Bougainvillea - tropic chic

Bougainvillea nu hè un vinu veru di vinu sempre veloce 5-8 m in altu cù vimine, lignificatu, aghjettivu, cù l'aiutu di i priguglieti sparrows. Puderà cultivà nantu à un annu o un arcu in u furmatu di un arcu compiche, pò esse diventatu in un bellu arbre, un arbulu falzuellu o cunfurmatu cun un bonsai.


I fogli di a pianta, cum'è i fiori chjosi, ùn sò micca notiati. A attenzione attrae grossi, ligeramenti ligne anzi. In variità muderni, vene in una varietà di culori: violeta-violeta, perforati, rossi, rosa, gialli, bianchi è ancu variegati. In u tempu recente, u mercatu offru cultalli cù bracte duppia. Ogni bracte resta colore durante parechji maneglie, è u pezzu tutale di fondu, principiatu in aprili, pò esse 8-9 mesi per annu.

Cura

In a natura di buganvilii, i chjassi di carbonace, crescenu, a turba hè micca aghjuntu à u sustrato. Hè desirabili chì a mutazione di u misgi sò cumpostu di turf e terre foglia, humus è sand (1: 1: 1: 1).

Duranti u criscinu attivu, a pianta adupita una gran quantitata d'umidità, dunque hè cunsigliu d'acquistà a pianta più intensamente duranti u pirìudu, è spizzate e foglie da u sprayer. Da aprili à sittu, a pianta deve esse alimentata da u minerale o di u fertilizante lìquidu, duie volte à u mesu.

U postu hè sceltu per vindite ventilatu è assolutu, i ventali meridiali cù u sole di brillanti sò perfetti. Per accelerà u fiorente, in March, buganvillea hè stata vicinu à a finestra. U listessu pianu di esse fatta cù sciculi rotulati.

Quandu u principiu di u periodu di u restu rimannii di vacanti fanu sguillà, fendu un troncu natu, à questu tempu minimamente reduce a rega. In u invernu, a pianta hè tenuta in un locu chjubitu in a temperatura di + 12-14 gradi è di tagliatu. Per i variità cù bracte violeta, un longu perdu di u restu di l'invernu hè caratteristiche à una temperatura di + 5-10 gradi. I pianti ùn sò micca firmati in u pianu friddu, perchè in stu casu pudè falsificà e razzii.

A pianta hè trasplante in quantu bisognu, solu per ogni 2-4 anni. Per minimisà a raghja traumàtica, un trasbattimentu hè fatta. Du più grande u pezzu, u più bugolevule sviluppeghja è sviluppa.

A acqua stagnant seria bisognu. Moderazione, ma a regulezza - questu hè u sicretu di a regola curretta di bougainvillea. Da l'excusità di l'umidità, i foglie saranu gialli è si lampanu.

Formazione

In u culleghju ghjustu shorts in u curtore. Per l'intensificazione di u fiorente di a staghjone successiva, a pruning hè persunata à farraghju à aprili. Inoltre, duranti u piriudu, dopu à ogni crescente, i crescita di ghjuvanotti sò scuriti da a mità. Stura stimula a furmazione di novi rami laterali, chì a nova fioritura serà più abbundante.

Nant'à i vechji risultati lignificati di 3-4 anni li sò lagnati lighjate è a so pruning ùn dà u risultatu dumandatu.

Riproduzione

Varagnu di buganvillia propria di cherenkamyranne verde, semi-maturu è lignificatu apical - in l'estiu. Per i razzii applicanu stimulatori di crescenu e crescenu a sustrato di u sustegnu.

Quandu si svolge, buganvilla hè bella cum'è una pianta cumplida. Cù una rigioni di a cura di ella, hè chjaru chì ùn hè micca stata capriciosa, faciule di cura, resistente à cambià.