Poemas per u Natale 2017 per i zitelli - U versi di i zitelli Ortodoxi curati per u Natale in Russu

U Natale hè a festa più allegra è longu allora per tutti i pòpuli cristiani, celebrati per centosi anni in canti e poechi. Unu solu hà dumandà à un Americanu o un Francescu, un Serbiu o un Australian, un Russu o un Inglesu, cù quale s'associanu Natale - è pudete sèntenze documenti di risposti assai diffirenti. Per esempiu, i zitelli di u Canada, Russia è u Ucrania par un vacanze luminoso s'assumiglia a neve di l'argentu, a fragrance d'un fruttu è u gustu di dolci di chocolate. Per l'abitanti di i stati, Natale hè un pappu di gingerbread è un passatu ghjornu in calore sottu à i quanti di i zitelli felice scupiate parechji rigali. À l'Africani u vacanze hè assuciatu cù una palma di palme al grande, pinnuta cù longu guerrie. Quantu ghjente, tanti opinioni! Ma hè una impurtante edizioni chì unisci nazioni in a so attitudina in a festa di a grande iglesia. Quantunque tutti l 'adulti è i zitelli anu adore è cù teme trémorial à sente ponti longu è longu di Natale in Russiu, in inglese, in francese è in ogni l'autra lingua. I travaglii di classici, creazioni di cuntimpuranei è muduli di tradiziunali simule sò aduprati in i rituali di Natale è i rituali, sò insegnati à i zitelli in a scola, i matri sò lè à i zitelli com'è un conte di fata pre-vacanze per a notte. Hè u tempu per voi per coglie poemas cortos e alegri per u Natale 2017 per i zitelli, dopu perdurendu tutte e cose in l'atmosfera maravigliosa di l'invicchi di magia è invernale.

Poemas di classichi per i zitelli nantu à a Natività di u Cristu 2017

I poesi di Natale sò creazioni inestimabiliati di u populu russu. Spessu sunnu curtu è cummunzonii cumpletu, ma di volte analfabettu. Chì ùn pò esse dichjaratu circa li versi di i classici per u Natale per i zitelli. A maiò parte di e so opere sò melodichi è currette in l'aspettu littirariu, anu una bona carica semantica è cuntennu un grandu avvenimentu in a vita di tuttu u populu cristianu. Alexander Blok, Sergei Yesenin, Afanasiy Fet, Boris Pasternak e assai altri poeti chantu in i so pochi di u lighjanti annantu à l'avvenimenti stupenti di a Natività di u Cristu: i fenomeni di l'Angelu di u Celu à i pastori, l'arrivu di i Magi, l'stile di Betlemea, un den cun luce in i vitri. Certi poesi curretti per i zitelli anu un significatu less religious, senza significatu impurtante. Purtate una notte di Natale, una muntagna di rigali di i zitelli sottu una spruce exuberante, tradizione di caroling russo è assai più. Familiarizà i vostri figlioli cun i poesi di i classichi per u Natale, fate u tonu per a festa futura. Ci era una tarda è tarda crimson, u Star-Forerunner ascendiu. Una voce nova era chiancianu nantu à l'abissu - l'Infante ha datu a nascita a vèrgine. In una vuci fina è disegnata, Cum'è un chjucheghju longu di un spindle, Chì l'anzianu diventà impurtante in cunvergenza, U re, è u zitellu, è a mòglia. E ci era un signu è un miraculu: In un silenziu impertundibule In a ghjente, apparse à Ghjuda in una freba freba, nantu à un cavallu. I Signori, piena di cure, Mandonu u messagiu à tutti i limiti, è nantu à a bocca di Iscarioti Smiles anu vistutu per messageri.

A notte ferma. In l'affari, astri forti, u tremulu miridiunali. Omi di a mamma cù un surrisu in un vivero l'apaciu silenziu. Nisuna vuci, senza l'ochji superflèvuli, - Ddu rugitanu i roosters - È per l'ànghjuli in a più alta ludariie Ddiu pastori. U vìdru stà cun piacè, a face di Oza Maria. Chjubu di stella à un coru differenti Pultendu un prilek tremblante - È sopra à quellu chì creden Dda stella di paesi distanti: Cù u so purtonu i rè di u Gold orientali, mirra è incensu.

