U significatu di u culore di capeddu in a vita

Irnicamenti, assai pirsuni ponnu sapiri di so capelli. E prima di tutti - u so culore. Quantu chì u valore di u culore di u capeddu in a vita di una donna hè, è serà discuttu sottu.

Genesi è simboli

"E cavallerie preferite blondes, marite brunettes, è dorme cù i riti" - in questu bagnu ùn ci hè solu un belli. U fattu hè, l'hormone tendenu à avè u effettu più direttu nantu à a colorazione di i nostri capelli. Allora, a quantità di pigmentu scuru hè determinatu da u cuntenutu di l'hormone masculine - testosterone. Se u so livellu in u corpu hè alto, u capellu hè datu un santu ombre. In u sangue di e rubi, una hormona femina hè raging - estrogenu. Per quessa, i brunettoni sò dotati cun parechje caratteristiche di caratteri masculi - sò stubborn è attivu, anu bisognu à fà una carrera, preferanu l'indipendenza. E ludi sò più feminini, spessu si cumpurtavenamente, passivamenti. Omi subconsciously catch a large number of estrogens, perchè intrattene à donne bionda.

Inoltre, ha statu un simbolicu di centu anni. U primu figliolu cunnisciutu hè Afrodite, a dea di l'amore, è brume Artemis hè un cacciatore, guirreru. Apollo soleatu beddu cunfronta u Bacchus furunu, eternamente imbruttatu, circundatu di cumpagnie di capretti. Eccu, ogni cosa bona, pura in u nostru sotconcise hè cunnessu cù a lume, è una alchimazione incomprensibile, inspiramanti - cù u scuru.

Stereotipi sò una cosa cusì delicata, ùn ponu micca esse distruttu solu per u ragiunamentu. Sembe chì tutti sà chì una bionda pò esse una puttana, è una bruna hè aggradèvule è belli, ma quandu prima vede una ragazza bianca o negra, in u subconscious mind, prima di tutti, stiereotipi di percepzioni sò attivati. Hè per quessa, i persone chì anu chjucu o quellu chjucu, si cumincianu à cumportanu a manera ch'ella aspetta da a so persona.

Biancu è piscianu

Blondes in moda sò sempri stati - da tempi antichi. À questà solu ùn eranu i ghjurnati l'antichi Hellenes è i Rumani à ech in u so culore naturali di u pilu scuru, chì diventanu bellezza bionda. Tintavanu di impugallu u pilu in l'urina di u sceccu è da pochi di manca d'oghje per creme à u soldu scorching, santevenu in u barcuni. In u corsu andò è carni e carni in grassu.

In i 30 di u seculu passatu, a donna diventa u simbulu di una nova vita in parechji paesi: in a Germania di Hitler ("veru aria"), in l'URSS (l'eroine di Lyubov Orlova, Valentina Serova, Lydia Smirnova) è in l'USA, induve a donna bionda "Un sonni americanu".

Ci hè una parolla chì i luchini tendenu à essere femine, amatori per a paura, benevolenti. Facilità à adattà à i sperienze di un cumpagnu, micca assai esigenti in u lettu, è perchè ùn scantanu l'omi. Donna bionda ùn hè micca disposti à stà stetitu, ella hè affettuosu, impressibile, un pocu ingenu.

I siciliani pensanu chì l'attratore di u zicchinu d'oru hè ancu raccolatu cù u fattu chì s'assumiglia à un zitellu: a so generalmente hà una magre di a porcellana, aperti, ochji aperti, funzi facial fino. Hè assai eroine fabulosi sò blondes. Questu hè Cinderella, è Gerda, è a maiò parte di e boni principesi. E postu chì tutte ciò chì hè assuciatu cù i zitelli, cù a zitiddina, pruvucarà calidez è tendernessezza, è in autumàticu sti sentenzi sò trasferiti à donne bionda adulta.

Guàrdati di u mo amuri!

A la parola "bruna" in l'imaginazione si prisenta l'imaghjini di una femme fatale, cum'è Carmen, cù una passione scantu raccugliosa. L'antichi grechi cosevanu chì in i boschi torrente vanu ciamari cù giaddi longu, di solitu scuru, i ninfi chì imbriccà è aghjunghje l'omi à i boi calchi è i carizzi rinfrizzati per purtà à un frenesimu.

In ogni momentu e donne chì sò longu pilami neru eranu cunzidienati witches, witches. (True, in paesi chì a maiò parte di a pupulazione sò bruneta, blondes è vermi sò numinati per u rolu di "rapprisintanti di e forze maligni"). Stu estereotipu hè sopravivedu finu à quì. Dammi cù i capeddi neri sò perciuti cum'è figuri, amparà u periculu, roccia. Sò appassiunati, prudenti, pussedianu energia forte è magnetismu. Oghje, cù a moda per tutti i mufluni riflessi è misteriosi gòtirsi si trovanu in u centru.

L'omi provendu una donna straziunale (anecdotesi annantu à i blondes sò custruiti in più di a so ingenuità è intimità). Sti bistiamini ponu esse bisognu à u travagliu è fà una bona carriera. Inoltre, u sessu forte u vostru crede ch'eddi eranu meravigli meravigliate è boni buoni. Hè pocu chjorte, ma quandu u valore di u culore di capelli hè cumminatu cù a natura di a ninfomani, chì supposedly vive in ogni donna bruna. Ma hè una carattaristica di a lògica masculina ...

