Dormite in notte

I fundazioni di un bon sonnu devendit unu longu prima chì u ghjovanu torni un annu. Ideale, "tune" à un sonnu tranquillo è forte, avete bisognu cù 3-4 mesi. Comu regula, un zitellu ùn pò micca dorme tutta a notte 6-8 settimane, perchè u corpu di u natuvicu ùn ave sempre pruduttu melatonin, l'hormone di u sonnu. È solu à l'età di 12-16 settimane, u principiu di essa pruduttu in quantità abbastanza à adattà appretene u regnu di u sonu in u travagliu biologicu di u zitellu.

Ma, sfurtunatamenti, a rialità spessu succorsa, hè luntanu da e norme stabilitu da l'esperti. E se u fugliu impastatu ùn si pò accade in i frames definite da specialista, ùn pensate micca chì qualcosa hè sbagliata cun ellu, ma solu l'aiuto à aprende à dorme. È amparate i dettagli in l'articulu nantu à "Dormiteghja per a notte".

Perchè un figliolu per dorme, ricurdate quantu impurtante per u sviluppu è u crescita di u zitellu hè a qualità di u sonnu è a so durata. I studii amparanu chì in u corpu di i zitelli chì ùn sò micca bè di dorme, l'hormone cortisol d'esercitu hè sparatu à un diploma più grande. È a so prisenza in u sangue di u zitellu hè ameciatu cù frequenzi notti di notte. Hè una cruci vicia di mancanza di dorme - una hormona di stress - mancanza di dorme. Cusì, tenete cura chì u zitellu hè più ripusu, perchè un bonu sonnu dependa l'attività di u core, l'attinzioni, u cumpurtamentu è a capacità di sapè. Fighjate u cumpurtamentu di u zitellu, perchè i signori di a cumbia è manifesta: u solloze, sbadigliari, si fretta l'ochji. Quelli precursori l'aiutanu à tempu per reacciona è ùn ne serebbe missu u più favurevule per un momentu riutu.

A transizione di vaghjime per dorme ùn pò esse stante, cumu si stati off the light bulb. Cumincià à preparalli per cumprà in anticipu. I procedimenti simile, cum'è a massage è u bagnu, aiutanu. Durante a natari, ammunzanu a lumera, parlate cù una foglia in una vuci fina è silente. Limpete u so zitellu cù movimenti strogghi di lignu, cum'è se fate un lettuce maschile. Dopu trè simane di tali "esercizii", u zitellu dorme assai più rapidamente, è a notte sughjettu saranu menu spessu. Allora, in a sera, ci seranu menu capricci.

Hè impurtante dettene u zitellu in lu lettu quand'ellu hè sempre impanzèntu, è micca quandu ellu s'hè alluntatu. Se un zitellu s'ammurda in a famiglia, o scuzzulate in una cradle, o alimentatu da una buttiglia, dopu à tuttu, s'accutarà è ùn pò esse s'ammurda senza such "aids". U primu anu da insignà à un zitellu à campà stedinu nantu à ellu stessu, u più prestu averà apreghjunghja à calmà dopu una notte novu senza avè l'aiutu. Pruvate di trasfurmà l'ùltima alimenta di u zitellu à u principiu di i prucessi preparatorii per sughjirevi. Allora, invece di dorme in i vostri braccia, andò in la cammara dopu avè canciatu u diaperu. Se sente cerca de ti, canta una canción para tu pequeño, tu voz, tu aliento le calmará y te ayudará a dormir. Forsi, prima u zitellu protesta, ma anu adirutu à u regnu di "furmazione", è pocu à pocu, u zitellu s'appriglia à a sta secunna d'azzioni. Sè avete principiatu in furmazione nantu à u tempu, u zitellu ùn hà micca avutu u tempu di riparà l'abitudini "sbagliati" assuciati à u so sughjornu, è sarà più faciule per voi in normalizà u so sonnu. Ùn piene di ferru o toccu u zitellu durdu dorme, ancu s'ellu pari "cum'è un angelo" o avete pensate chì ùn hè micca comore falzate. Abbandunate tutti i manifestazioni di l'amore è a tendernità per u periodu di vigilia, perchè hè un prucessu mutualu, u zitellu deve participà ancu in questu, è per quessa, distracted da u sonnu.

Mentre l'un pocu ùn hà micca trè mesi, sia dispostu à cullà da 3 à 5 volte à a notte. Ma à pocu tempu u numaru di nutrimentu di notte sò da ridduce. I vostri ziteddi chì aghjunghji diverse alimentazioni per notte, mancianu menu di u ghjornu è, fami di notte, svegliate. Comu u risultatu, duvete fà parechje parechji volte una noite per dà à u to bagnu un pettu o una buttiglia. Quandu si ghjunghjite à trimulà u numeru di nutrimentu di notte, vi scuntrarà chì u zitellu manghjerà più in u ghjornu di ghjornu è ùn stalla a vigilia di famu. Ma hè giustu per dichjara chì i zitelli chì anu amatuati si aghjunghjenu più in a notte. À l'alimentazione di u latte maternelle, u sensu di famu hè di prima, perchè u latte maternali hè digerutu assai più efficevuli. Inoltre, u cuntattu cù u pene pò esse necessariu, perchè chì u zitellu pò esse rilassate è si dormenu. I zitelli chì anu dighjà u so senu per quand'elli sò dorme sò più probabili di avè stati durmi. Sì u zitellu s'indirizzava à l'alimenta, traspiegnu cun piacè è postu à u lettu.

E si ...

1) U picciriddu insistiu à un altru stellu o cantu in u mità di a notte.