I Magi vinniru. U zitellu era dormitu. A stilla brillava brillamenti da u celu. U ventu frio scraped the snow in a snowdrift. A sguassa rustled. A bonfire chjappà à l'intrata. U fume era una cannila. Focu sculacciato. E l'umbri diventenu i tempi, in colpu d'altru. Nudduu sapia chì u cuntu principia a vita da sta notte. I Magi vinniru. U zitellu era dormitu. Eppuru i bagnu di u vignetu vicinu. A neve era spinning. U vapuri biancu strappava. U picciriddu stante, è i rigali sò stati.

Versi muderni per i Natale per i zitelli

Milani di zitelli aveit cun tremulu a festa grandi maravigliosa di a Natività di Cristu. A causa di l'impatenza umana global hè una atmosfera misteriosa especial è una preparazione magica pre-festa per l'avvenimentu più ghjelu di ogni cristianu. Ogni annuali di u gruppu di età maiò hà dighjà una idea di u Natale di e lezioni di scola, i stori brevi di i genitori o i programmi di television. Per quessa, in a vigilia di l'alimenti, anu apricciate versi muderni per u Natale per i zitelli, canzoni religiose per caroling è tradizzioni folklâssi è rituali populari. E i zitelli ùn sò solu sapè u miraculus invernu veru, chinu di vacanze magicu è u pezzu più sacru di l'annu. Li picciotti è i picciotti avemu averà amparà i so primi carols curtatti è dicenu u versu di i so primi figlioli per u Natale. Quì è novu Christmas - U putere di a festa celestial: À questu ghjornu, Cristu hè vinutu per salvà u nostru mondu da u male. Gloria à eternità à Ghjesù, Avèndula fiorite. Parigghi cù tuttu u vostru core cù questu gioia grande.

In un colpu di bullfinches volte à l'arbre, Elka avertitu immediatamente da l'animale. Nantu à i so rami fannu, in uccisu di oraghja, Rime saccu riti, u bulu di neve. E la corona - A stella brilla, u miraculu di miraculi! Natale, amichi, scontra u foresta Primordiale.

Neve-neuli bianchi Chjassu di i Chjassu, In a neve U zitelli di passi, Cundite, foglie pene ... A noi u Salvadore di Diu hà untu! Adele - A bona salvezza - In u Salvadore, pudemu esse guardatu, Per quessi u missaghju in anima.

Ogni piani curtzii pè Natale 2017

Ogni parente cuscienti hè obligatu à insignà i zitelli i tradiziunali è i costi associati cù a festa grande di a Natività di Cristu. Dopu tuttu, à u triunfu di a nascita di u Salvadore, hè abitudine per preparà prestu: observe fasting, dumandà u pardonu di tutte l'offènesi, è pricendu per i so atti grossi. Hè megliu per i zitelli piacere infurmazione impurtante nantu à e vacanze in un modu interessante è accessibule - per vede un caricaturisticus religiosu, di vede à a biblia in i imagine, per leghje versi di i zitelli curtimi per u Natale 2017. Cumpertu, per aprendre cù u zitellu un paru di brevi poema di Natale per chì u zitellu puderia vaghjimu davanti parenti o participanu in u primu carolmente. Fate ancu esse simbulicu. U ghjornu di u nascita di Cristu Beauty hà tornatu à u mondu. Ghjunghje radiance di ghiaccio. Ghjinnaghju Nast ùn dà micca un fucile. A neve di Ghjerusalemme hè a più elegante di tutti: u ghjornu hè spargugliu è culuritu, è cusì scorri sottu a luna. È ogni ghjornu di ghjennaghju un pocu, ma l'anzianu hè più longu. E accussì adattatu per i fistini è e reune - qualsiasi di notte.

I ghjorni maravigliosi! U triunfu di a natura! Sutta a luce di a stella hè Natale! Venga à ogni casa, è ogni tempu, Cum'è a risata di u zitellu, hè ghjucatu per noi ...

