Plantas de la cera

U genus Hoya (Hoya R.) hè una pianta di a famiglia (Asclepiadaceae), ci sò circa 100 - 200 spezie di sta pianta. Hè situatu principarmenti in l'isuli di u Archipelago Malayu, selettivamenti in Australia tropica è in India. Thomas Hoy, un pezzu di tempu chì travagliendu in modu di giardiniere di u Duca di Northumberland, hà datu u nome à questa pianta.

I rapprisentanti di u genus sò eternu, cù rivolti spugliati, o rossi è arburi. I bianchi sò ovate, ovale in forma, in tuttu, cuirate è moderu di carne. Inflorescenza axilginaria cù fiori cullucati in umbrellas; Corolla carpuscata, rounded-pentaden; corona di 5 cunvexi, espunenti, chjusi, bidentate è dissected posts.

Quessi sò assai spazii ornamentali. Sò ben tolerati da a secunna di l'aria, perch'elli ponu esse cultivati ​​in quì è in cambiani e moderne. Per hoyi, un altru tipu di sustegnu hè dumandatu, à quale sò i so rizzi di vigna sò attaccati.

Cura di a pianta

L'argumintazione ùn deve esse luminosa, a pianta interiore di cirigheri responde bè à l'effetti di u sole. Ma quandu, in u sole, in u calore di u calore di u verdu, a pianta puteva creme.

Hè megliu cresce nantu à i finestri da i costi est u ouest. Quandu si pusau nantu à i finestri nantu à u latru sudu, à l'adupratu ghjornu di l'estiu, l'illuminazione deve esse scattata. Per fà questu, impone telessi trasparente (gasa, tulle) o di carta (tracing paper). I vegetali chì eranu previamente in l'ombra o solu acquistate ùn deve esse immediatamenti espunutu à u soli, hè necessariu di adupirà à pocu. Quandu si situate nantu à una finestra cù una orientazione di u nord, a pianta ùn spunta (ùn ci hè micca bellu luminu).

A pruduzione d'autunno-inverno pritenyat ùn hè micca necessariu. In i mesi di primavera, quandu u livellu di l'illuminazione s'incentiva, per evità una creme, assai pìcghje sianu d'esse insignati.

À l'estiu, u più adattatu per a pianta t ° hè di 22 à 25 ° C. In u vaghjimu è l'invierno t °, a temperatura ùn deve esse più nica di 16 ° C (cù l'eccezzioni di H. carnosa, chì pò esse guardatu in l'invernu à 12-14 ° C). In u invernu Hoyu pò esse guardatu à 20-22 ° C, ma poi u fiordu seranu menu abbundanza. A sala in quale Hoya si sviluppa hà da esse bèzzati regularmente, evitenà i borchi.

Accuminciannu di marzu à uttrovi, a pianta deve esse acquistata cù l'acqua di l'acqua di l'acqua di l'acqua di l'acqua chì hè secca. Accuminciannu di u vaghjimu, crescente urientu spessu sottu, solu 2-3 ghjorni dopu a siccà a capa superiore di a terra. L'acqua per a irrigazione pò esse ligeramente calidez. Sì avete sempre stà cura à l'acquessu di a pianta o a rega raramente, i radichi morse in parte, a pianta devendrà è entre u veìculu vegetativu.

In u vaghjimu è a primavera (2 volte à l'annu), hè necessariu di trasfurmarà a pianta durante 30-40 minuti in acqua, cale da 30 à 40 ° C. A terra hè immersa in acqua per duie ore. Questi misuri à aiutà à migliurà u crescitu è ​​a ferita veloce

Per l'ivy di cera, l'umidità di l'aria ùn hè significativa, ma spraying hè necessariu. L'spray deve esse curazione, perchè e fiori di l'umidità ùn cariu micca nantu à i fiori. Duranti u vechju di vegetazione (in a primavera è l'estiu), i pianti sò preferitu d'esse furnitu cù fertilizzanti minerali cumplessi (ogni dui à trè simane).

In a presenza di una gran quantità di lume, i capeddi faciule sò megliu formate. L'ivaghjera di cera finu à sittembri.

Quandu i cappi sò fastened, a pianta ùn serebbe più stata tuttata, altri i fioretti pò scappa. Sotturati inflorescenu pusonu l'aiutu. Quandu ci hè a ciurrizzione, i risichi longi sò stati chjappi, sughjendu un solu ramu curtu, quelli chì anu sempre sfruttatu. Ùn pigliate micca ancu i pedunculli, perchè l'annu nantu à i so fiori. Per guardà e piante in una pusizioni verticale, sò supporti forti.

I pianti più chjappu anu traspurtadicatu annu, perchè i platti più grossi prupondenu u sviluppu più intensivu; I pianti sò stati trasplantati ogni trè anni. A pianta deve esse nutriente è facilmente permeable, débilmente àcitu è ​​neutru (pH 5,5-7). Per hoyi, quasi ogni terrenu, per esempiu giardinu, mischju cù sione, hè adattatu. A terra megliu hè cumpostu di foglia, di tarra è di serra in a serra (1: 2: 1) o da foglia, terzina argilla, torba è sabbia (1: 2: 1: 1). Hoyu bella (N. bella) hè cultivatu in una mistura di terra di furna, turf, umidità è sabbia in parechje parte cù l'addumbre di carbone. Règule di u bonicidamentu.

Hoya (ivy cerosa) - beni adattatu per cultivà senza travagliu (nantu à basa di nutriente).

Hoyu hè diffusulatu cù l'aiutu di e stagni in u vaghjimu (in generale, hè pussibule multiplicà u vechidu vegetativu). Cuttings ci deve esse tagghiati da 1 st, 2 pariglii di fogli, possedente più longu. I radichi di e pecelli ùn anu micca appare nantu à i nodi, ma à mezu à elli, nantu à ciò chì, i cuttings ùn sò micca elliati sottu u nuddu, ma ligeramente bassa. U territoriu per a ripruduce hè mistu di 2 parte di turf, 1 parte di a rina, eranu ancu in acqua. Per escete, a tampiratura ùn deve micca sottu più 20 ° C. Hoya facilemente facilite l'arradichera è in casa. Rooted (u 20u u 25u ghjornu) i scontri sò piantati in testi di 9 cm. Preparate una mistura di variate tipi di terra: turf - 1 ora, fogli - 2 ori, humus - 0,5 partes di terra è sabbia - 1 ora; cumpagnu cumplessu hè aghjuntu.

Se vulete ottene un tulliu in u primu annu, bisognu di utilizà un modu di ripruduzione - gambu vespianu. Per fà quessa, nantu à u dispensariu di a piantaggie multiplica, hè necessariu di fà una incisione, soprappèndulu cù muscuta humedecida, attaccà cù fille è copre cun film di polietileno. Immediatamenti dopu l'apparizione di i radichi, parte di u spargeru, chì di sopra, chjude è land in un coltu. Per ottene specimelli cilighjati bè sposti, ùn esistinu micca menu di 3 stagni eranu in una tina.

Per ottene a branching, l'impiante si deve esse spusatu dopu a furmazione di a terza o quarta foglia.

I pussibule