I zitelli di u sole

Eranu sempri diffirenti. Per quessa eranu stati abbruciati à a staca è per u stessu - idolatu. E ancu oghje, cuntinuanu a disturbà l'imaginazione: fiery, sunny, golden ... red.

I scientisti per un bellu pezzu ùn pudìanu capì, di u quali u genu chì definiscenu un culore di u culore rossu hè statu apparsu. I ricerca u ricivete torna à u tempu prima di l'apparizione di l'omu intelligente. Ci hè caputu chì i purtatori di u genaru di u pilu hè ... Neandertal. Per un tempu quand'eddi in a terra à u stessu tempu di un omu sensible, è da questa unione sundressa ghjunghjenu i zitelli. Allora i Neandertals sò stati extinti, è i so discendenti anu chjamatu sempri cù u coru di focu di i so capelli.

Perchè i genesi di i persone russu ùn sò micca semprici, ci sò parechje funziunalità in a so natura chì sò unichi per elli. Sò contradictorii: da una banda, sò impaciente, stubborn, persone è senza persprometenze, per l'altru - anu a ghjente generosa è ottimista in a vita. Per via di u so temperamentu frenziedu i rossi puderanu alcuni altìssima in i so carriera, ma sò sfurciati per un risultatu injustu per risichi è esperimenti dubious. Ancu sè sti pirsuni sò amici, intelligenti, educati, vicinu à elle hè sempre una pocu ansia. Questu hè cumu si pruteghja u so temperament - ùn hè micca impositu micca sentitu.

Ci sò neri rossi è vulnerabbli: sò assai sensittivi à u dulore. I medichi sò avè bisognu à dà analgisteur à u 20% in più di l'altri. À u listessu tempu, cù u appuntamentu di altri medicini, unu deve esse attu cu sensu: e roricci canate una reazione allergiunata imprevisible.

Hè cresce chì per una donna cù pienu di focu, a famiglia ùn hè micca a cosa principale in a vita. Ella voli cunnosce u mondu in tutta a so diversità. U capelli frizzati pò esse arristati solu da un omu chì ùn hè micca teme di a so supremità. Eppuru, è ... Quelli chì avemu cunnisciutu i fieri di u sole, ùn prudenu di fà piglià da quarcunu.

Dark Future

A ghjente - imprese di u genu per i capelli chjassi faci in menu è menu in a terra. Sicondu l'Organizazione Munciali di a Salute, l'ultima bionda pò esse nascita in Finlandia in u 2202.

Omi, anche u fattu chì ci piaceru di e femine nustrale, si maritamenu più spessu di brunettes è e donne di pilucca. E donne anu ancu preferitu à vede u so maritu bughju bleu. S'è avemu dinò chì u crescente di a populazione si detti à i spensi di i pòpuli miridiunali, u futuru hè assai scuru.

Cumu per i rosati, sò solu 1-2% di elli à u pianeta. A maiò parte di vive in Escocia è Irlanda. Allora e persone cun u capeddu rossu rilassatu ùn hè micca bellu cumu fà.

Cambiu di destinazione

Tuttavia, hè improbabile chì ancu in 200 anni, a pupulazione tutta di a Terra serà rapprisintata da brunetos e brunettes ardenti. Dopu tuttu, se ancu in i tempi antichi i donne facenu cumpensazione chì dà i so capelli, in u XXu seculu, ancu più cusì. In questu casu, ùn avete mancu bisognu di usu di u burro urine. L'imprese cosmetica di ogni annu pruduce tene di tene, novi è più perfetti. E donne volenu sperimentà cù a so aspetta.

U più interessante hè chì cambià u culore di i capelli, a donna cambia ancu u so caratteru. Quì u significatu di u culore di capelli in a vita ùn pò micca esse trascuratatu. Brunette, capiddi capiddi in culori di culori, pò principià di cumportanu cum'è una bionda naturale, perchè si senti più bellu, fimmininu, licurosu. E maiori famosi blondes: Marilyn Monroe, Marlene Dietrich, Lubov Orlova - avia un capeddu oscuritu naturale.

Allora, sè stessu:

BLONDE - Anu seranu trattati comu feminine, débil, fino è dulce. I posti di l'omi saranu attrati à voi, cum'è un magnet. Pudete ancu artighjianu nantu à u romantissimu - vi vulete esse a cumpiimentu è accettate rigali. Solu cura bè: l'omi spertenenu "anghjuli culurati" com'è prese senz'acqua è spessu ùn vulete micca di custruisce i pianinsi longu per u so contu.

BRUNETTE - Pò esse diventate imbrugliatu in modu di modu risirvatu è ancu pessimicu. A ghjente in a vostra presenza ùn sarà più faciule per parlà di trivialità è stupidi, cum'è prima. Dopu tuttu, tuttu u so apparenza u mette in una scala stretta. Se vulete acquistà un impiegu in una cumpagnia cumpreta, a vostra nova imagina vi serve ancu. E capriccio femine sò perciezza a dirigenza com'è più seria è attuned à u travagliu.

U RIGURU - Avemu bisogna à preparalli per u fattu chì pò esse tentatu da avventu, un sùbitu voli vulete disputà stereotipe, ribellu contr'à a ghjurnata di ghjennaghju grisa, fate qualcosa pruibitu, sfidi. Inoltre, è u mondu circundanu, vi cumenzu a daricci. Attente: pudete esse extremi è culpabili di tutti i peccati. Duranti a ricerca per i perpetratori, l'altri preferanu retirerà: "Chì amiu, una rossa o què?" E poi a culpete tuttu in voi.