A neve s'apprappinau a cità in un sudari biancu, Linternes frozen in a nebbia di prumuna. Aghju decoru a casa cù u mio vitezza, Scrive in e guerri di u thuju ...

In u celu un asteriscente, ghjustu, Sò solu ùn anu parechji pezzi, Sapete tutte: ghjunghje ghjustu, una festa di Natale ...

Poesie curtite Ortodoxi in Natale per i zitelli di Cristu per ludà

Natale fu statu stabilitu da a chjesa u 7 di ghjennaghju in memoria di u nàscita di Ghjesù Cristu, nantu à l'apparenza di Diu à i persone in forma di corpusizione. U principiu di a celebrazione cascata nantu à i tempi più antichi è u triunfu stabilitu hè oghji cunsideratu cum'è l'impurtante più significante è significativu dopu à Pasqua. Merry Christmas hè assuciatu cù assai tradizzioni, attributi è simboli. Per esempiu, una stilla di Betlemura brillante, incensu fragranti, osovo, spruce verde, versi curtu - carols. I Cristiani anu un arriciumpiu di Natale, decoratu cù candele è luci, hè cunsideratu simbulu di u spiritu santu è u rinuvamentu di a vita ... E chì cume a vostra zitella sapi da a festa più misteriosa è magica in l'annu? Leghje i brevi pochi Ortodoxi nantu à a Natività di Cristu per i zitelli. Dopu tuttu, l'occupazione ùn hè micca solu utile, ma dinò assai assai. Familiarizzà i zitelli cun belli bíblici, infundate à i zitelli un veru spiritu di e vacanze, apprendu un versu bellu breve ortudossu per u Natale. Contatti di Natale per anni. A festa hè una volta Venuta à u nostru patiu è porta cun ellu cù l'aligria di l'anni di i zitelli è nantu à a terra sana chjama a luce, Ravenna revive, Mladost guarda. Benedettu sanu, Parrocchia di Natale!

In a bughjura di a notte questa nozze si ritirava, Quandu, stanchi di ragiuni è ansietà, a Terra in i braccia di u celu Obochila, È in silenziu Diu hè natu cun noi. È parechji cose ùn ponu esse ancu: I rè di u celu ùn videranu più, È i pastori ùn esci micca in u desertu, cum'è l'ànghjuli dicenu di Diu. Ma l'eternu chì sta notte apertu, - hè persa duru u tempu, è a Parolla torna in a vostra ànima nascita, ne era prima di u cucinu per un longu tempu. Sì, Diu hè cun noi, micca in a carattere azur, Non più di l'innumirevuli mondi, Ùn in u focu perversu è micca in un aeruviale tormentatu astutu, È micca in u memoriale falatu di seculi. Ghjè quì, quì, in u mumentu di u fussu di l'azzione, In un torrente di l'ansorrizza di vita cuntenuta, possa un secre è gloriosu: L'impotenza hè impotente! Sìammu eternu: cun noi - Diu!

Night falls in a so right, A caverna compone di trè magi, Gaspard è Melchioru ... È a zitiddina hè tantu luntanu, È tanti seculi diventanu, Chì avete scurdatu questu, Chì era u nome di u terzu ... Gaspar Incense. U zitellu durmia, rinfrescante in u fragnu, E passe assai tempu, chì hè diventatu scurdate di ricurdà è cantà, è capisce ciò chì hà avutu u coru celestru. Fighjatu di a notte Melchioru, Cumu a lumera era glowing, Cum'è u dulce fume s'arrizzò, - In u friddu di i nostri invaghoti, E facci di l'anni brillò ...

Preparatu per u 7 di ghjennaghju, leghjite u prugrammi di i zitelli per a Natale 2017. Dite à i zitelli chì anu poemi di i classici sò familiarizatu da a zitella, è chì nova attività ortodoxa nantu à a Natale anu sviluppatu in l'ultimi anni. Sceglite un poema di nude curtite in russo, ucrainu o in inglese è amparate di a famiglia sana. Ùn hè solu interessante, ma dinò divertente.