8 regule d'urdinazione di cumunicazione

Uni pochi reguli di cumunicazione chì cambia sia a vostra vita.
Tutti i ghjorni sò in fronte à a necessità di cumunicà cù l'altri populi: in casa, à u travagliu, in a tenda è in a strada. In ogni casu di situazione, hè impurtante degne di decenni è esse capaci di trasmette u vostru pensamentu. Ma questu hè bisognu di pratica, assai pratichi. Ci hè parechje reguli chì vi aiutanu à stabilisce a cumunicazione cù e diverse tipi di persone. Eccu sò prescissioni univirsali è sempre di travaglià. Allora vi dugnu 8 règule di cumunicazione per ogni situazione.

Reguli di cumunicazione cù e persone

Inizio cù curagiu à e persone

Serà assai più faciule per voi per truvà temi cumuni s'ellu si attente à e persone chì vi dumande. Ricurdà i nomi di i vostri interlucutori è i vostri primi reunioni. Allora sempre hè sempre listessu per a cumunicazione. A situazione chì ùn ricurdate micca di u nome di u vostru interlucutore hè a più incùmoda chì pudete fà imagine.

Scuprite à sente

Ùn interrumpi u vostru interlocutore ogni trente sett'anni per espresi a vostra opinion. Hè mpurtanti per amparà à sente è dà l'oppurtunità di parlà. Ùn ùn pruvate à cuntrollà a conversazione. Hè megliu per esse l'interessu da a cunveglia, invece chì u vostru interlocutore hà da sentu a più còmea.

Seru amici

Paghianu a cura di i so vantaghji è a voglia l'ochju di cagiunati. Ùn ùn pruvucate una persona di disputa, espresa di l'opinione annantu à u so còmpiu infettatu o a robba. Ùn serà micca arroganti, ùn ridicule micca e so azzioni. Ùn ci hè nunda di megliu chì boni è relazioni equitivi.

Ùn criticate

In cunversazione, abbiate micca di criticà u vostru interlocutore, è in generale altri pòpuli chì circundanu. Ricurdativi chì tutti avianu u dirittu di fà un error, è ci sò sempre dui punti di vista per un successu.

Olvidà u sensu di l'impurtanza d'insignamentu

Ùn ponu esse affirmate à u gastu di l'altri populi. Di sicuru, hè una raghjone inalienabile di ogni persona, ma in conversazione hè megliu di ricusà. Hè megliu dà u dirittu à u vostru interlocutore. In ogni casu, serà più lucrule per voi.

Sempre guardate e parole

Ancu s'è subitu un'offendu u vostru cumpagnu, pruvate a scuscia in u tempu. Cù quale ùn avete micca cumunicà, ùn permettenu micca e so libertà. U cumpurtamentu timida hè impurtante in una conversazione constructiva è bella.

Smile

Sempri sempre, in ogni circustanza. Questu hè u megliu cumpagnu di una conversazione agradable. Inoltre, si pensate chì a cunversazione ùn hè micca piacevule - sordi è vi darà novu u favore di u vostru interlucutore.

Sì sinceri

Questu ùn significheghja micca à tuttu ciò chì puderete esse francu cù u primu cunti. Pudite esse apertu. A persona contru à tè avete bisognu sensu qualchì missaghju fatzu in a vostra intonazione, è questu hè u pessimu chì pò succorsu durante una conversazione.

Apprezzate e persone per elli. Cusì hà da esse facilità per stabilisce e novi cunnessione è ùn avete mai avutu prublemi cù a cumunicazione.