Perchè ùn avete micca mutilati?

Per risponde à a quistione : "perchè ùn avete micca mutilate di piacè", hè bisognu di capisce chì cumpagna ghjè, perchè a persone si sentene per l'altri è se duie momentus pusitivi in ​​cumpassione.


Perchè ùn cume micca pienghje micca scantatu. Comu accuminciamu cu lu fattu chjara è diffusa. Ùn pensate micca chì u zitellu rimpiteghjanu a pietà da a so famiglia chì ghjera in casa cù a temperatura di quaranta. Cù a so pity, a donna mostra l'amore è cura per u so ghjovanu. Ma, si u zitellu pensa chì u so cumpurtamentu offerta è offends ella, pensu chì a zitella hà fattu a scelta per u malu in quantu à u zitellu.

Sì, u zitellu durante un bellu tempu fracassa in a so vita persunale o esfera prufessiunale, è altri ùn ponu più ellu à circà senza cumpassione. Allora, pudete spiegà cusì chì in questa situazione u zitellu ùn vole micca di cunflurà. In questu casu, pietà di l'altri, rende l'autoestima. Un ghjuvanottu pò inizià per sente chì hè una criatura indevidente, à quale ci hè sola una emozioni - questu hè pietà. E à esse onesto à a fine, ùn pare micca a tutti, a societa crede chì ùn hà mancu putere.

Testa pity, in particulari à un omu, hè assai offensiva per l'autoestimu è fite l'autoestima. Naturale, quandu pare chì voi hè perciatu cum'è un ughjettu per pity, l'inturnianza à questu ùn si miglieghja.

Per quessa, se risponde à a quistione: "perchè ùn avete micca mutilate di piacè". Semu deve esse ricordati chì a pietà si ponu esse curamentu è ansietà annantu à una persona o espresi, à u cuntrariu, una opinione troppu pocu di a persona à quale hè a pity. In a prima manifestazione, pity ùn pò ancu furnisce emozioni pusitivi. U sicunnu hè capacitu solu di deprimenti e trastu.

Quale hè più propensu à pity . Comu pudete crede, a maiò parte di u sensu di pietà hè spirimintatu da e donne. I donne spessu cose romantie relazioni per pietà. Iu scuntrau un ghjovanu petru è di colpu, fù cummossu di cumpassione per ellu. In u capu di a ragazza apparentimenti prima u pensamentu chì hè l'amore, è solu pudete salvarà u so amatu di tutti i muli chì anu falatu nantu à ellu.

Ma, a pietà chì a donna si mostra in relazione à un zitellu hè perceivedu da u sessu forte in modu diffirenti. Questu questu: u to ghjovanu rifiuttu a to cumpità cun tutte e cìrculi di u so corpu. Crede chì a pity umilia l'autoestima, sminisce a so autoestima. Pity hè solu per l'animali, animali è i zitelli. E, personalmente, ùn pensa micca chì hè questu relazione à una di sta categuria.

A seconda opzione hè chì ùn ùn rifieghjite a so misericòrdia, forsi quì ci hè statu quì v'interessa, è avete digià inventatu tuttu per sè stessu. Ancu più, hà dichjaratu una volta, una secunna volta, un terzu. E ogni volta ti truvate assai parolle chì i ghjustificanu in un problema particulari. A fine hè chì ghjè chì u to ghjovanu si usanu à u fattu chì si avete qualchì problema dopu, pudete sempre sensu pena per ellu è ghjustificà. Sguassate a vostra rispunsabilità per l'azzioni fatti cù u vostru propriu mani.

I carusi veri ùn ti piace micca disprezzu, è hè quì. Serà assai più piacevule per un ghjovanu chì ùn sia micca pietà, ma u sustegnu di u vostru maritu. A sustegnu è diffirenti di cumpassione d'ùn averebbe insaccate chì u vostru omu ùn hè micca una persona pruduttiva. A cuntrariu, utilizendu a critica constructiva è uni pochi parolle di sustegnu, svegliate in u vostru situ u desideriu di l'attu e cunquistà novi pichi. Ùn mai vultà a culpa di i circondi circondi, hà da esse cuntzente di i so sbagli, fà u sbagliu è fate da migliurà.