppu "Bee Gees" ("Bee Gees"). "Scrive un cantu per mè," Célula dice: "ogni mani di a matina dopu esigare, ùn pudemu micca crede chì questu hè micca un sognu". In modu, a cumpusizioni "Bee Jiz" "Immortality" ("Immortalità") annantu à un misteriu in l'eternità - una di i più belli in l'album.
Dopu l'Oscar, Celine Dion hà accettatu chì era ancu temutu - quasi tutti i sòni sò rializati. Ci hè solu duie parte di l'abbandunena, ma "a più estimata" - per diventà un stiddu di filmi è avè un figliolu.

MAGNA MUSICA AMOR

Celine Dion hè chjamata "cantante". I critichi dì chì a so voce hè "fridda è meccanica" - è a verità hè, tutte l'emozioni sò verificati cù cura e verificate, senza riei, senza cascà. È e revelazioni, in generale, nè micca. Ma hè littiratu è romanticu, questu hè ideale, almenu per u cinema. E d'amuri, solu per l'amore. E cum'è sapemu da u vechju dichjarazione di i Beatles, "Tutti hà bisognu hè l'amore". Da stu puntu di vista, u travagliu di Céline Dion hè assicurata perfetta.

Céline Dion, dopu avè scappatu in l'anni 1990 in l'avantguola di a musica populare populari, hè statu ricunnisciuta da i centri maiò di a muzindustria: Grammy à i Stati Uniti, Juno e Felix Awards in Canada, Music World Awards in Europe. U mondu sanu hà vistu cum'è di un addevu stupidu ghjuvatu, diventò in un superstar international luminoso. È cusì avantaghju.

Discography


Taking Chances (nuvembre 2007)
D'elles (maghju di u 2007)
On ne change pas (2005)
Miracle (2004)
Un novu ghjornu ... Live in Las Vegas (2004)
1 fille è 4 tipi (2003)
Un coriu (2003)
U novu ghjornu hà ghjuntu (2002)
I Volume di u cullissivu Volume (2000)
Tuttu U Caminu ... Una Década di Canta (1999)
I primi singles (1999)
Au coeur du stade (1999)
S'il suffisait d'aimer (1998)
Queste Sò Tempi Spezialisimi (1998)
A cullizzioni 1982-1988 (1997)
Let's Talk About Love (1997)
Live à Paris (1996)
Falling Into You (1996)
Or, u volumu unu (1995)
Ouro, tombe dui (1995)
D'eux (1995)
À l'Olympia (1994)
U culore di u mo spiritu (1993)
Celine Dion (1992)
Dion chante Plamondon (1991)
Unison (1990)
Vivre / U più bellu (1988)
C'est pour vivre (1987)
Incognito (1987)
Les chansons en or (1986)
Les oiseaux de bonheur (1984)
Melanie (1984)
Les chemins de ma maison (1983)
Chante Noel (1981)
Le voix d'un bon Dieu (1981)