Chì ogni zitella ùn deve sapè à l'omi


L'omi, cum'è qualsiasi fenominu misteriosu è l'objeti studii pobuli, sò circundati da un gran numaru di miti. A parolla di bocca accumenza a muttesi femminili di a legenda chì l'omi ùn anu un'indirizzu, chì pensanu micca solu per u sessu, cambiani in modu cambiatu è ùn vulianu micca maritari in ogni modu. Hè u tempu per scopre a verità chì quelli chì anu veramenti sò. Eccu ciò chì ogni zitedda saparia di l'omi. E, à u stessu tempu, infatti.

1. Nò tutti l'omi cambiani!

Ùn avete un altru fitte di ghjilosu senza fundali? Avete rummaged through all the incoming calls and messages in a so mobile, u visu cù l'ochji di l'organizzatore è rummaged à traversu tutti i borse - è ùn truvà nunda? È in quellu tempu u vostru amatu hà hà amatu a vita. Ùn ùn mancava u so cervu cun un sensu, ùn l'avete micca umiliatu cù suspetti stupidi, ùn hà micca cambiatu i so piani parechji volte di ghjornu. E hà amatu tuttu stu tempu. Senza qualchì "è se ...".

In fatti, a parlata di l'amore ma hè micca cusì infundate. Iè, l'omi sò una probbiate pocu più prubabile di quantu ci sò poligami. Sì, i so instinti sò una pocu più putente nantu à elli. Ma micca à tuttu è micca sempre. I scienzi sò pruvatu longu chì u numaru di adulterazioni d'omi è donne sò quasi quì "u nostru à l'arna." Sò nichi cambiani un pocu diversu, sò più prudenti, sò raramenti capaci di catturà.

Sì un omu chì veramente amanu, diventa un avversu di tradizziunà micca menu di una donna. Ùn ellu ùn possa micca rapprisentà nimu, appari i so amori. Ellu voli ancu esse solu cù ella, cun ella sola finu à a fine. E ogni donna li credeva cun tuttu u so core, se a vede ancu.

2. Ùn hè veru chì l'omi sò più forti, perchè avè a risolviri tutti i prublemi.

Molte chjosi vivenu cun fiducia chì, in u so primu aiutu per aiutà, un omu hà dettu subitu in u vestitu di una tradizione à l'armatura di cavaleri. Andò per salverà. E fate pruvà micca di trattà! Speria eccettu: "Eppuru, quale hè dopu questu omu? ..."

L'omu, di sicuru, hè assai più persistenti è megghiu equipatu. Ci hè più faciule per ellu à risolve i prublemi lògichi è à esercitassi fisichi. Ma questu ùn significa micca chì u so drittu direttu hè di caccià u mondu à i pedi di una donna à qualsiasi u mumentu cunvevutu è u unghjunu l'unghie cù una sola vista. L'omu in generale hè di natura assai vulnerable. Hè assai più bisognu di sustegnu è sustegnu in situazzioni difficili di una donna. Ci hè più faciule per rumpè è rumputu. I psicologu hà calculatu chì l'omi sò cinque volte più difficultu di tollerà u dolore, sò 3 stanchi cchiù stancu è di mediu, u 40% di prubabilmente di malà. Puru stràliu pare ch'ella palesanu. Hè perde a grandisione di predisposizione di l'omi à u vecchinu è l'addiction di drogi è di a debule. Ma questu hè una storia completamente distintiva.

A zitella prima di tutti avissiru accettà l'idea chì in questa a vita ùn nè devi bè à quale nimu. E questu esse autosuffiziente hè assai più affascinanti chì depende sempre di un omu. Hè più interessante per fà e cose assai, per ottene u successu, per custruisce u vostru propriu destinatu. Ma ancu se pudete truvà un superman, prontu per quarchi pruibitu per u sàlgeru di u so amatu, deveru esse cunsideratu chì a vita spertu è intrattenente seranu. È sarà mandatu. Alas.

3. L'omi ancu chianci.

A zitella hè perplexatu: "Cume insensibile hè ellu!", U vede in bocca à pienghjule i pumati di a rosetta durante a scena di l'affucari di DiCaprio in u Titanic. In fatti, i psiculoghi assicura - malignu l'equanimità è u cimentu rinfurzatu, l'omi tendenu à mostraranu emozioni forti in forti. È l'avè cuntinuanu tuttu più duru è più longu. Appena passa da l'ochji, solu cù sè stessu è raramenti visibili. Omi mantienenu emozioni per elli. Ghjè perchè campanu micca menu? ...

In attu, l'omi sò diverse. Ci hè ancu quelli chì avianu tutte per vede show - è risati, lacrimi, è amori. Ma tali rapprisintanti di u sessu più forti sò trattati cun misericordia. Da sicuru d'istintivu chì vogliu sentu in forza di un omu. E questu ùn hè micca bè cù emozioni. Cusì, è senza animu assicuratu - malu, è inneasi in sincere - anche peor. Pruvate per piace.

4 Ùn tutti i omi ùn anu bisognu "solu un".

