Perspiration of feet in children: un rimediu folk

Normalmente, iperidrosi, suprapuranzione di i gemme, l'adulti soffrenu. Ma sta maladie passa in i zitelli, è di parechji gruppi di età. Questa prublema preoccupa parechji genitori. Fighjendu nantu à a manera di guariscenu i pieni suduri in i zitelli; rimediu folklatu, cum'è cunsiglii chì aiuta à ridivanu di a malatia, hè ancu presentata n stu articulu.

Causes di sudore di i pedi

I zitelli di nascita à annu

In i zitelli à un annu, e mani e pienu sudatu per un inesgabile scambiu di calore. Per quessa, se u zitellu sia cunfortu è ch'ellu si senti bè, ùn hè micca pridicatu è ùn ne ùn mostra micca prublema, perchè i genitori ùn devenu micca particularmente affullatu.

I figlioli da unu à dui anni

Succède e tortura di u zitellu à l'età di unu à duie anni, u mutivu di verra è rachiglie, cusì i paisani avè bisognu à prestu una cura particulari à questu. A solitu, cù u tempu, quandu u zitellu anniversa, i genitori ùn sò micca ansiati da u sviluppu di rachite. Ma vanu, perchè in questu momentu, a malatia pò inizià u so sviluppu rapidu, è a sudazione di i membri di u zitellu hè u primu signalatu. Hè per quessa chì hè assai impurtante, invechje di cumu si ssa u zitellu, per prevene sta maleta prima chì u zitellu hè 5 anni.

Se u zitellu hà una sudazione siverza di e mani o pede, duvete di cumincià à dà u vitamina D. In vista di quessa, u zitellu deve esse rializatu à u pediatricu, postu chì hè impositu prescrivà a dosa di a vitamina sola.

À l'estiu, uttene utili per i zitelli di ripiglià in u locu vicinu à u mare. Aria, impregnated cù iioni, scogliera di u sole, di mare di mare - un mezzu indispensabile per prevene i rachite. In l 'invernu, sarà possibbili d'assemblea di i radiatevi ultraviolet.

I più di dui anni

Sì già sudatu di i gambi hè osservatu in i zitelli più antichi, hè necessariu di cunsultà un endocrinologu è verificate a funziona di a glàndula tiroidea, è ancu per passà un analizà per a presenza di vermi, perchè u scuru di l'attività vitale di l'ultime hè allivatu fora cun l'avanti di a persona.

L'urtulanu è l'eserciziu fisicu pò diventà boni assistenti in a prevenzioni di sta pesta, cum'è chì a ghjustizia è l'infruie in u travagliu di u sistema cardiovascular.

Sì stà cunvinta chì u zitellu hè assautu sanu, a causa di a sudazione di i gemme hè l'eredità. In questu casu, cù età, diventerà più pocu. E finu à u tempore, u zitellu: passate à u principiu di u ghjornu è à a fine di purtà leveri cù l'acqua à a prima temperatura di l'ambienti, è da pocu à pocu à reducià.

Ricuperazione Folkuali è cunsiglii per sguassà di i membri in i zitelli

Folk modu di trattamentu

Prima di vultà in un caminu, piglia cù curazione di i petti di u mo figliolu cun sapori di zuccherinu, l'asciughe cun una spugna, in particulari di i dete, è poi l'aspruzzate u pezzu di a casuzza di roghju è poni nantu à calce di cuttuni in tutta a notte. In a mattina, i mo pedi sò un abituitu.

Tips

1. Ùn pudite micca cumprà zuccherinu è pantimedichi da sintesi, postu chì sintete hè unu di quelli ambienziu chì i ghjergalfi prefatte di vive, è, soprattuttu, in such pantyhose chì a pelle di u zitellu ùn respira micca à tuttu.

2. In l'estiu, cusì più freti, permettenu chì u zitellu perséguele nentru à a casa. A prumove a crescenza, elimina a sudore sopra di l'extremités. E in generale, pruvate à mantene a criatura chì camminava in l'invernu, micca in sabbi, ma in calze.

3. Aghjustate cù cura chì i peri di u babbu sò "respira" in i scarpi. A menzione cambiassi, cumu si deve stalla, stazzjonarii è pedi in i scarpi sò sempre sempre segati. Iciuti di i zitelli utilizate à compra solu da i materiali naturali.

Massage Terapéuticu da sudatu di pede

In a matina dopu à despertarà, masajuleghja i zitelli di a ghjuvanza, fate tèndeli cunsigliali, presse è fremuli, finu à un ligame vermiculate. Pudete puru aduprate per queste scopi un massager di pettu speciale: in legno, cù spicci di gomma, o altri aiuti di massa, in vendita. U massaggio vole à fà da almenu 10 minuti. Ripetemu u stessu maschile in a sera prima di andà in dorma.