Philip Kirkorov amparò novi foto di i so figlioli

Un cantanti populari Philip Kirkorov hà escevutu à un babbu assai cura. L'artist prova di passà tantu tempu quantu pussibule cù i so zitelli. A prima volta dopu à u nascita di Alla-Viktoria è Martin, l'artista hà vistu per assicurà chì i ritratti di i so figlioli ùn anu micca entra in i media.

Avà chì i figlioli anu sviluppatu abbastanza, u so patri creciente "ponu scopra" i zitelli. Allora, in u vaghjimu, Philip Kirkorov hà pigliatu Alla Victoria è Martin in Sochi à u festival "New Wave". U zitellu hà passatu a maiò parte di u so tempu cù a babysitter, ma a figliola di u cantanti hà perfezatu in u centru di i cummedimenti, attentamenti susseguendu ciò chì succede nantu à u palcuscenicu di u festival. A vigiglia di i ghjorni di u Novu ghjornu, Philip Kirkorov hà decisu di fà un rigalu à i so fannini: l'artista cù i zitelli participà à a sessione di photo organizata da a maghju Hello.

L'artistu ammettiu chì cù l'avventu di i zitelli in a so vita, diventa pacìficu. Kirkorov si senti felice cuntentu, perchè u prossimu per ellu sò i pirsuni amati. À u listessu tempu, u cantante hà dettu chì a mamma di i so figlioli, di quale u publicu ùn sapia nunda, hè sempre cercatu:
Avà sò veramente cuntentu, solu amassi, solu cù i piacè di i piacè è amare. A mo famiglia creativa hè una cullettiva, un ballu, u mo direttore Gennady, da quale l'aghju intrattu cù u mondu esternu. E i mio parenti sò a mo zia, u me babbu, a mamma di i mo figlioli