Sì, ùn hè micca escluditu chì un omu dà rigioni costanti, guida à i ristorante, prumettieghja muntagne d'oru solu per arrugarà a zitella à u lettu. Ma micca tutte cusì prosaic. Sicondu statistiche, 83 di 100 omini fanu questu solu di un desideriu di custruisce un rapportu seriu seriu longu cù una donna. È ùn hè micca un mitu! Ùn hè veru chì l'omi volenu di e donne solu sessu. Questu hè stupidu. Hè bisognu di passà tanti sforzi, di tempu è di soldi, chì vulete acquistà quale assai darà solu per u più gran piaciri. Solu un omu piace per win. U trofeo cunquistatu in una battaglia longa è difficiuli ùn hè micca spugliata. Elli cheri, anu mantene è cherish. L'omi necessanu questu sensu di impuru, passione, tenderness - è micca u fattu di a presenza di a donna in u so lettu. Bonu, sicuru, se ellu hè un omu veramente.

5. Omi crede chì una ricchezza richissima hè fresca.

Mentre a zitella hè avannu u mituu di l'immensu quantità di e so zitelli in a so testa, l'omu pensa à cumu di sustene stu mitu. Hè u megliu per "prumove" a so ricchezza sessuale, senza ferinu o in difesu à ella à u stessu tempu. Infatti, stu mumentu hè quasi sempri esageratu. Ma questa debilità per l'omi pò è deve esse pirdunatu. A cosa principalu - ùn a sudari à e so numerosi (sicondu i so amici cari) ex. In fine, se l'esperienza hè veramente - hè ancu megliu! Ùn ferma solu di guddà.

6. Ùn hè veru chì l'omi anu teme di a relazione seriosa.

Questu pò parta stranu, ma tutti l'omi sò in parechje diversità. E donne. È finu à chì un omu concreto si scontra una concreta chjesa, chì in turnu di volta volta a so vita à a so volta - hè prestu per ogni cosa, solu per esse cù u so nomu sempre. È s'ellu ùn sia micca questu, si u cellu à custruisce è rinfurzà a rilazioni ùn hè micca più tardu - ùn hè micca perchè l'omu era temutu. Hè solu a donna sbagliata. In a maiuranza, l'omi nurmali ùn anu micca paura di relazioni serii, ma simpricamente a circà quelli di e donne chì si pò esse custruitu.

7. Ùn hè veru chì l'omi ùn devenu sempre u primu passu.

A volta, a quistione chì nimu hà avè qualcosa à qualcunu ... Inoltre, un omu certamenti duverà parechje invernu in un locu, ma se questu ùn hè micca succorsu - ùn importa micca. Oghje una ragazza hè bisognu di decisu per ella stessu chì questu l'omu s'hè di decisu di fà ancu ciò chì hè quantità. Parechje parechje simpricimenti ùn anu micca sviluppatu da u principiu, se ci era micca una parte di l'iniziativi di u mondu.

In modu, sicondu l'statìstiche, u 93% di a pupulazione maschile ùn vedenu micca scantu criminali chì a picciotta prima hà datu un signalu di l'intinzione di acchisi. U 30% di elli sò solu per quessa!

8. L'omi anche chicchi.

A ghjustificazione chì un omu veru ùn deve micca moltu micca cù a lingua, ma trattà cun l'affari, disolvi, finu à quandu l'omi in a cumpagnia sarà più di una. L'omi anu puru u cuncettu di "chjama", solu l'anu chjamatu "per parlà per a vita". I chiarellosi sò qualchì volta più sofistichatu ch'è i donne. E se a nuddine di rispettava micca discutenu i dati di a so vita intima in un ccu largu di amici, l'omi, per contrari, chjappi un tema cumparatu cù l'entusiasmu è "quandu mi scappau i so mutandine ...". Dunque, decisu di abrirse cù un omu, deve esse ricordatu chì a so parolla pò esse micca solu onesta, ma dinò assai forte.

9. Apparenza per un omu - micca u principale.

Omi veramenti, cum'è tutti i persone norme, prestu attenti à l'apparenza. Ma solu i primi dui minuti. Allora vulianu vede qualcosa bellezza sottu u paisaghju. Quandu si truvà questu "cosa", a felicità per l'omu ùn hà micca un limitu.

In ogni modu, un mondu internu riccu sovint s'amenu à migliori di u paisaghju unsightly. È per fà fora hè assai difficiule. Ma crede à mè - omu facenu! È cun grande successu. Sì, avessi boni nanzi outwardly bellezza (è chì ùn piace micca?), Ma sò ancu capaci di apprezzà a mente è a prufundità spirituale. È questu hè per elli, strangely enough, u principali hè. È l'omi sò stati canzati di diceranu sempre.

10 Men drive a car no better than women!

Questu hè u mitu più forte di l'omi, chì sò i meglius. Questu hè micca vera! Hè statu statu assai pruvatu chì e donne sanu più attenti, più selezionante è ùn hà micca impaghjavanu micca solu per fà manicurà i so nervi. Anu, sicuru, à volta u panicu, ma chì hà dettu chì l'omi ùn fate micca u listessu? E dunni putia statìstiche quale l'accidenti chì implicanu i conducturi femini sò solu u 3%? In generale, l'omi, anche un forte sessu, ma u trasportu di l'auto ùn hè micca megliu cà a donna.

Eccu u principale chì ogni zitella deve sapire di l'omi. Dopu avè scompite parechji miti, avemu principiatatu à guardà e cose in un novu modu. E siccomu un omu - senza nisuna manera di cose - per vede ellu "cù altri ochji" hè doppiu valore. Chistu pò salvà parechji sindicati. O criate.