Storia di l'annu novu

À a vigilia di l'annu novu, ancu l'usu di l'abitudine di l'abitudine di esse tardi pò sculastate un miraculu veru è dà a felicità una vita. A mo mamma è sempre tardi per cose grande. Certi voti l'aspittàvanu appena per parechje uri. Mom ora excusa assicurità, porta parechje raggiunità ogetti è prumetti chì questu ùn sarà micca più novu. Eccu ccà! In a so lista "nìvuru" ci hè ancu una dimostrazzioni per un minibus non-residente (è da perseguite l'elli in u carru), è dilazi sustanciali in l'annata di l'amici è ancu i so proprii, è vinendu à a riunione di mamma dopu à finisce. Certu, cum'è unu di i classichi dicenu: "Ùn ci hè nunda purtantu ch'è aspetta". Ma un ghjornu, a tardanza di a mo mamma hà cambiatu u destinu di nimu, ma ancu parechji pirsuni. È per questu pudemu perdone tuttu u restu.

L'amici santu hà datu per u destinu!
Dui Sveta è Angela campà in u stessu patiu da l'età di sei. Nzumma, crescenu, si cumprendiu in amore, divisu in trimenti di i primi figlioli di i zitelli è da l'ughjettu adulte. È sò firmati più boni amichi per a vita.
Svetlana era sempre piazzu à a matematica. Anu avà, l'amichi sò chjamati è dumandenu ch'ellu aiutau u prublema di u so zitellu. Svetlana u sicondu (a mo mamma) preferite a biologia. A storia di cumu duranti a gravidanza, a mo mamma hà hà intruduciru a formule genetica in l'espera di truvà u colore di l'ochji è di u capeddu di u nascita (esse mio), diventà una legenda di famiglia. E a terza fiancu, Angela, era assai puntuale è seria. Puderanu a maravigghia quandu my friends discovered that Angela era divurziau. Dopu tuttu, puderia succorsu à ognunu, ma micca cun ella. Ma u distinu avia avutri prughjetti.
Trè amichi sò sempre indizabuli. Dopu avè tornatu omi, spessu u solitu i so figlioli cun l'ammi è si sò juntati per celebrà, per esempiu, l'annu novu. Questu hè successu à quellu ango fateful ...

À volta un minutu cambia assai crescente
Cold winter. A timpirta. L'annunziu di l'annu. Caminate per a strada, è sottu à i pichjezii chjudi e perli perli brillanti. Fighjate à volta - è in u regnu reale di neve! I casi, l'arbureti, i monumenti è l'arburule principalu di a cità sò vistutu di seda di lace nè bianca. Bellezza! Da a ghjàllichi, i pieni di giallu sò veramente chjappi, anchi tra i custieri, ma tutti i stessi persone in e strati sò chjucchi. Un tipu hè in prumessu per u "Soviet" populari. Ma a Testa Masha curru per i pichi in a tenda. Sì, senza u pratiche di l'annu novu tradiziunale - salad olivier - nimu viradera à a table.
In trè appartamenti differenti in un tribunalu si preparanu pè l'annu novu è trè amici. Eppuru, ogni ghjornu li devia a traccia più bella, hà fattu un capelli d'interessanti è custituitu d'oghje, ochji è labbra. Questa ora si celebravanu e vacanzi separati, ma accunsenu appuntu à quellu di dumani à scuntrà à a squadra vicinu à l'arburiu di Natale. Svetlana è Angela hè vinuta à u tempu, è a mo mamma, cum'è a solitu, fù prestu.
I primi quindici minuti di a picciotta ghjucanu nantu à a capacità di Svetka per esse tardi. A trentena trentena già cun u ranimentu ci richiamatu tutti i casali quand'elli l'aspittavanu. Allora diventonu "per sempre" in còllera!

Circunditi tanti ghjovani - un caminu in tuttu un swing. A gente di ballà, fate crackers, fridini vintre di champagne è beie assai rapidamente, per ùn avè u tempu di furmà una crosta di ghiaccio. E qualchissia anche cantatu: "Cinque minuti, cinque minuti - hè assai o un pocu ..." Svetlana è Angela cumincià à frenu, ma a mo mamma ùn era micca quì. I sicondi avianu immasamente longu.
E li carusi si truvaru finu a l'unicu kiosku da quì. Vulianu acquistà qualcosa di l'alimentariu è andà induve l'ochji sò vede. Ùn travaglià micca. Ci hè chì a canzone si canta in u modu benessiri, è in cinque minuti "pudete ripiglià tuttu".
Incredibly, Igor è Valera anu stati aspittendu à amici chì ùn vinianu micca. Nunda ci ponja cum'è un "dulore" cumuni. Dopu qualchì cinque minuti, i carusi è e zitelle eranu famigliali, è pisendu l'Eve di u Novu. Si riiannu, fece riunioni, felicitateu l'altri è hà sunnatutu. I fiatchi di frunfacci in u pappu, a luna hè strappata smiriscia felice. Dui guys è duie ragazzi camina in unison à u so avvene. E vicinu à l'arghjulu di Natale si aghjà cuncepimentu assai timpente u mo mutivu famosu: "In ocasioni un minuti cambiani assai crescente - tuttu cambia una volta per tuttu!"

