Psiculugia di e relazioni trà e mamma è legara

I cunflitti cù a so mamma per a donna giovani sò raramenti evitati, è quessi cunflitti sò più spessu chjappiati cum'è un mudellu. Eternu question - quale hè culpitu? - in queste situazione ùn hè micca constructivu. Hè assai difficiule, ma assai visibile per dumandà a quistione: chì faricci? Dopu tuttu, strammi abbastanza, a psicoluggìa di a relazione trà mamma-in-liggi è a fille hè bella cumplicata. Ma avemu da pruvà à capiscenu questu.

Ellu hè mio, è solu mio!

Mamma, chì hà avutu a diri "avemu avutu difficultà cù a fisica", "vulemu a l'università", hè improbabile di accettà facilmente chì u figliolu hè issa u capu di a famiglia, è ancu più cusì perchè in a so vita una donna cù più diritti à u pronominu "noi". È hè difficiuli di dì chì in questu triangulu hè più pettine: un figliolu o una donna ghjovana chì hè coperto per ogni ubbitu. Li prublemi insoliti in a paria "madre-figliu", per regula, cresce in un triangulu complexe "mamma-figli-figlia-in-law". Se a so matri ùn anu micca ricanusciu u drittu di u figliolu di crecerà in u tempu, l'indipindenza, a ghjente a ghjente famiglia hà aduprà volti difficili.

I picciotti spessu "fugianu" cù i so mariti in a stessa manera chì i so omi facianu. Oghje chì a mamma è a so mòglia di u ghjovanu pretendenu seranu un locu excepitu in u core di un omu, chì ùn hè più possibbili. Sì, u cumpurtamentu di a matri legenda pò esse fistula, ma a relazione d'un omu cù a so mamma hè a so attività. In quantu a rilazioni di u maritu è ​​a mòglia. Pudete imparà di a vostra spouse cumu per rializà cun calmendu à i modi di a so mamma è à pruvà à riduce a situazione di cumunicazione trè cun solu un minimu. Ma avemu aduprà a verità: ùn pudemu micca "espancià" a mamma di u maritu di a vita di a famiglia.


Udocher è aghju insignatu

U fattu chì l'aversu dislike in a psicoluggìa di a relazione trà u so mamma è a filà chì leva fora da ellu stessu, pò cumprende. Ma, ghjè ellu, è a bona disposizzione di a mamma hà avutu a prublemi.

Avemu cunsigliatu per spiegà direttamente à a vostra sughjettu chì percive a so cumpitenza cum'è un mistrustu di i vostri capacità, pudete vede à i so motte temerà per u to figliolu è ancu una chjamata à rinunzià i vostri propri paisani. Seguramente sèntenu una spiegazione silenziosa, à sente cun ellu. Ci hè bisognu di pruvà à truvà un cumprumso, per quandu avete sentenu impurtante - ogni in u so rolu. Prima di a cunversione, era bonu per a pratica in a formulazione di "I-statements" è d'autri tècnichi cunfluloggichi.


Ùn andaraghju in tribunale

In l'antica storia di u sciccareddu, u princesu tremulu avia un bonu babbu, è Mamma ùn era micca quì. Dad accòstiu assai u sceltu di u so figliolu: nunda chì hè bruttu, ma belli, canta è balli, pudete furnisce un pirtusore nantu à a chaise. È in questu ùn ci hè nunda sorprendu - l'omi in generale sò più prudenti versu i so fieri.


Hè ingressu per crede chì ùn hè micca per causa di qualcosa chì una figliola è a so mamma hè in cunflittu. Eppo e donne amare (perchè in mancu diffirenti) un omu - a terra di i fordamenti hè a più fertili. In particulare in u nostru tempu, quandu parechji "famigghiiani" di famiglie. L'unicu solu hè u puntu d'applicazione di tutti l'sforzi, a cuncintrazione di e so aspittà è i sogni. E ora questu u figliolu si sposu ... U circondu a so spertu hè in qualche manera inferiscei à l'imagine pintava da a so mamma. Strongly upset about this does not worth it: such an ideal is unattainable in principle; Qualchese chì sì, avete ancu avè esse una sogretera massa finita o troppu chjara, troppu chjara o, in contru, notoriu, è cusì. A parte di u prublema di u lionu pò esse evitata per avè principiatu à stà vicinu à i genitori di u so maritu. E in a lotta contru l'armi univirsali restante - calmità, sulenza è sensu di l'umuri.


Ùn vi scurdate di a fisiologia chì spiega assai. A maiò parte di e donne sò maternaria à l'età di circa 50 anni - questu hè u tempu di cambiamenti hormonal global in u corpu. Da quì l'attitudine veloci, è u risentimentu eccessivu, è spente freti di umore. Purtate in mente è esse indulgente.

A prutizzioni di a psicoluggìa di e relazioni trà a so mamma è a fille chì averebbe dimustratu chì a sughjura di più calmante sò stati da e donne cun u bellu memoriu: elle ricordanu beni di a so ghjuventù, i primi anni di u matrimoniu è a relazione cù a mamma di u so maritu. È questu ùn permette micca esse un supergeste classico, chì ùn pò micca esse tolleratu. Sì avete un sogni cun un breve memoriu, pruvate a cumincià un pocu avanti, in lu futuru, è cumprende da quì. Imagine chì u to figliolu hè maritu ... è a so mòglia - bastatu, micca in tuttu, chì pensate à ella!


Discuss your feelings with your partner. Puderete per esse un buffer trà voi per un tempu, passene e so migliasità è i so teme (è ancu voi) à l'altra parte. Pudete ancu dumandà à Ghjesù a vostra mamma è pruvate truvà / creà un campu cumuni di interessi cun ella. Pràtica una opzione win-win per migliurà relazioni hè di amparà a storia di a famiglia, nantu à questa "tradizione". Ùn pigliate micca azzioni cum'è pisanti u vostru orgogliu - micca, hè solu un passu prossimu. Qualchissia hà bisognu à fà.


Mamma mamma

Una sogni, una sira, una mamma-a-legge ... insegnanti sò missa. Ma forsi u più difficiule - una mamma-a-lege: un zitellu chì hè sempri offisu, disconforme, bisognu di curazzione incridibile. Ùn hè micca fatta sapiri la rilazioni cù ella - hè assai confiante à argumenti "letali", cum'è "debitu di i figlioli" è "salutazione materna debbuli".