Prudizzioni basi di crià i zitelli in a famiglia

I prublemi di crià i zitelli sò eterni interpare. Tutti i primi oghji facenu i prublemi di disubbidenza, un cumpurte inadegwate di i so figlioli, mancanza di cuntattu è intelligente.

Chì sò i principii prublemi di crià i zitelli in a famiglia, tenendu a realità di a nostra vita muderna? Intendemu di cumprenderà stu difficult, cum'è pratica mostra, a quistione.

A più impurtante in u prucessu di qualsiasi educazione, cumpresa l'educazione di famiglia, hè mantenenu cuntattu cù u zitellu. Ùn ci sarà micca cuntattu, ùn hè micca uppurtunità di senti à l'altri, un muru di malinterpretazione sarà stata, è l'aliénation entre l'adulte è u zitellu. Questu hè in a realità assai spessu occuru in l'addezia, quandu ci hè una violazione di i ligami emozionale abbitanti oghji trà i parenti è una crescuta di crescita. Hè pervece per ellu stessu cum'è un adultu full adultu, ma i so parenti still (spessu involuntariamente) percivarlu cum'è un zitellu, dà cunsiglie chì percive bruscamente perpettatu negativu. Tuttu u situ viola u cuntattu emotivutu emituali, chì impedisce u prucessu di l'educazione. In fattu, stà.

Mantene u cuntattu cù u zitellu (invechjassi s'ellu hà crisciutu à l'età di l'adulescenti o micca) dipende direttamente nantu à u cumpurtamentu di i membri di a famiglia adulta. U zitellu hè u principiu cuncordatu. Hè apertu à qualsiasi forme di interaczione pusitiva cù i genitori. Un'altra cosa hè chì avemu a nostra viuzza spessu viulenza l'armunia iniziale di e relazioni. Ci hè irritatu da a vivacità è a nurmale di i zitelli, l'esigenza di l'adulescenti è i so prublemi à l'adultu. Ind'u spessu, invece d'interazzione constructiva cù u zitellu in varii formi di dialogu o attività cumuni, scappa à una tipu di "cunchju" di vuluntà di cooperà. Cume volte e voce voce per esse firmati? Locali per esempiu "lasciate micca solu", "esse pacienza", "aspittà", etc. dà a nostra vulnerità di vede l'imaginazione è di stabilisce una interaction qualità è positiva cun u zitellu. E ancu più spessu demandemu u stessu nonverbalu, cù l'aiutu di l'espressioni faciale, i gestiti.

In fatti, i principii basi di crià i zitelli in a famiglia
i nostri aspettavuli aspettattivi di i risultati di stu prucessu sò in linea. Cumu vulete vedà i nostri zitelli à u futuru? Tipu, sociable, responsive à u prublemu di qualchì altru è di difenda i propiu pusizzioni in stu mondu, apertu è à tempu prudente è prudente. Ma, per esse sti scadi, hè abbastanza per demustrarà à i zitelli di cumportamentu cumu di ghjornu, ghjornu per elli un mudellu di tali normi cumportamentali. Ma quantu hè difficiule per realizà a realità, perchè semu imperfetta. Cume spessu, invece di esempii di cumpetibbili pusitivi, pocu mutivi di cumpurtamentu, i nostri zitelli veneranu in modu immobbilistà moralisti, chì pò esse spiegliamente di spiegà cumu fà cumportanu, ma spessu ùn si ponu micca cunfirmà queste principiu in a so vita di a vita. Hè impurtante per pruvà di disperse da questa pratica. Dopu tuttu, i nostri figlioli sò pronti à risponde à qualsiasi cambiamenti pusitivi!

Di sicuru, i principii basi di tutta la pedagogia (è speciale di a famigghia) devanu esse basatu nantu à l'amore. Ma l'amore in a famiglia implica u pirdunu di l'offisa, è un cundimentu ragiunatu per i miscorsi; e relazioni pacìculi è di disciplina è assistenza à l'altri; una atmosfera positiva è positiva è a preservazione di a ghjerardia tradiziunali trà i membri di a famiglia. L'ultime hè particularmente impurtante per i zitelli. Hè vitali importanti per elli (per un sviluppu psicologicu è creatu persunalizatu qualificativu è persunale) per veramente sensu chì u papa hè u capu di a famiglia, u dirittu è u difensore; Mamma hè a so assistente fiducia è a persona cumbativa. I zitelli omuggenu sti normi. È ùn importa micca chì in a famiglia pare u travagliu matri. À u cuntrariu, hè impurtante sughjettà (à trattà cun u zitellu, particularmente i chjucchi) chì u guvernatore principale in a famiglia hè u babbu, duverà esse adupratu, aiutu è obeyde. Mamma ùn travaglia micca intensivu, u so rolu primu è cù i zitelli. Ricurdativi chì quandu avè principiatu à presentà a ghjerarchia di a famiglia in una altra manera (a mamma hè più impurtante ch'è u papa o sò l'identità è uguali), l'autorità di i dui parenti à l'ochji di u zitellu lampà. In u risultatu, pudete fà fronte à a disubbidenza (cumpresa dimostrativa) è cun alterazione di u cuntattu sanu entre i genitori è i zitelli. Naturmente, ùn avete micca bisognu!

Di sicuru, è senza e formi tradiziunali di crià i zitelli in a famiglia
ùn pudemu micca fà. Spiegazioni a mamma, diretta in un pre-mauritariu, per esempiu, è cumu cumporte è cumu ùn esse, sò sempre impurtanti. Solu ùn anu micca esse troppu. Se no avete micca esse intesu, ma pruvà à scurdà ràpidamente l'articulu nutrittivo tremoso. In regula, l'appruvazioni freti di mette di metu in a pratica pruduca per risultati contratti, è l'upbringing falla.

A presenza di parechji zitelli in a famiglia facilite assai u prucessu di a criazione. I sperti chì l'appruveghjanu chì hè abbastanza per crià un zitellu in età più forte, per invistisce in un massimu d'amore è sustegnu (mantendu una disciplina raviziosa è boni relazioni in generale). I più zitelli più chjucchi, in particulare se ci sò più di un di elli, ripiglià alimenti di u so cumpurtamentu, còpiau in modu simplice è simplice, facilmente è naturalmente apprendu a normi d'interazzione cù ogni membre di a società, e regule di cumpurtamentu è attivu attivu in u gruppu, etc. U stessu hè cunfirmatu da a pratica di centu anni di crià i zitelli in i culturi tradiziunali, ancu in a nostra casa. Saria bè di adopri qualcosa di l'esempii pusitivi di l'Esperienza di generazioni passati in nostri ghjorni!