Miracle ordinariu
Certu, a mo mamma era pardunatu. Sì ùn era micca per a so periculu (è certe volte, cum'è pudete vede, assai utile) l'abitudine di esse tardi, i so destinazioni puderebbenu sviluppatu assai diffirenti.
Cusì Valera cuminciò à scuntrà cù Sveta. E ancu per ella, si trasfirìu a Kremenchuk. Prestu, l'amici anu chianciutu à Valery è Svetlana "Amelie", E u so testimunia Igor (a stessa) danced senza un testamentu honoriscu, ma Angela. Era u ghjornu di a festa di l'amici chì l'amanti sentenu una affinità speciale, è un annu dopu si maritaru. Igor era locu per Angela. U zitellu hà amatu cù a figliola d'Angela cum'è ella. E Nastenka, cum'è un ziteddu, sinceramente è cuminciatu prestu à chjamà papa.

Magic Ficus
Un attinente stupidu per l'annu novu hà datu l'amore à dui pareti, dividendu a vita in "prima" è "dopu", "senza" è "c". Questu hè un veru miraculu! Ma i so amici rippianu unu more, u miraculu più belluali chì succede à un milla donne! E so sonnii di i zitelli. Sveta hà sunnatutu di a prima nascita, Angela - u sicrittu di u so amicu maritu. Ùn travaglià micca.
Anu passati. Cinque. Sette. L'amichi ùn anu micca perde l'esperanza. Compressi. Analisi. E ogni annu novu sottu a battaglia di campane - un desideriu cherished per un zitellu cusì longu. Ma questi sughjetti per qualcosa raghjone micca fatti.
Ma se pensate chì i stori di u Novu ghjornu culminate cusì cusì, sì assai sbagliatu! Ci hè bisognu di crede in miraculi! E i nostri eroine sò sapete cusì.
Un ghjornu, Angela hà aspiratu u tappe è hà decisu di passaghju per u ficus, per quale u dumande dumandatu à vede. L'aspiratimu accidinzente è "ate" una carta. Di sicuru, mi dispiace, ma ùn ci hè nunda chì deve esse fattu. Ángela recordaba que o ficus é unha flor da fertilità, chì guida i donne chì sònniu di un zitellu. Ella è u maritu si riurdavanu, è scurdate di stu incidente. Puderanu a so sorpresa in quandu in una sema, Angela hà sappiutu da u so gravidenza! Allora a famiglia sana hà ricurdatu a fugliali magia è ancu ringraziatu! Dopu tuttu, hà pigliatu 8 anni di expectazione.

E Angela hà cambiatu u moveru di vultà u fioru à u so vicinu . Sapia chì l'omu avia necessariu più. Eppuru in primu u so amicu Svetlana era scetticu di u novu inquilanu, averia sempri admissione à a so casa. Aghju curatu è amatu. Ficus era persa, ma Sveta cuntinuò a metu diligently. A ricumpensa ùn hè micca vinutu. Soli quattru anni dopu, Sveta, chì ùn hà micca sughjettu di diventà una mamma, hà amparatu chì era fatta.
U figliolu di Angela si va à l'scola. Svetlana hà dettu nascita un picciottu prima, è parechje anni dopu - u sicondu. E a mo mamma continuu à esse tardi. Mi sentu davanti a finestra è mi tratta di i patroni di neve chì u cuddinu m'hà datu. Sò sicuru chì l'annu dopu serà un speciale! Invece, puntualmenti à dòdeci fateghju u mo desideriu pruduttu.
In trè appartamenti diffirenti in un edge, trè amichi si sò stati preparati per l'annu novu. Questa ora si celebravanu e vacanzi separati, ma accunsenu appuntu à quellu di dumani à scuntrà à a squadra vicinu à l'arburiu di Natale. Svetlana è Angela hè vinuta à u tempu, è a mo mamma, cum'è a solitu, fù prestu.