Amassi, ma ferme. Fate un certu rituali: leghje un conte di fata, canti, abbracciante, vugliutu bona notte - è stà. Se u babbu si pruteghja è esigene un conte di fata, ricordate chì accunsenu à leghje i rutti di fata prima di andà in lu lettu, è micca in mezu di a notte. Fate à u caprettu ciò chì succidia, perchè ùn anu più altri dumande maiò.

2) U zitellu senti fora di u lettu subitu, quandu quandu partite di a stanza. I prudutti di qualchissia prima di andà in ligna, aiuta per preparà u zitellu per u lettu, fisicu è psicologicu. Sì i vostri sforzi ùn portanu i risultati desiderate, pigliate u babbu à u lettu è dicenu bè: "Avà bisognu di dorme". Solu ùn fallenu micca in a trappula, cuntinueghja dinò u babbu disubbidienti à u cuna, perchè pò per percive chì hè un ghjocu.

3) U foglie cunzone cun l'uceanu è u principiu di svegliarete.

Minimize glare è u noise in a sala di i zitelli. Curtains densivi è fiastichi insulaturi pò aiutà. Pudete ancu pruvà cù l'urdinatore di andà in lu lettu. A causa di i risichi inizjali pò esse dopu adurdinati, è ancu a mancanza di u sonnu di l'oghje nùmmuru di u ghjornu o da parechje grande entre u ghjornu è a sera di a notte. Se u to cumpagnu chì u to cumpagnu di u ghjornu in a matina, pateanu prima ghjornu in a sera.

5) Massaggio

L'autori di i diritti chì i zitelli chì anu aghjustatu di massacione prima di dorme sò durmenu assai megliu. U nivellu di a produzzione d'hormone di l'estremu hè ancu più bassu, è u risultatu di u melatoninu cuntene. Se ùn site micca sicuru da i vostri capacità cum'è un massettu di u zitellu, applià oliu di u ziteddu nantu à a pelle di u babbu è poveru a trappula in u spalle, manigli è cù cura; Ùn cercu darà fruttu.

6) Aumente u tempu di u sonnu

Ùn importa ciò ch'elli brillanu l'idea ci parevenu, u più tardiu un zitellu dorme, u più sminu chì hà sappiutu à 10 ore, ùn aghjunghje micca solu u prublema di u despertu di notte. Sicondu circadian (diurnu) bioritmi di u corpu, u zitellu hè programatu per sintèmu di sòlitu è ​​si falla dormu assai à a prima vista - trà 18,30 à 19,30. Se miss this "window" favurivu per averia dorme, u corpu scurdate cù a fatigue accumulata, pruducendu i sustanzi chimichi stimulanti appruvati. Comu u risultatu, u sistema nervuali di u zitellu sera overexcitata, è sarà più difficiuli per ellu dorme è ùn svegliate in a notte. Se ti pari li 18:30 hè un pocu "misura", se i paisani sò in travagliu durante u ghjornu, pruvate d'assignà un "call-off" per 8-9pm.

7) Senza ligera

Pruvate per eliminà tutte e fonti di lumi, da quale a palla pò esce. Ancu a crescita di lumera interfette cù a produczione di melatonina in u corpu di u zitellu, cusì è sicuru chì a stanza hè scura. Ma per i zitelli anziusi è timidii, pudete aduprà lumineghji o sia un lume in a so stanza è mantene a porta in u criaturu ajar. Ùn aduprate micca u lume da a pantalla di un computer o TV di travagliu.

Ci hè una bona età per a furmazione di u sonnu bonu è l'età quandu travaglia micca bè. U più grande u zitellu u più diventatu, più chjode hè cumpostu di novi cunniscenzi, capacità, impresione è, se u mecanismu di u sonu ùn hè micca debuggatu, duverà tranquillamente.

Ùn senti micca a diffarenza di u ghjornu è a notte, ùn anu micca pruduciutu bastanti melatonina. Esse dumandate frequenza à a notte.

I figlioli pusonu un cicle di dorme è di vigori, sò dorme più faciule è calma, menu dispiacchienti. 4,5-5,5 mesi Kroha cumencia à "coo" è attivamenti prova per entra in cuntattu cù voi. Un bonu tempu per l'apparizione di rituali di vanu à dorme.

U babies sò più interessate in ghjoculi, è ùn anu occupatu quellu di tempu. Nuvuli successi ùn sò più belli ghjente chì sò stati, è hè più faciule è più veloce per calmà un zitellu.

Un zitellu pò esse più preziosa, perchè per a prima volta si senti chì ùn sia micca a so parte, ma un solu separatu. Per verificate chì site quì, pudete chjamate parechje volte una nuttata cù làcrime, ma ellu si calmà prestu s'ellu sente a voce.

À questa età, u zitellu hè focu in u sviluppu parolle è e so cumpurtamentu fisicu, ùn hè micca attaccatu à i so genitori. Aduprate stu piriodu per fà nurmalizà u so sonnu.

Duranti stu pirìudu, u zitellu flutacu trà a necessità di l'indipendenza è u desideriu di mantene in un statu di l'addiction d'infantesci, chì li fa sentenu vulnerable è ansiusa. À questu staghje, hè megliu à refrainà à annunzià un "santu propiu".

E zitelli più antichi?

U picciottu pò esce à mezu à a notte di a notte è accade, gratifichi, o pruvate à entra in u so lettu. U sonnu hè unu di i spazii più vulnerable di a vita di u zitellu, per quessa, se qualcosa succorsa in a vita esterna o interna chì a psyche ùn manca micca, u prucessu di u sonnu pò esse spaccatu o u sonnu hè superficiale è intermittenti. Avà sapemu chì duverà esse un sonu tranquillu di u zitellu à a notte.