Parenting in i zitelli

Spessu, i genitori facenu i sbagli in l'educazione di l'indipendenza di i zitelli. Però, ùn hè micca surprisante. Spessu, i genitori ripiglià i so figlioli assai, pinsannu d'avè una zitella felice. Sicura chì questu hè bonu, solu i zitelli puderanu essevolvi un sensu di l'egoistu, è crescente, cuntinuanu a dumannà à i so parenti chì cumpienanu i so capricci. Hè per quessa chì hai bisognu di truvà una cima d'oru è insegna l'indipendenza di i zitelli. Inutili, eventualmenti, avè bisognu à pagà per u fattu chì permettenu u zitellu troppu.

Prima cumpitenza

Allora, chì deve esse fattu per educà l'indipendenza di u zitelli? Di sicuru, hè necessariu di inizià a furmazione à una età curretta. Per principià ci hè necessariu accustomà u zitellu à a indipendenza in i più elementarii: lavà, frasciani i denti, manghja. Sì u zitellu da u principiu di a so vita cusì cunnisciutu à fà questi semprici manipulazioni, quandu più tardi ùn hà mancu u desideriu di dumannarà à a so mamma per alimentà o l'hà lavatu.

Apprendre à aiutà

I figlioli sò più vechji, à l'età di circa quattru anni, u desideriu di aiutà l'adulti, fà ciò chì facenu. Parechji parenti ùn anu micca daveru i zitelli, per esempiu, per lavà i pezzi o puliti, riguardu à u fattu chì l'avè da fà. A criazione hè fundamentale in male. Siccomu u zitellu à seguita avà hà bisognu à principià à aprile di fà i travaglii di l'oghje è, inizialmente, ùn hà micca travagliatu. Ma s'ellu ùn hè micca usu di l'indipendenza, dopu à una età maiò, serà più difficiule per voi per forza di fà per quarchi cosa, perchè vi aiutà à u fattu chì i so genitori devenu esce cumprà tuttu u travagliu. Hè per quessa chì a criazione hè di travaglià diversi facenzi di a casa, ma di sicuru, sottu u cuntrollu di i genitori, per evità diversi danni.

Rispunsabilità

Per u sviluppu di l'indipendenza in i zitelli, hè vera utile per creà e cundizioni induve u zitellu si senti rispunsevule di ciò chì ama. Hè per quessa chì u zitellu pide una mascota, ùn avete micca di ricusà. Ma hè necessariu di colposerà immediatamente e cundizioni chjaru, spieghendu chì ellu deve cura di l'animali stessu. Parechji parenti so rispunse, ma in a fine si mette in tuttu. Questu hè un grande sbagliu. Cusì, i zitelli accettate à u fattu chì a mamma è u papà puderanu esse unu cosa, ma ancu da esse responsabilità d'elli. Dunque, anche si u zitellu hè lacunatu, ùn rinunzià è ùn cumincià aduprà qualcosa. Per esse, se l'animali ùn hè micca sempre alimentatu o a salute di u zitellu soffre, ùn si stanu sopra. Ma in ogni altru casu, u caprettu ùn hà amparatu à vede l'animali. In modu, parechji parenti chiancianu à i zitelli, abusu è forza. Allora hè impositu fà. Avemu bisognu di parlà cun ellu è spiega chì u zitellu hè u patrone di questu animali è hè rispunsevule. E se ti sia rispunsevuli di qualchissia, duvete bisognu di seguità, perchè s'ellu ùn avete micca, a pet serà ferutu è dolce.

U sviluppu di l'indipendenza di l'studiente

Quandu u zitellu annunzià per andà à a scola, hè necessariu di sviluppà l'autureggia in u spaziu di l'aprenu è in termini di a socializazione. Parechji parenti ùn anu micca piazzatu à pusà cun i zitelli per un longu pezzu per lezioni è fà cumpetenze per elli. Di sicuru, vene à quarchi difficiuli per un adultu per palluzzà nantu à un zitillù chì aghjunghjenu dui è trè. Ma se ùn avete micca, u to figliolu hè figliolu nantu à a vita, ancu quand'ellu hè nantu à una prescription for a sick person o un disegnu per un novu edifiziu.

E l'ultimu questu in quale si ferma hè una suluzione indipendenti di prublemi è disputi cù i pari. I figlioli sò l'abitudini di sempre ghjiru à i so genitori per a prutezzione. In questu casu, i mamma è i pare sò avè chjaru bè chì intervene o micca. Se vi vede chì u cunflittu pò esse resoluzi senza a vostra participazione, spieghjanu à u zitellu chì avete bisognu per difenda è difendu a vostra opinion in fronte di l'altri figlioli, perchè hè u tipu di cumpurtamentu chì aumenta l'autorità. Ma, sicuru, in casu chì un zitellu hè intimuritu francamente è ùn pò micca cummattiri tutta a multitùdine, i genitori devene intervene per chì a psique è a salute di u zitellu ùn sò micca affettati.