U sviluppu di a parolla di un criaturu d'un annu

Parece chì pocu fà avà hè vinutu cù u vostru figliolu da u ospitale. Ma oghji celebrà u so primu anniversariu. Oghje, ùn solu volissi manghjà è chì a mo mamma era quì.

È oghje, da una quantità enorme d'imprese, questu ùn hè micca abbastanza per ellu. À l'età di un annu, u zitellu ghjera digià assai. E più impurtante, vole à dilla à tuttu questu, ma ùn cunnosci micca. Per quessa, hè necessariu di sviluppà a parolla di un criaturu d'un annu. Dopu tuttu, u più veloce u zitellu sceglie per spiegà a voi ciò chì hà bisognu, è l'entende, più menu ch'ellu sia capriccioso. Dopu tuttu, i capricci è l'histerefia di u to figliolu sò diretti in relazione cù u fattu chì ellu voli solu esse intesu è caputu da e persone più vicinu à ellu.

U sviluppu di u discorsu di un zitellu anniversariu hè assai attivu. Hè in questa età chì un zitellu ùn principia à scopra in modu attivu u mondu cun ellu. Allora ci hè un desideriu di dite à tutti nantu à ciò chì aprende ogni ghjornu. In regula, i primi parolle sò direttamentu ligate cù e persone chì u circundanu ogni ghjornu. Hè per quessa chì a prima cosa chì un zitellu dice hè una mamma o papà. Dopu ci sò questi paroli comu una donna, uncle, s'ellu ci sò i zitelli più vechji in sete, da un babbu. Tuttu chistu passa à l'età di 10 mesi à un annu è un annu. In questa età u zitellu hà un scopu forte di imitalla l'altri. Ripetisce activamente l'espressioni faciali di i persone, i gestiti è, sicuru, u sonu. Spécialmente facilita hè datu à i sonu chì l'animali ci dici: u latru di ghjornu (av-av), u mooing di a vacca (moo-moo), meowing of the cat (meow), u zitellu ricorda rapidamente è repite forti, per esempiu, bi), u clock (tick-to-tak).

Hè nutata chì i primi parolle detta da u zitellu sò un caratteru generale. Ma questu ùn tocca pare à a generalizazione à quale avemu avutu, adulti. Una persona adulsa per combine parechji uggetti intru a circà di truvà in un certu direzzione specificu, i.e. per esempiu, quale si sò pensate. U picciottu solu ricurdeghja un signu definitu è, in cunseguenza, truvà questu segnu in e cose di e diverse, chjamanu, in una parolla. Per esempiu, yum-yum, per i genitori puderia dì solu un, u zitellu vole à manghjà. Ma u zitellu vole dì per questu ùn solu u scopu di manghjà, ma ancu i platti da quale era alimentatu o ancu un zitellu esternu, solu perchè ellu vede cumu un ziteddu stranu meneta un rotulu.

Unu di i soli cchiù cumuni chì un zitellu si dice à questa età hè "Y". In regula, u sonu hè accumpagnatu da u fattu chì u zitellu si mostra u so dete annantu à qualcunu objettu. È assai spessu, i genitori sò in furore per questa nantu à u zitellu è pruvate spiegà à Ghjesù chì questu ùn si pò fà. Ma questu hè micca corretu. I siciliani pensanu chì u gestu indexu ùn hè micca una forma di muvimentu impurtanti. Un zitellu, in virtù di a so età, ùn hè micca solu à pudè fà una o l'altra cosa chì vole. È ùn hè micca solu per spiegà u so desiu di i so genitori. U sonu "Y" hè un dizziu passiu di u zitellu in u sviluppu di parlà. Ie. Questu significa chì u zitellu ùn cunnosce è ricunnosce questu o questu subjectu, ma ùn pò micca dì u so nome. Per regula, si i genitori ùn pruvate di scorcherà u zitellu da questu gestu, ma piace di capiscenu ciò chì u zitellu vole avè dicu è aiutanu cun ellu, u vocabulariu passivu di u zitellu aumenta rapidamente. E questu diretta porta à u fattu chì in pocu tempu pò esse divintatu attivu, i.e. invece di "Y" u zitellu u cumandò accumincià a pronunzià i paroli.

Una cundizione impurtante chì cuntributes à u sviluppu di u discorsu di un zitellu anniversariu hè l'interaczione di u zitellu cù l'adulti. Notendu l'intesu di u zitellu in un ghjocu ghjucatu, l'affari o un ughjettu, pruvate à dìllu quantu pussibuli cun ellu. Sì stu ghjocu hè un ghjucatu, prima di nomu, dicenu à u zitellu ciò chì hè (prugettu, duro, culore, etc.), ciò chì pudete fà cun ellu, cumu si pò ghjucà cun ellu. Assicuratevi cumentà nantu à tutte e vostre azzioni. Pruvate micca questu solu micca in casa, ma ancu in a strada. Perchè u to bè chì hà amparatu novi palori più veloce è megliu, hè assai impurtante chì i vostri stori ùn sò micca solu un sonu per ellu. Sì u zitellu hà vistu un arbre, piacè assicuratevi di fà tuccallu. Allora serà più interessante è ricurdarà più rapidamente chì questu hè un grande, aspetta à a pianura toccu è hè u listessu arburu, di quale l'avete dittu è mustratu à a stampa. A strada, vede è discussa l'imaghjini ponu ancu un rolu impurtante in u sviluppu di u discorsu di u zitellu. À quellu annu, u zitellu hè digià capacatu per paragunà diversi oggetti è i so imagine. Per esempiu, sì avete vistu nantu à u ritimu u ghjocu ghjocu cum'è u so zuccherinu, per esempiu, un oziu, cumincianu a palesa sta ghjocu cù una stampa. Bonu, per esempiu, "Masha hà un pupu è una figura di un omi. In u ritrattu l'omi hè biancu, è Masha hè marrone. "

Hè assai impurtante ùn solu per chjamà l'articuli, ma dinò di parlà à u zitellu chì azzioni si pò piglià cun elli. Fate à u zitellu per portà u libru. Cù l'aiutu di questu libru pudete insegni à u vostru ziteddu varii attivitati. Pudete vede u pupu, mette nantu à una stantificia, cercache, apertu, fate a través, fighjenu in i ritratti. A miúdo maneghjanu simule e dumande elementari à u zitellu, ùn teme micca chì ellu ùn capisce micca. Fate a vostra mug. Pigliate una platina cun voi, dà una cullette à a vostra mamma, etc. U zitellu serà assai interessatu à aiutà, è più importantu ellu riceve a so primu esperimentu di cumunicazione cù u mondu chì u circondu.

Un'altra manera di sviluppà a parolla di u zitellu hè tutte di ricetta di vivero e chjosi. Grazzi à un ritmu chjucu è a so melodia, aiutanu à u zitellu à ricurdà è capiscenu novi paroli è ezioni assai più veloce.